Skocz do zawartości

Polecane posty

abuk14    1

Witam

Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.

Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Wrzuć najwyższy bieg i spróbuj delikatnie puszczać sprzęgło. Jeśli stukot będzie wzmagał sie pod obciążeniem to raczej panewka na wale. Jeśli masz możliwość to sprawdź też ciśnienie smarowania podpinając zegar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamyk514    0

Mi się wydaje że to panewka ale jeszcze się zapytam ojca on zna się na tym lepiej ode mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
Wrzuć najwyższy bieg i spróbuj delikatnie puszczać sprzęgło. Jeśli stukot będzie wzmagał sie pod obciążeniem to raczej panewka na wale. Jeśli masz możliwość to sprawdź też ciśnienie smarowania podpinając zegar.

Właśnie mniej wiecej coś takiego się dzieje.Ciągnik wymaga remontu, ale przynajmniej dostałem go za darmo.

Jutro bedę miał troszkę więcej wolnego czasu to zajrzę do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

takim ciągnikiem poprostu nie ROBIĆ.... bo koszty jak rozwali blok będzie o wiele większy.

 

sciągnąć misę i patrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
No jak ciągasz nim 4 skibowy pług to wiadomo że bedzie szybciej wymagał remontu....

Hmm... jśli już to założyłem tylko na próbę, a miałem do zaorania niecałe 0,5 ha. POza tym i tak mam zamiar robić w nim kapitalkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominator88    1

miałem niedawno podobny problem ale u mnie okazało się ze na rozrządzie koło pośrednie się odbezpieczyło i stukało w obudowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin19906    0

u mnie tez miałem taki przypadek tylko że w c-330. na wolnych obrotach tak lekko stukało a jak miał cięzko to walilo że nie można było wytrzymac . po rozkręceniu okazlao sie że to panewka sie poluzowała na jednej śrubie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Witam !

Mam problem z moją C-360 (ta czerwona) otóz od dwuch dni zaczeła robic przy wycinaku do kiszonki i dzisiaj jechałem i zaczeło mi cos lekko stukac z przodu silnika i tylko na rozgrzanym silniku niekiedy lekko stuka a niekiedy mocno i jak mocno stuka to zaraz sprzegło pulsuje. :angry:

Prosze o szybką odpowiedz co to moze byc ???

pomocy !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź na wyłączonym silniku czy wał korbowy nie ma luzu wzdłużnego(przód-tył). To dosyć częste w tych maszynach, na szczęście nieszkodliwe :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Witam !

Mam problem z moją C-360 (ta czerwona) otóz od dwuch dni zaczeła robic przy wycinaku do kiszonki i dzisiaj jechałem i zaczeło mi cos lekko stukac z przodu silnika i tylko na rozgrzanym silniku niekiedy lekko stuka a niekiedy mocno i jak mocno stuka to zaraz sprzegło pulsuje. :angry:

Prosze o szybką odpowiedz co to moze byc ???

pomocy !!!

Może być pęknięty wał korbowy ale nie koniecznie. możliwości jest wiele na to stukanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Może być pęknięty wał korbowy ale nie koniecznie. możliwości jest wiele na to stukanie.

Ta pulsacja na sprzęgle sugeruje problem z wałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    13

Ja też kiedyś miałem takie stukanie ale sprzęgło nie pulsowało a przyczyną tego było to że jedne koło zębate na rozrządzie dostało luzu i początkowo delikatnie a potem to bardzo mocno stukało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

Na pewno z przodu silnika? Ja też miałem problem z kołem rozrządu ale to nie ma nic wspólnego z pulsowaniem sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

ja mam taki sam problem przy wiekszych obrotach napierdziela jak wsciekle przy mniejszych mniej okolo czwartku mechanik bedzie to powiem co sie stalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

ja tez w tym tygodnu bede rozbierał najpierw c-355 złoze moze w srode bedzie poskładana a pozniej c-360 rozbiore prawdopodobnie poszły półpierscienie i wał ma luzy do przodu do tyłu i dlatego sprzegło pulsuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
ja tez w tym tygodnu bede rozbierał najpierw c-355 złoze moze w srode bedzie poskładana a pozniej c-360 rozbiore prawdopodobnie poszły półpierscienie i wał ma luzy do przodu do tyłu i dlatego sprzegło pulsuje :D

Raczej szykuj się na nowy wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
×