Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
romek6340    203

Czyli dział tak jak powinno. W aucie masz klimę? Jak tak to idź zobacz i na 99% będziesz miał takie samo rozwiązanie. 

Klima nie działała w upały czy teraz jak się ochłodziło? Może mieć, a raczej powinna, zabezpieczenie przed włączeniem w zbyt niskich temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    70

No i popsułeś mi zabawę. Czekałem tylko jak jakiś "spec" wyjedzie z tekstem, że w "chińskim złomie" się psuje świeża klima.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziadu    0

witam. Mam mały problem z c380. Przestała działać klimatyzacja dioda przy włączaniu świeci się a temp nie spada wręcz rośnie.

Pytanie; Kompresor klimatyzcji ma sprzęgło takie jak w sprężarce. Gdy włączam sprężarkę sprzęgło kręci się razem rolką paska gdy wyłączam rolka się kręci sprzęgło staje czy tak samo powinno być w kompresorze bo tam to sprzęgło cały czas stoi  itrudno je obrócić nawet ręką .Myślę że uszkodzony jest właśnie kompresor . Co wy na to?

pewnie elektromagnes nie załącza sprzęgła,podczas włączania klimatyzacji powinno się usłyszeć wyrażne stuknięcie przez elektromagnes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    514

W tym ciągniku klima poniżej 15 stopni się nie włączy, ALE przy zbyt niskiej temp. dioda MRYGA. Jeśli jemu dioda cały czas się świeci, to ewidentnie jest coś schrzanione...

Ogólnie spróbuj przytrzymać przycisk od włączania klima dłużej, nawet przy niskiej temp. tym sposobem powinna się uruchomić, jeśli tak się nie stanie to - serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIP2807    0

Wielkie mi halo! Zastanówcie się czasami nad sobą zamiast komentować zachowanie innych. Spójrzcie najpierw na siebie, później na innych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariox    2

Witam, mam pytanie do użytkowników nowych  C380 czy macie wrażenie że silnik jest mułowaty (wolno się wkręca na obroty) jak na 75km, mam wrażenie że jest niewiele mocniejszy od starego C360 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Podobne objawy występują w 11054. Czy dymi przy wkręcaniu się na obroty, szczególnie na niższych obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    40

Bo tak naprawdę jest niewiele mocniejszy przy normalnej konwencjonalnej eksploatacji, natomiast jeśli mu przyciśniesz i będziesz trzymał cały czas na obrotach przy każdej pracy to wydusisz jeszcze parę cherlawych koni(ale to takich zamrzanych kucyków a nie rasowych pociągowych heh), przy czym ze zbiornika też wydusisz kilkanaście litrów ON, ,,ten typ tak ma" ;) .
Za bardzo więcej nim nie narobisz niż starą poczciwą 3P, tyle, że masz ładny nowy ciągnik mający w domniemaniu firmy go składającej i jej zagorzałych fanów duży potencjał. Na początku będziesz dumny, że masz, że do czegoś doszedłeś, kupiłeś coś o czym od jakiegoś czasu marzyłeś, ale szybko Ci może zbrzydnąć nawet patrzenie na niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    399

hyhy nie dołuj gościa... co miał zrobić jak się bał zachodniej technologii , nawet tej 20letniej. Coś czuje że nawet pełnoletnim U5314 bym zaorał te nowe c380. Fajnie by było spotkać oba na jednym polu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    40

Nie dołuje, a uświadamiam. Zdołuje Go nowy świetny nabytek zachwalany przez fan-gówniarzerie mającą styczność z rolnictwem w tych śmiesznych gierkach polegających na prowadzeniu gospodarstwa. Zaraz założą jakiś portal społecznościowy typu ub(ursusbook) czy inne ustrojstwo aby zachwycać się tym co dowiedzieli się o ,,nowym ursusie" na targach, pokazach czy z wypowiedzi kierownictwa manufaktury. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    70

A to nowe zachodnie "80" są cięższe? I niby taki Class tej samej mocy pociągnie 4 obrotową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    40

Chyba jak ciągnął sam siebie wchodził na obroty tak jak to zdefiniowałeś  :) 
No ale każdemu co innego odpowiada, wszystko w zależności od indywidualnych wymagań i oczekiwań...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariox    2

XMK13 przy obciążeniu czasami przydymi.
MF675ursus mułowaty jest na całym zakresie obrotów
Żeby nie ten silnik to z ciągnika jestem bardzo zadowolony ponieważ on u mnie pełni role jako pomocniczy z turem.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1247

A to nowe zachodnie "80" są cięższe? I niby taki Class tej samej mocy pociągnie 4 obrotową?

Pociągnie?

Jak on pusto ledwo daje rade.post-29431-0-14016500-1480623547_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    23

To juz lepiej dołozyc troche i kupic new hollanda td5.85. Ten napewno nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukejro    142

W Ursusie jedyne co jest fajne to jest marketing. POLMOT wykupił sobie znaczek Ursusa i nagle stał się super producentem ciągników. C 380 to taki sam cud techniki jak Farmtrac 675dt. Mrągowskie ciągniki jakoś nie zwojowały rynku chociaż na początku też się nimi zachwycano, to samo czeka Ursusa. Myślę, że te 120tys zł można lepiej wykorzystać niż kupować nową zabaweczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    70

W Ursusie jedyne co jest fajne to jest marketing. POLMOT wykupił sobie znaczek Ursusa i nagle stał się super producentem ciągników. C 380 to taki sam cud techniki jak Farmtrac 675dt. Mrągowskie ciągniki jakoś nie zwojowały rynku chociaż na początku też się nimi zachwycano, to samo czeka Ursusa. Myślę, że te 120tys zł można lepiej wykorzystać niż kupować nową zabaweczkę.

 

Mam nadzieję, że taką samą opinię masz o Majorze - najchętniej kupowanym ciągniku w tym roku.

 

W czym gorsze jest dymienie Ursusa od dymienia Classa?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukejro    142

Mam nadzieję, że taką samą opinię masz o Majorze - najchętniej kupowanym ciągniku w tym roku.

 

 

No oczywiście. Przecież to prawie ten sam ciągnik tylko z innym znaczkiem. Kumpel kupił nową Proximę i jak sam mówi drugi raz nie zdecydował by się na nowy ciągnik. Do ciągnika oczywiście nic nie ma, wszystko jest OK ale jak sam mówi koszty utrzymania typu serwis obowiązkowe AC do momentu spłacenia kredytu itp kosztują go jakieś 6 tys rocznie, do tego oczywiście raty kredytu. Lepiej kupić używkę, ale to jest oczywiście moje zdanie bo jak ktoś chce Ursusa w cenie Lexusa to oczywiście jego sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

przeglądam i czytam to forum od dłuższego czasu, bo chce kupić ciągnik głównie do transportu. Taki ok 80-100 KM byle z szybka skrzynia 40. I napisze teraz swoja opinie po przeczytaniu informacji o różnych markach- FT - prawie każdy pisze, ze awarie to sie psuje tamto wniosek nie polecają, Ursus - przeciez to to samo co FT tyle ze w innych plastikach i cenie, Zetor Major - starsze modele to to samo co wyżej, aktualny model zbyt mały silnik w sensie pojemność skokowa. Zetor Proxima - użytkownicy też piszą o awariach czasem naprawdę poważnych. Belarus - zdaniem użytkowników co tydz jakaś awaria, słaby wom na taśmach i jeszcze te skrzynie.   I teraz mój wniosek - co wybrać skoro nikt nic nie poleca?? Dużo osób pisze- kup lepiej używke z zachodu - ok a czytaliście ile kosztują naprawy choćby skrzyń z fajnymi półbiegami i zmianami pod obciązeniem? I jak sadzicie dlaczego to przyjechało do Polski - bo się już zużyło i teraz prędzej czy później musi się skonczyć awaria i remontem. Rok od zakupu ok - nic się nie psuje ale ile nim mth zrobiłeś? Jak podjąłem decyzje o kupnie pomyślałem- fajnie teraz tylko wybierać;) nic bardziej mylnego. Załóżmy że budżet to ok 100 tyś netto, w kryteria wpiszmy skrzynie 40 km/h. I co wybrać? Ciągniki obecnie są zbyt drogie, wszystko fajnie gdy UNRA dołoży 60% i wtedy można pokazywać na yt jakie to sie ma sprzęty i jak sie nimi szarżuje, a co gdy ktoś wykłada cała kase ze swojego budżetu? Trzeba również pamiętać, że rozmawiamy o ciągnikach których producenci nazywają "niskobudżetowe" wiec czego możemy sie spodziewać? Opinie że nowym ciągnikiem 75 KM można zrobić tyle co 30 letnim 47 konnym C 360 3p mnie załamuja. Przecież to inna era o połowie mocy już nie wspomne. Podsumowując zgłębienie tematu nastawiło mnie negatywnie do kupna jakiegokolwiek innego ciągnika niż C 360 sprzed lat. I co wybrać...???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Konie się nie psują. Rzucisz trochę owsa, siana, dasz wodę i będzie dobrze! Zimą zawsze się uruchomi, nie zagrzęźnie w błocie i ma funkcję autopilota gdybyś nie był w stanie sam prowadzić. :)

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×