Butu

Nierówna praca silnika w C-330

Polecane posty

Davidastra    0

tak ciągnik ma kosmiczne obroty a Ty kosmiczny mózg ..... Ale głupoty przecież jakbyś wkręcił s 312c na 280to by go chyba rozdarło , najlepsza praca przy 1800 czyli przy maxymalnym momencie obrotowym , no przecież nie przeskoczysz roboty szczególnie capkiem


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Do mnie pijesz ;)

ja nie doradzałem przekręcania pompy , poprostu poprzednik powiedział ,że wyciąga 2800 ,a ja napisałem co może być przyczyną , lub jak kto woli jak to zrobić.

Autor by mógł się odezwać bo my wypisujemy listę przyczyn , prosimy o wskazówki ,a on wcale nie pomaga ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@Davidastra ty byś mógł ogarnąć swoje zwroty, bo niekiedy nie są one zbyt miłe, i czytaj dokładniej posty.

S312C wkręciłem na około 3000obrotów jak był przed remontem silnika i nic mu się nie stało ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Tak jak pisze kolega z góry autor mógł by się wreszcie odezwać, napisał on że ciągnik po remoncie ok, ale nie napisał czy pompe remontował, wtryski, co z głowicą robił ile mth ma juz od tego remontu itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Jako że autor się nie odzywa to może ja napisze bowiem w dzień założenia tematu pisał do mnie. Z tego co pisał to po remoncie bronował i kopał kartofle, gdy spytałem się ile mtg zrobił po remoncie to nie wiedział... W sumie z tych chaotycznych rozmów doszedłem tylko do wniosku że ciągnik jest nadal na dotarciu...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

z mojego doświadczenia wiem, że ciągnika nie należy oszczędzać - 'zamulać' przy dotarciu, jeżeli pierścienie się już ułożą to wtedy wystarczyć pracować przy odpowiednio rozgrzanym silniku - 80-95stopni oczywiście też nie przesadzając - 1600 - 2000 rpm, a nie 2200-2400, bo to wogóle jest głupie i nieekonomiczne... ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

"kielbasa" zgadza się ;) , ale on nic nie napisał czy z wałem coś robił jak robił szlif lub zakładał nowy to wiadomo że pierścienie szybciej się ułożą niż dotrze wał, a jak poszedł od razu do bronowania to mógł go juz przetrzeć... jak nawet nie wie ile mth ma od remontu zrobione ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

ja bym zamknął ten temat, bo założyciel chyba sobie o nim zapomniał ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacol    0

Witam mam problem z moim ciapkiem od jakiegoś czasu kiedy go odpalę i pracuje na wolnych obrotach obroty zaczynają w nim falować i nie wiem co może być przyczyna takiego zachowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

B) zacznij najpierw od takich drobiazgów jak filtr paliwa nie jednokrotnie tak bywało że papruch w układzie paliwowym był przyczyną takich niespodzianek B)


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacol    0

B) zacznij najpierw od takich drobiazgów jak filtr paliwa nie jednokrotnie tak bywało że papruch w układzie paliwowym był przyczyną takich niespodzianek B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacol    0

Okazało się że był mały poziom oleju w pompie co prawda w zeszłym roku uzupełniałem olej w pompie prawdopodobnie zaczyna wyrzucać rurką olej to chyba pompa nadje się już do remontu na razie obroty są stabilne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

dzisiaj odpaliłem ursusa i o tuz pojawił się problem ze nie mógł złapać obrotów i schodził z obrotów i gasł po czasie dawałem mu w kiere aby nie gasł ale to pomagało na chwile a później to samo po 3 odpaleniu pochodził z 2 minuty i coś go nagle ścięło i już nie próbowałem

 

o i jeszcze jedno w pompie wtryskowej zamiast oleju znalazła się ropa ;/ ???

 

?

 

o jeszcze popka paliwa dziwnie chodzi tak jakby nie pompowała ;/

Edytowano przez andrzej2110
błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Stan oleju w silniku jest? Bo diesel bez oleju ma słaba kompresje. Spotkałem się z tym jak sąsiad chciał żeby go pociągnąć bo jego 30 tak właśnie chodziła, a że aku. słabe to już nie mógł próbować, myślał że zapowietrzony.

Jak sprawdziłem olej to było mało, ale kontrolka ciśnienia gasła. Po dolaniu oleju i podładowaniu akumulatorów sam zapalił i chodził normalnie.

Ropa w pompie to dość częsty widok w działających pompach, ale u ciebie to może być i wina pompy że nie odpala.

A kiedy go ostatnio paliłeś? Jaki mróz był? Może paliwo zamarzło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

odpala za każdym razem

 

z 2 miechy temu a stoi na dworze

 

no dzisiaj było 0 a wczoraj -10

 

poziom oleju jest w połowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

po zimie bede zmieniał olej

 

ja już tez nie próbowałem bo aku mi już siadł a mam 50ah i 3 razy i już więcej nie zapalił bo nie mógł zakręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja mialem takie objawy jak przez brudny lejek paliwa nalalem i paproch w przewodzie paliwowym sie znalazl i tez byly problemy wystarczy sprawdzic uklad zasilajacy odstojnik moze woda byla w paliwie i w odstojniku przymarzla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj