Hadzik11

Deutz Fahr dx 4.50 1988 rok,.

Polecane posty

Hadzik11    0

Witam. Moim problemem jest brak wiedzy na temat tego ciągnika. Pierwsze moje pytanie to gdzie znajduje się dźwignia od właczania lub wyłaczania przekaźnika. Na jednej z wajch koło lewej nogi jest narysowany przekaźnik, ale czy to nie sprzęgło ?. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    7

ja mam 4.85s z 97 roku u mnie jest wajcha z pomaranczowa glowko i nią sie włącza.

Edytowano przez mateusz7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Tak  sprzęgło a masz wersję elektoniczną czy mechaniczną? 

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

dźwignia coś jak ręczny w samochodzie po lewej stronie siedzenia kierowcy to sprzęgło WOM, a z tyłu za siedzeniem kierowcy po lewej stronie powinieneś mieć dźwignię 540/1000


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Mechaniczna wersja


Jedna dźwignia jest koło lewej nogi, ale to reczny a ta wyżej to w takim razie sprzęgło, no a gdzie włacznik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Ona ma dwa wałk nie jeden dlatego  jeden z grubym frezem jest na 540 a drugi z drobnym na 1000, wiec nie ma takiej dźwigni o której ty mówisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Bardzo możliwe, że tak jest i przyznaję rację. Nie wziąłem tego pod uwagę, gdyż masz młodszy ciągnik od mojego i przypuszczałem, że ma tak jak u mnie tylko jeden wałek.

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Teraz mam problem bo nie wiem gdzie ta dźwinia powinna być. Myślę że to moze być czasem ta dźwignia z lewej strony koło siedzenia którą uważam za sprzęgło. A moze po prostu one tak mają ?. Może nie mają typowej dźwigni od właczenia i wyłaczenia tylko to sprzęgło ?. Juz raz się spotkałem z tym kiedy miałem Renault 110.15. Tam było tylko sprzęgło i nic wiecej, jedank z drugiej strony dwa wałki zawsze chodziły by razem. ?, Potzrebuję jedengo a chodzą dwa ?. Ciezkie do ogarniecia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

WOM włączasz tylko dźwignią (taka jak od ręcznego w aucie) po lewej stronie obok siedzenia. Jeżeli z tyłu masz dwa wałki WOM, to oba zawsze kręcą się jednocześnie i oba uruchamiane są tą samą dźwignią.

Lewy wałek to 1000 obr/min, prawy 540 obr/min

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Więc już masz odpowiedz na pytanie czym się włącza, a kręcą się jednocześnie ponieważ sa podłączone pod jeden wałek zasilający który napędza dwa tryby od nich o różnej wielkości /ilości zębów.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinus    2

Witam posiadam od nie dawna deutz dx 4.50 2wd mam problem wałek wom cały czas się kręci wogule na sprzęgło nie reaguje co może  być przyczyną ? a tak wogule to gdzie jest ta dzwignia do włączania womu 540 neutral ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj