Skocz do zawartości
Hadzik11

Deutz Fahr dx 4.50 1988 rok,.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
DEUTZ
Hadzik11    0

Witam. Moim problemem jest brak wiedzy na temat tego ciągnika. Pierwsze moje pytanie to gdzie znajduje się dźwignia od właczania lub wyłaczania przekaźnika. Na jednej z wajch koło lewej nogi jest narysowany przekaźnik, ale czy to nie sprzęgło ?. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    4

ja mam 4.85s z 97 roku u mnie jest wajcha z pomaranczowa glowko i nią sie włącza.

Edytowano przez mateusz7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    217

Tak  sprzęgło a masz wersję elektoniczną czy mechaniczną? 

Edytowano przez corrado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

dźwignia coś jak ręczny w samochodzie po lewej stronie siedzenia kierowcy to sprzęgło WOM, a z tyłu za siedzeniem kierowcy po lewej stronie powinieneś mieć dźwignię 540/1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Mechaniczna wersja


Jedna dźwignia jest koło lewej nogi, ale to reczny a ta wyżej to w takim razie sprzęgło, no a gdzie włacznik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

z tyłu za fotelem kierowcy po lewej stronie masz dźwignię odpowiadającą za wybór prędkości: 540 obr/min, luz, 1000 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Ona ma dwa wałk nie jeden dlatego  jeden z grubym frezem jest na 540 a drugi z drobnym na 1000, wiec nie ma takiej dźwigni o której ty mówisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Bardzo możliwe, że tak jest i przyznaję rację. Nie wziąłem tego pod uwagę, gdyż masz młodszy ciągnik od mojego i przypuszczałem, że ma tak jak u mnie tylko jeden wałek.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hadzik11    0

Teraz mam problem bo nie wiem gdzie ta dźwinia powinna być. Myślę że to moze być czasem ta dźwignia z lewej strony koło siedzenia którą uważam za sprzęgło. A moze po prostu one tak mają ?. Może nie mają typowej dźwigni od właczenia i wyłaczenia tylko to sprzęgło ?. Juz raz się spotkałem z tym kiedy miałem Renault 110.15. Tam było tylko sprzęgło i nic wiecej, jedank z drugiej strony dwa wałki zawsze chodziły by razem. ?, Potzrebuję jedengo a chodzą dwa ?. Ciezkie do ogarniecia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

WOM włączasz tylko dźwignią (taka jak od ręcznego w aucie) po lewej stronie obok siedzenia. Jeżeli z tyłu masz dwa wałki WOM, to oba zawsze kręcą się jednocześnie i oba uruchamiane są tą samą dźwignią.

Lewy wałek to 1000 obr/min, prawy 540 obr/min

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Więc już masz odpowiedz na pytanie czym się włącza, a kręcą się jednocześnie ponieważ sa podłączone pod jeden wałek zasilający który napędza dwa tryby od nich o różnej wielkości /ilości zębów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinus    2

Witam posiadam od nie dawna deutz dx 4.50 2wd mam problem wałek wom cały czas się kręci wogule na sprzęgło nie reaguje co może  być przyczyną ? a tak wogule to gdzie jest ta dzwignia do włączania womu 540 neutral ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dopalacz
      Proszę o pomoc poradę. Coś stało mi się z tylnym WOM. Przy wyciąganiu beczkowozem zauważyłem falujące obroty wałka przekaźnika raz szybciej raz wolniej. Przy opróżnianiu beczkowozu wałek przestał działać całkowicie kręci się bo się kreci . przy dodaniu gazu wałek nie reaguje na każdej  prędkości wałka. Wałek jest włączany przez elektro magnes za pomocą guzika. Włącznik sprawdzałem oczyściłem styki itp ale nadal nie działa co to może być ??????  Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny .   
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Przymierzam się do kupna ciągnika i trafiłem na ofertę DF Agroplusa 95 z turem z 2002r i teraz mam  takie  o  opinie tego ciągnika. Bedzie on pracował w małym gospodarstwie głównie z turem i belownico .   
    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
×