Skocz do zawartości
TomaszE1994

Uszczelniacz tylny wału korbowego

Polecane posty

TomaszE1994    0

Witam! Mam problem a mianowicie poszukuje uszczelniacza tylnego wału korbowego do ursusa c-330 nie znam wymiarów ponieważ ciągnik był rozebrany ok 2 lata temu i niestety uszczelniacz przepadł. W swojej okolicy nie ma żadnego sklepu z częściami do maszyn rolniczych, dlatego mam Panowie do was prośbę. Wiecie może gdzie mogę dostać ten uszczelniacz albo chociaż podać mi wymiary. Z góry dziękuję!

 

 

Edytowano przez TomaszE1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Bardzo rzadki model, nie wiem czy gdzieś dokupisz  ;)

 

Powiem ci szczerze, że jak to przeczytałem to zaniemówiłem :( serio nie da rady go dokupić? A inne uszczelniacze nie bd pasować o tych samych wymiarach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TomaszE1994    0

 tomek94152@o2.pl Jeśli piszecie, że tam jednak jest odrzutnik to pewno powinien tam być zamiast uszczelniacza. Historia tego ciągnika jest taka, że nie był on kupowany prosto z fabryki tylko wszystko było kupowane osobno np skrzynia w tym ursusie jest z c-328 anie 330 i powiem wam szczerze, że na tej skrzyni ten ciągnik ma ogromnego kopa, w innych 30-stkach którymi miałem okazje jeździć nie miały takiego zrywu i siły a ten ciągnik chodził 30 lat na oryginalnych częściach i nie miał łatwo. Mimo wszystko upewnię się co do tego odrzutnika, znalazłem ok 60km ode mnie Agrome także jutro pojadę i zapytam o części

Edytowano przez TomaszE1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Dokładnie tak! Upewnię się jeszcze jutro w Agromie. Wychodzi na to, że ten simernig nie jest konieczny a nawet wyczytałem z tego tematu, że odrzutnik lepiej zbiera olej, także jutro wszystkiego się dowiem i napiszę co i jak ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Witam! Zrobiłem tak jak na zdjęciu i jest ok, co do uszczelniacza to dokładne wymiary to 100x125x12 kosztował 19zł. Jeszcze mam takie pytanie do was lepiej kupić dwa akumulatory 6v czy jeden 12v?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Jak masz rozrusznik sprawny albo założony z przekładnią to bez problemu będzie śmigać na jednej 12, ale licz się z tym, że dwie 6 wytrzymają dłużej niż jedna 12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Aha ok:) Panowie jeszcze jedno pytanie. Gdzie jest kołek ustalający do zapłonu bo postanowiłem sam złożyć ciągnik i poczytałem troche na necie ale z tylu bloku silnika mam trzy takie kołki jeden na wale i dwa po obu strona bloku silnika. Który to ten właściwy? jeśli chcecie to mogę zrobić zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bmash_pl    1

W kwestii akumlatora to lepiej moim zdaniem kupić jeden 12 i masz spokój,tym bardziej że rozrusznik masz pzrecież sprawny. Daj znać jakie efekty pracy i mam nadzieję,że pochwalisz się zdjęciem już złożonego ciągnika:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Witam! Remont trwa silnik złożony czekam na akumulator i będziemy próbować go odpalić ponieważ nie mam chwilowo żadnego akumulatora zastępczego:/, okazało się również, że skrzynia pochodzi od C-325 a nie C-328 jak pisałem na początku:). Zdjęcia oczywiście będą zrobię parę w trakcie remontu. Szczerze wam powiem, że nie mogę sie doczekać jak ursus zapyrkocze:)) Remont idzie trochę wolno ponieważ robię go samodzielnie i na własny koszt :) jako 20-latek nie mam zbyt dużych finansów ale nie pozwolę żeby mój ciapek z dzieciństwa stał rozebrany.:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Panowie mam do was jeszcze jedno pytanie na temat sprzęgła :) nie będę robił nowego tematu bo nie ma sensu. Wczoraj wymieniałem olej w skrzyni biegów sprawdzałem przy okazji w jakim stanie są wodziki i widełki nic nie rozkręcałem nie dokręcałem wszystko działa (skrzynia c-325) po przykręceniu pokrywy skrzyni siadłem na ciągnik i wciśnięciu sprzęgła poczułem, że chodzi ono strasznie lekko i słychać jakby nie odbijało do końca a to jest dziwne bo jakieś 10 minut wcześniej wszystko chodziło normalnie. Ciągnik nie był odpalany bo czekam na akumulatory. Czy jest możliwość, że I stopień przymarzł do koła zamachowego albo do sprzęgła?

 

Z góry dzięki za pomoc! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W razie gdybyście potrzebowali części do maszyn rolniczych takich jak Ursus to z pewnością warto zahaczyć o www.agro-expert.pl, sam kilka razy znalazłem u nich trudno dostępne na rynku materiały potrzebne do uruchomienia mojej 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    180

Do C360 to kupisz w każdym sklepie części. Nie potrzeba specjalnie się wysilać. Do MF i Perkinsów dużo części można kupić w Agrorami Kościelna Wieś koło Kalisza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Witam was ponowie majstry mam problem dzisiaj ciapek odpalił mi bezpoblemowo ale około 3min pracy poszła mi uszczelka pod głowicą dym wychodził nawet przez obudowe termostatu.... zauważyłem też, że dwa zawory wydechowe odbyły mi na tłokach ślady których raczej nie powinno być jeden z nich tak jakby sie nie do końca domykał niestety głowica nie była planowana także poszedłem na "pałę" liczyłem na szczęście, że nie wydmucha mi tej uszczelki. Teraz mam do was pytanie ponieważ mam zamiar oddać głowice do regenereacji uwzględniać przy tym aby wymienili zawry i jeśli jest taka konieczność naprawili gniazda zaworowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Regeneracja głowicy właśnie polega na wymianie gniazd i zaworów oraz planowaniu także powinni to zrobić bez pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszE1994    0

Pany a co może być nie tak jeśli silnik pracuje a wywala część spalin przez obudowe termostatu bo jestem ciekaw która część nawala zawory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×