machony

t25 skrzynia biegów

Polecane posty

machony    0

witam wszystkich moje pytanie brzmi jak w władymircu z dwoma wajchami biegów jak od kleszczyć biegi mam zablokowana skrzynie na biegu 2i 6 ??? czy to jest dużo roboty i co i jak trzeba odkręcić ???? pozdrawiam proszę  o [pomoc 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, pod podłogą po bokach  skrzyni biegów są dwa takie prostokątne jakby nadbudówki, obie jednakowe (dekielki,pokrywki) na cztery śruby, musisz je odkręcić i wówczas masz dostęp do wodzików, i te wodziki trzeba przesuwać tylko najlepiej z drugą osobą jest to robić bo sprzęgło trzeba mieć wciśnięte oraz ta druga osoba dżwignią zmiany biegów niech przełącza te biegi co masz zablokowane a będziesz widział którymi wodzikami trza przesuwać będą lekko się ruszać, bo tak to dość trudno inaczej wytłumaczyć   :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

witam bardzo szybko było od kleszczyć biegi odkręciłem 4 śrubki i już było gotowe i wszystko działa bez problemu dzięki pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jest to temat o biegach to też się podłącze, A mianowicie mam problem tego typu że mając skrzynie z jednym lewarkiem nie mogę zmienić pozycj z tych niższych na wyższe. W drugą strone nie ma problemu . Żeby zmienic na te wyższe biegi musze zrobić to cofając ciągnik do tyłu i tu moje pytanie czy w skrzyni jest jakiś wodzik bądz wielo wpust do wyregulowania tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Trzeba rozbierac  zdjać dekiel i zobatrzyc wodziki ale moga to być również popuszczone  sruby w obudowie mechanizmu różnicowego

 

Przy okazji warto dołożyć 200 zł i przerobić na 2 wajchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Co do zmiany biegów szosowe-terenowe czy jak je ktoś tam nazywa to jeśli nie wchodzą one tylko mamy luz to trzeba wrzucic bieg, przygazować, wcisnąć sprzęgło i wtedy próbować włączyć te biegi bo wówczas koła się kręcą i najdą na siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle że u mnie w czasie jazdy do przodu  zmiana tej pozycj jest nie wykonalna. Dodam że jest to skrzynia z jednym lewarkiem przerobiona przez mojego poprzednika na trzy lewarki . Myślałem że może jest gdzieś na zewnątrz jakaś regulacja ale chyba bez otwierania skrzyni się nie obejdzie  :( a jak widze to kupe rozbierania będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Spróbuj środkową dźwignie przy jeździe do przodu wyrzucić na luz dopiero zmieniać z polowych na szosowe i wrzucić środkową dźwignią bieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam że już próbowałem  na różne sposoby to robić niestety skuteczny jest tylko jeden.Do tyłu i wskakuje, Wygląda to tak jak by jakiś frez bądź ząb nie pasował na sasiedni tryb.Niestety nie widziałem tej skrzyni od środka a z braku czas nie mam kiedy się do niej dobrać. Miałem nadzieje że jest jakaś możliwość regulacji  tych trybów z zewnatrz ale chyba bez rozbierania nic się nie da zrobić.

A jeszcze takie pytanie odnośnie biegu ślimaka tam rewers nie działa do tyłu a a do przodu ciągnie w trzech pozycjach tak z ciekawości czy to jeden bieg czy trzy różne?

Edytowano przez kowalskipiotr1004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To jest bieg tak zwany redukcyjny który idzie tylko do przodu jest on napędzany z wałka odbioru mocy i zmiana dźwigni na do tyłu nie zmieni kierunku jazdy tylko pójdzie do przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Przepraszam, że nie na temat. kowalskipiotr1004 Fajny masz amortyzator fotela, to twój patent???


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat poszukuje kogoś kto zidentyfikuje część którą znalazłem w skrzyni biegów  przy wymianie wałka sprzęgłowego na spodzie komory leżał ten element. 

 
wp-20150131-009.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Orginalnie aby zadziałał rozrusznik trzeba właczyć    na luz    

ale wszyscy  spinaja to na krótko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj