Skocz do zawartości

Polecane posty

pasiu66    17

Niski stan oleju, uszkodzona pompa oleju, smok pompy przytkany albo obluzowany, panewki uszkodzone - to są główne przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nowe czujniki kupowałeś do 60-tki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raf21    0

tak jeden tanszy drogi drozysz i czytałem jakie ma minimalne cisnienie zadziałania i pisało ze 0.05 atm i wychodzi ze cisnienie ma 2 atm na rozgrzanym a czujnik swieci

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Może byś napisał konkretnie na jakich obrotach? Bo przed chwilą znalazłem, że ciśnienie 2 atmosfer przy 600 obr. jest całkiem normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy 60-tce już się zapala bodajże przy poniżej 1,2 at. a w 30 - tce chyba 0,9 at.

A skąd Wiesz że zegar nie oszukuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

na czujniki przy 1000 zaczyna swieci , a jak załoze zegrac to na 600 obrotach zegar pokazuje 2 atm

 

dwa zegary zakładalem i tak samo pokazuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ponawiam - jesteś pewien wskazań zegara?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ok moge jeszce zobaczyc po sprawdzac i po spisuje co pokazuje zegar a co czujnik najwtzej nowy jeszcze kupie< ale to dopiero sprawdze na wiosne bo teraz stoi bez akumlatorow bo mrozy i nie ma co robic zeby go zagrzac dobrze ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli zegary są dobre to takie ciśnienie na rozgrzanym oleju jest dobre na wolnych obr. jakieś masz wtedy nie typowe czujniki NIE MA INNEJ MOŻLIWOŚCI. Ale stawiał bym na zegar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

zamierzam kupic trojnik zeby podłaczyc zegra cisnienia i czujnik i podczas pracy zobacze co sie bedzie działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko załóż pewny zegar, jak pokazuje na dobrym zegarze dobre ciśnienie to nie ma co się doszukiwać jakiegoś defektu silnika poza czujnikiem, a jak zegar oszukuje a czujnik jest dobry, to przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

w nastepnym tygodniu sprawdze bo juz zamówilem trojnik i ta reszte . moze juz bedzie cieplej to załoze juz aku zeby nie wyciagac dzieki za pomoc w przysłym tygodniu odeze sie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Kolego czujnik ciśnienia możesz bardzo łatwo sprawdzić jeśli masz jakiś kompresor z manometrem.

Podłącz do niego żaróweczkę i jakieś zasilanie. (albo miernik)

Do czujnika przystaw wężyk i puść na niego ciśnienie. Powoli spuszczaj z niego powietrze i patrz na manometr i zobaczysz przy jakim ciśnieniu się załączy.

I to by było na tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to się wszystko po uruchomieniu silnika okarze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie lepiej pompę oleju wymienić??? nie jest to drogi szport i ile masz motogodzin w niej?? i czy wlewem oleju wychodzi leciutko olej??

Edytowano przez szymon1089

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@szymon1089 nie mąć na razie, bo jak ma zegar dobry to ciśnienie jest w porządku - zobaczymy jak jeszcze raz przemierzy

@Roki212 to samo, być może Macie rację,ale poczekajmy.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@MAT912Może i mące ale chce pomóc bo przechodziłem to samo zeszłej wiosny i musiałem robić kapitalke bo po prostu było wszystko wyje...e. Wał do szlifu, panewki, komplet naprawczy, pompa olejowa nowa, nowe głowice. I zakupiłem zegar z allegro, Jak jest zimy to pokazuje 5,5-6 na wolnych obrotach a jak się rozgrzeje to 4,5-5. A lampka zapala się przy 1 na zegarze.

Edytowano przez szymon1089

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    85

Prosta sprawa, pomiar zegarem innej opcji nie ma. Sam też mam zegar, a co do tych dzisiejszych czujników to szkoda gadać już tyle ich wymieniłem bo albo kontrolka w ogóle się nie paliła na zimnym silniku jak pukniesz po nim zapali się potem znów to samo. Kilka miałem że przeciekały na łączeniu. A co ciekawe każdy ma inne ciśnienie (1,2 lub 0,8 lub 0,5) jak gasisz to widać ile zegar pokazuje i kiedy kontrolka się zapala :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie, bo 60-tka powinna mieć ten 1,2, bo poniżej tego powinna się kontrolka zapalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez pierniczek
      Dzisiaj zwijałem siano prasą MF828. Ciągnik to Ursus 902. Prasa nie trzyma ciśnienia. Nie chciała zacząć zwijać belki. Zatrzymywały się pasy. Cały czas musiałem dobijać ciśnienie. W poprzednim roku prasa pracowała poprawnie. W żniwa po zamknięciu komory było ciśnienie około 160 a jak kończyłem owijać 130. Teraz ustawione 70, ale pasy z tylu zatrzymywały się i praktycznie nie chciała zacząć rozpocząć owijać. Co może być problemem? Czy winny jest rozdzielacz w ciągniku czy w prasie?
×