Skocz do zawartości

Polecane posty


seweryn20    582

Dokładnie o tym jeśli to stary typ filtra oleju tzn dwie puszki. Tam są dwa. Podałem wcześniej opis co i gdzie. Dobrze by było oba sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PIOTREK44    2

Jak byś był kolego z Lubelskiego ,a ciągnik z 90 r to już bym wiedział co go "boli " :D ,kilka miesięcy temu sprzedałem 3p z takimi właśnie objawami jak opisałeś .

 

W moim ciągniku takie objawy pojawiły się po przepracowaniu 5000tyś mtg.,zawiozłem silnik do pewnej firmy która zajmuje się remontami silników ,zapłaciłem 2,800 zł (o paliwie nie wspomnę )i po zamontowaniu silnika było to samo ,jak się rozgrzał silnik to na wolnych obrotach kontrolka od ciśnienia oleju się świeciła :( .Zadzwoniłem do tej firmy co robili silnik i facet powiedział mi że to wina wałka rozrządu -żeby było dobrze to trzeba by coś przetaczać i ogólnie szykować kolejne 3 tysiaki .

 

Powiem ci tak ,zmieniaj olej co 100mtg .,nie jeździj ciągnikiem na niskich obrotach i nic mu nie będzie .Ja z takimi objawami jak opisałeś przepracowałem ciągnikiem 4 lat (ok.1200mtg.)i silnik się nie zatarł :)

 

Dla pewności wlewaj do silnika gęstszy olej ,ja do swojego wlewałem Milwus 15w40 -nie radzę ci jeździć na TURDUSIE

 

Co tu dużo mówić -dałeś się nabrać przy zakupie tego 3 p :( .Jak go oglądałeś przed zakupem to trzeba było rozgrzać silnik ,wykręcić czujnik i wkręcić manometr i wszystko było by jasne ;)

 

@czacha17 Może ty sprzedałeś c-360 3P ruktaf'owi :D :D (śmiech) żartuje oczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


drax    1

Ten korpus to droższy jest:

 

http://danrol-sklep.pl/pl/p/KORPUS-FILTRA-OLEJU-URSUS-ZETOR-C-4011-931101/496

 

za te pieniądze to założyć mogę od 60 filtr.

 

Więc tak podłożyłem jedną podkładke, na zimnym silniku wtedy 2 bary na wolnych, na wyższych 3-4 i nie spada do 2, chwile pojeździłem i na wolnych obrotach 1 bar, na wyższych wzrasta do jednego, spróbuje jeszcze pokombinować z tymi podkładkami, bo może być faktycznie wina w tym zaworku.

 

Edit: zacząłem od początku, a więc od tego co ruszałem - filtry. Pierwszy filtr kompletnie zatkany, do drugiego ledwo olej docierał. Pompa wręcz musi być niezła, że przez to przeciskała ten olej. Widocznie nowy olej przepłukał kanały i wszystko filtr wychwycił I stopnia. Wszystko leci znowu na noc do benzyny, jedynie zastanawiam się czy nie odkręcić tego korpusu od bloku i też go nie przepłukać.

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jeżeli zaraz po czyszczeniu filtrów jak pisałeś i wymianie oleju, filtry zapakowane na amen, to tam olej chyba był od czasu wyjazdu z fabryki, i nie chcę nawet myśleć co tam jest za syf w silniku.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ruktaf    0

Tak wymieniłem olej i filtr, co do brania oleju to jeszcze nie wiem. Z odmy nie dymi, w kolektorze sucho. Silnik puszcza dymek ale nie tragicznie. Jestem z małopolski jak go kupiłem to testowałem go w 3 skibowym pługu to na 3-ce na połowie gazu sobie radził. Nie mam doświadczenia z 360 ewentualnie z 3p ponieważ wcześniej przez 22 lata miałem ruska, którego sam naprawiałem- remonty silnika i skrzyni. W lecie jeździłem 3p sąsiada, który go kupił na wiosnę i mnie naszło bo ruskiem to na 3 skiby 1-ka, blokada, cały gaz i podnośnik. Po Nowym Roku będę zmieniał pompę w silniku i jeżeli się ciśnienie trochę podniesie to dam sobie spokój. A termostat pewnie wymontować?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drax    1

Jednak to nie filtry, wyczyściłem i nadal to samo ;[ pozostaje już chyba tylko nieszczelność w przewodach, uszkodzone te zaworki, albo pompa olejowa ? Co mnie dziwi, to do tego drugiego filtra nie dostaje się w ogóle olej - do tego bliżej kabiny. W ogóle przyznam się, że nie wiem jak ma tam dotrzeć, otwór od w korpusie jest zatkany, a przy górze przy śrubie otwór jest drożny, ale nie wiem czy ta śruba nie zasłania go.

 

Olej jest jednak czysty nie ma strasznego syfu tam.

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drax    1

Wcześniej podkładałem podkładki jedynie pod zawór redukcyjny, teraz podłożyłem jeszcze pod zawór przelewowy. Czy w nim powinna być sprężyna taka miękka ? Wręcz w długopisach są mocniejsze niż ta w tym zaworze, czy może wyrobiona już jest ?

 

Ciśnienie na rozgrzanym ciągniku: na max obrotach - 3-3,5 bara, na wolnych obrotach ok. 1, 1-5 bar, trochę za niskie chyba na wolnych obrotach ? Na wysokich chyba nie jest tak źle, skoro instrukcja w nowym ciągniku przewiduje 4 bary na maksymalnych obrotach.

 

Teraz nic nie spada ciśnienie, trzyma normalnie na każdych obrotach, jedynie czy to na wolnych obrotach nie jest za niskie ?

 

Edit: Sorry za 2 posty, ale na innym forum na którym siedzę jak dodaje nowy post zaraz za swoim to je automatycznie scala, zapomniałem się.

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Ciśnienie masz bardzo dobre. Normalnie powinno sie mieścić w całym zakresie obrotów między 1,5-4,0. Tyle że to tyczy nowego silnika. Nie jedna 60-ka chodzi na wolnych na granicy zapalenia kontrolki latami. Nic mu nie będzie nawet jeśli na wolnych spadnie do załóżmy 0,8. Dla przykładu podam ci mtz na wolnych do 0,8 60-ka na wolnych 1,5 80-ka 0,8 Tak że dobre masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zapalać kontrolka to się będzie u Ciebie jak masz 1-1,5 na wolnych, bo czujnik poniżej 1,2 zapala kontrolkę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drax    1

A więc nie ma co panikować ? Jedynie trójnik żęby mieć zawsze zegar na oku i robić swoje ? Zastanawiam się jedynie czy przeróbka filtra na ten od 60 nie poprawiła by trochę tego ciśnienia, jeśli to wina jest tych zaworków, bo wszystko na to wskazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Rolnik1973    1275

Wyjm termostat, to go zarżniesz w rok. To tak jak byś zimą w piecu nie palił tylko w kożuchu siedział.

 

I kup sobie konia, bo widzę że do sprzętu to jesteś jak hitler dla ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

januszm1    3

Ja w swoim 3p termostat wyjolem juz z 5 lat temu i jakos silnik mi nie padl. Tylko ze w miejsce niego wstawilem blaszke przez ktora jest regulowany przeplyw wody bo bez tego to za szybki jest obieg.Ciagnikiem wszystko robie i temperature ma normalna i zima sie nie boje ze termostat mi przymarznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ruktaf    0

Wyjm termostat, to go zarżniesz w rok. To tak jak byś zimą w piecu nie palił tylko w kożuchu siedział.

 

I kup sobie konia, bo widzę że do sprzętu to jesteś jak hitler dla ludzi.

Czemu tak sądzisz znam takich co do ruska i 4 zakładają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

Termostat to podstawa w silniku diesla. Żadne blaszki, i inne pierdoły tylko sprawny termostat.Gwarantuje zachowanie luzów w silniku na odpowiednim poziomie i jego równomierne zużycie. Proponuje zalać silnik płynem a nie woda i nie martwic się o zamarzanie silnika w zimie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ruktaf    0

Mi po remoncie t-25 8 lat śmigał i jak go sprzedałem to miał na zimno 4 a na ciepło 3 atm.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rolnik1973    1275

A mój t25 ma 32 lata 6350 mtg i tylko 2x pierścienie mieniane, pompa wtryskowa i hydrauliczna i tarcza sprzęgła, reszta nie tykana. Olej MOBIL i 0.5 l na 100 mtg dolewka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ruktaf    0

Wymieniłem pompę olejową na nową i sprawdziłem panewki. Korbowodowe ujdzie, natomiast główne biducha. Ciśnienie się nie zmieniło podobnie się zachowuje jak na starej pompie. A jakby zmienić na olej 20w50, bo niby gęściejszy. A co do hitlera to się nie zgodzę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Mogłeś panewki nowe założyć. Tylko główne a szczególności środkowe. Korby raczej nie siadają. Ja też tak miałem i to po remoncie. Zmieniłem pompę i żadnej poprawy. Zrobiłem 1800 MTH i znów remont. Po prostu wał ma za duże luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ruktaf    0

Mogłeś panewki nowe założyć. Tylko główne a szczególności środkowe. Korby raczej nie siadają. Ja też tak miałem i to po remoncie. Zmieniłem pompę i żadnej poprawy. Zrobiłem 1800 MTH i znów remont. Po prostu wał ma za duże luzy.

Ale to chyba bez sensu z tymi panewkami bo i tak trzeba prawie cały silnik rozbierać, a ja mam zamiar mieć ten traktor następne 20 lat tak jak ruska. Chce tylko ten sezon przetrzymać, żeby kasę pooddawać. Mam takiego samoroba z uaza z silnikiem VW 1.6d (2 wałki, podnośnik ) + przyczepa z napędem to może na dwa przetrzymam. Chodzi mi o kosiarkę i te cięższe prace polowe(orka radło). Bo jak będę robił remont to bez półśrodków, bo jak się coś zrobi raz a porządnie to będzie na kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raf21    0

witam mam problem pisze ponownie bo pisałem juz 3 razy i nikt nie odp, ale mniejsza z tym . Mam taki problem z moja c 360 jak jest zimny silnik to cisnienie ma 4 atm i kontrolka gasnie odrazu a jak np pojade kosci trawe rotacyjna to po 15 minutach zaczyna sie swieci kontrolka przy 1000 obr , i gdy wrociłem do domu to zakreciłem zegar no zgasiłem traktor na 3 minut i odpialem po załozeniu zagara i pokazało 2 atm a czujnik sie swiecił , wymieniłem 2 inne i jeden kupilem taki lepszy droższy i zaczeło swieci przy obr. 600 . co sie moze dziac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale te 2 at. pokazało przy jakich obr.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez juras
      Mam problem z Fendtem 311 LSA.Od jakiegoś czasu przedostaje się trochę oleju do płynu chłodzącego,wymiana uszczelek pod głowicami nic nie dała.Jeżeli ktoś miał z takim przypadkiem doczynienie bardzo proszę o radę.Nie sztuką jest rozebrać silnik w drobny mak i nic nie znaleźć.
    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
×