Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chyba się kolega nie obrazi jak go wyręczę :Phttp://instrukcja.pl..._1294187318.jpg i opis http://instrukcja.pl...e_334687166.jpg

No jest pełno przepływowy, ale jak kulka wyrobiła gniazdo to będzie gubił ciśnienie i tak a w 60-tce jak coś nie tak z zaworem to kupujesz nowy i po krzyku, to już lepiej cały taki filtr od 40-tki kupił bym nowy.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    588

He he cześć ci. No nie obraże ale mi dokładniej chodziło o to który do czego i gdzie jest. Fakt jak wypłukało gniazdo to gorzej chyba że jest jeszcze miejsce na zrobienie nowego. Ale ogólnie skłaniał bym się w strone wadliwego czujnika lub... remontu. Przynajmniej tego co ma wpływ na ciśnienie oleju na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drax    1

Czy ja wiem czy tak skłaniać się ku remontowi, stało się to nagle po wymianie oleju, olej wcześniejszy był podobnej konsystencji, ale może nowy olej trochę przepukał układ i stąd może czujnik się uszkodził ? Jutro rano jadę po czujnik, to potem sprawdzę go.

 

 

Tą instrukcje studiuję na bieżąco :P

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witaj Seweryn :) miałem akurat linki na podorędziu w świątecznym ubraniu to wstawiłem :lol: też bym się skłaniał w stronę czujnika lub remontu, chociaż może być coś z tym zaworkiem, przy 60-tce to lubi się zaciąć.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    588

Zobaczymy co nasz kolega wyczai. Chcesz wymieniaj czujnik na początek ale według mnie lepiej by było zapiąć mu manometr. Kupić jakikolwiek za pare zeta do 6 czy 10 bar wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drax    1

Jedynie kwestia wkręcić ten zegar w blok. Spróbuje może jakiś zegar od T-25, na to wąż z 20 bar, opaski i chyba jedynie śrubę przewiercić na wylot, na to wąż i wkręcić w blok, zda to egzamin ? Może i by się udało bezpośrednio wkręcić manometr bez takich zabiegów gdyby gwinty pasowały, miejsca przy bloku jest żeby nawet całym zegarem kręcić.

 

http://allegro.pl/zegar-wskaznik-cisnienia-oleju-md-219-mtz-t-25-i1990139914.html

 

Myślę o czymś takim.

 

http://allegro.pl/miernik-cisnienia-oleju-3-koncowki-bydgoszcz-i2009703447.html

 

albo coś takiego gdybym w podobnych pieniądzach trafił

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Ja bym proponował postawić go na mineralny mobil, na tym jakiś czas by pochodził, u mnie MF 255 na kończących się panewach przechodził grubo ponad pół sezonu łącznie z żniwami. A co do turdusa, to ja bym nie powiedział, że to taki zły olej. Mechanik, który mi robił kapitalkę w MF 255 postawił go na turdusie, wiec sie nigdy raczej na nim nie przejechał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

@grzegorz508-Ja nie twierdzę że TURDUS jest złym olejem ,jest na pewno jednym z lepszych ale żeby go używać to po pierwsze silnik musi być szczelny ,a po drugie silnik nie może mieć problemów z niskim ciśnieniem .

 

Jestem pewien że ten 3 P będzie chodził i się nie zatrze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drax    1

W sumie raczej dość rozsądna cena, gdy trzeba wszystko kupić nowe. W przypadku gdy ma się jakieś podzespoły w domu, można samemu to zrobić taniej. Teraz się zastanawiam bo mam manometr do 6 bar ale używam do powietrza, nada się taki do ciśnienia oleju ? Gwint z tego co kojarzę powinien pasować to mógłbym od razu ranu sprawdzić jutro.

 

Edit: Tak spojrzałem to tam chyba od T-25 jest manometr- patrząc na koszty - manometr - 20 zł, wąż 1 m nawet niech 3 zł kosztuje zbrojony, czujnik ciśnienia 10 zł i jedynie cena trójnika to jakoś nie ma tutaj szału z ceną. mając np. sprawny czujnik można to sobie za 30-40 zł zrobić we własnym zakresie.

Edytowano przez drax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    588

Pewnie że podejdzie. Ogólnie wystarczająca jest sama kontrolka ale .... z racji tego że robią coraz większą tandete manometr się nada. Kiedyś wymieniałem u nsiebie w 4011 czujnik to dopiero trzeci był dobry. Dwa wcześniejsze po prostu ciekły na zagnieceniu.

 

Drax pewnie że dobry. Nie ma róznicy czy olej czy powietrze. Jak nie będzie pasował to rozwal stary czujnik, wspawaj rurkę i podłącz to przez węża gumowego na czas pruby. Masz racje samemu zrobisz taniej.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od powietrza też może być ale gwint ażeby wkręcić bezpośrednio w blok to bardzo wątpię ażeby pasował.

 

 

O kolega Seweryn dobrze radzi, ja tak miałem zrobione ze starego czujnika, jeszcze z tych dużych na 24 czy nawet na 27 klucz.

 

Jak masz rurkę od wtrysków to utnij i wspawaj w czujnik, i gwint powinien pasować na zegar.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    588

http://allegro.pl/ws...1966798320.html

 

Ten podoba mi się bardziej. Przyłącze mniej toporne i solidniej zakute węże. Ale to nie problem bo węże można zakuć na dowolną długość gdziekolwiek.

 

He he. Poprawiam byki.

 

 

 

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No wiesz kupisz będziesz miał, przepijesz tą kasę to nic nie będzie, po za dobrym humorem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sumik    2

a zmieniałeś olej i czujnik ??? w moim pomogło ale i tak remont miał i mechanik zalał nam go Turdusem (u mnie przechodził sezon calutki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tą przeróbkę miałem na myśli, tylko myślałem o zmianie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drax    1

Batalia rozpoczęta, na wolnych obrotach na zimnym silniku koło 2-2.5 bar, na wyższych obrotach zaczyna rosnąć do 3-4 a potem nagle spada do 2 i tak się trzyma, nie wiem czy to nie wina zegara, bo się wiesza wskazówka czasem, dlatego i tak kupie zegar i sprawdzę jeszcze raz. Wydaje mi się, że jeżeli ciśnienie rośnie to raczej nie wina pompy, prędzej gdzieś może te zaworki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Narazie sprawdź na innym zegarze, jak to samo zmiana sprężyny w zaworku, lub na sztukę czyli lepsze dobicie sprężyny powinno pomóc lub wymiana całego zaworka i gitara .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drax    1

Na drugim zegarze to samo, mówisz o zaworku redukcyjnym tym w korpusie filtrów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez juras
      Mam problem z Fendtem 311 LSA.Od jakiegoś czasu przedostaje się trochę oleju do płynu chłodzącego,wymiana uszczelek pod głowicami nic nie dała.Jeżeli ktoś miał z takim przypadkiem doczynienie bardzo proszę o radę.Nie sztuką jest rozebrać silnik w drobny mak i nic nie znaleźć.
    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
×