lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Alchemik    444
12 minut temu, GABBER85 napisał:

a u  mnie na zimnym ma ciśnienie  6  a na ciepłym 5 , a zaczał zaraz po remoncie na niebiesko dymić , pod obciążeniem  przy ciezkeij orce dym troche ciemniejszy ale głównie niebieski,  czy  to moze być przez podrobione wtryski , pompe czy co innego  ???

c360 po remoncie 1400 MTH  co to moze być, od ok 1200 Mth dymi , zawory regulowane przy 800mth, mocny jest

Dymienie i ciśnieniem oleju nie ma dużo wspólnego. 

Oleju dużo ubywa?

Niebieski kolor to chyba olej. 

Może pierścienie, tuleje, albo po trzonkach zaworów olej leci. 

A jak ten niebieski wpada kolorem w szary, to może i coś z układem paliwowym.

 

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1306
4 minuty temu, Alchemik napisał:

Oleju dużo ubywa?

Niebieski kolor to chyba olej. 

od wymiany  do wymiany ze 3 litry, dziwne bo byl delikatnie docierany, nie pałuje sie ciagnika, i prawie od zawsze kopcił, cisnienie i siłe ma


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4131
3 minuty temu, GABBER85 napisał:

od wymiany  do wymiany ze 3 litry, dziwne bo byl delikatnie docierany, nie pałuje sie ciagnika, i prawie od zawsze kopcił, cisnienie i siłe ma

Mogły dawno pierścienie się zapiec albo popękać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1306
56 minut temu, Alchemik napisał:

Delikatnie docierany?

W jaki sposób?

po staremu czyli 50 mth  po kilka godzin dziennie stal na obr 800-900 i przejazdzka, czasami cos przyciągnął po placu


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Kiepski sposób docierania.. lepiej pracować z małym obciążeniem niż postawić ciągnik na 800 obr

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robs    4

Moim zdaniem po znacznym przebiegu nie ma sensu wymieniać samych panewek lecz wyłącznie po szlifie wału korbowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268
5 godzin temu, Szymi6 napisał:

Przed zmiana mial 4bary

Po zgaszeniu silnika od razu zapala sie kontrola od cisnienia oleju pompa i zawor sa nowe panewki byly dobrane po numerze katalogowym 

 

Do tego typu wiechci panewki się mierzy a nie bezmyślnie zakłada po numerze. Trafiały się o różnych wymiarach przy tym samym numerze. 

Dwa jak było 4 atm a nie 0,4 to po kiego uja to było ruszać?

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
15 godzin temu, Szymi6 napisał:

Witam, mam problem z c360 po wymianie samych panewek bez szlifu wału traktor po rozgrzaniu nie trzyma ciśnienia i mruga kontrolka od ciśnienia oleju. Zalany olejem turdus, wal nie ma rys mechanik kazal zalozyc nowe panewki i powiedzial ze bedzie cianienie ok.

A co na to ten pseudo mechanik który Ci to spitolił? :D Niech poprawia... lub lepiej może niech poprawi ktoś kto się zna a nie on xd

Kontrolka mruga, ale nie podałeś dokładnego ciśnienia po naprawie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4131
1 godzinę temu, Szymi6 napisał:

A czy da sie wlozyc panewki glowne bez wyciagania walu?

Co wy tam odpierd*lacie z tym ciągnikiem, miał ciśnienie i co?

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Od biedy można kupić patyczki "plastic gauge" i nimi sprawdzić luz łożyskowy wał-panewka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1306
46 minut temu, Szymi6 napisał:

Czyli panewki glowne moge zalozyc stare bo mechanik mi je oddal?

na wuja sobie przymierz czy nie są wydarte

  • Haha 1

>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A skąd teraz będziesz wiedział która gdzie była? A to jest ważne jakby ci przyszło do głowy spowrotem zakładać stare Muszą być parami tak jak były i na swoich miejscach

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Mi to się widzi że autor tematu robił "remont" boba na klepisku ale wózka do rozjechania nie miał. O braku pojęcia nie wspomnę.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi6    0

Silnik byl wyciagniety na stol i byl zrobiony tylko lokalny mechanik kazal zmieniac panewki przy remoncie jak silnik wyciagniety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1769

witam , spotkał się ktoś z was z sytuacją że po odpaleniu silnika po dłuższym postoju potrzeba czekać ok  5 do 8 sekund aby kontrolka ciśnienia oleju oleju zgasła , silnik z7201 , olej turdus 15w40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1769

a układzie smarowania tego silnika są jakieś podzespoły (zawory) zapobiegające cofaniu się lub spływaniu oleju z układu smarowania do misy olejowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj