lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to albo zawór bezpieczeństwa jest do bani albo gdzieś tak jak wyżej pisałem uszczelki gdzieś nie ma albo ją wywaliło, nic po za tym nie przychodzi mi do głowy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A co z wałkiem rozrządu? Robione było coś z nim i jego tulejkami?

Przed remontem jakie były ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

wałek rozrządu nie tykany . ten ciagnik mial to do siebie ze podczas orki cisnienie na wysokich obrotach na zero spadalo ale wal byl mocno na głownych pojechany wiec podejrzewam ze to tego wina.a co z wałkiem moze byc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muflon19    0

Gdyby gubił ciśnienie na szklankach zaworów to od razu by nie miał ciśnienia. Moim zdaniem wina leży w pompie tak to jest z tymi nowymi pompami na zimnym ciśnienie trzyma a po rozgrzaniu spada. Ale 1 atm po remoncie to troche za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To samo co z wałem zużyty.

Wałek jak i jego tulejki także się zużywają, ale nikt o nich nie myśli. Wałek także jest smarowany z magistrali więc luzy na nim to spadek ciśnienia.

Dla mnie opisane przez Ciebie ciśnienie to właśnie tulejki na wałku rozrządu.

Sam wałek oceń jaki ma stan krzywek, czy nie warto go już zmienić.

Tylko nie chcę Cie straszyć ile czeka cię pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to fakt co koledzy wyżej piszą roboty jest w h..j, dlatego najpierw musisz wykluczyć wszystkie inne opcje!!!

ale to jest chyba wina właśnie tego wałka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

ja ni wiem bede walek wyciagał bo innych opcji nie ma

toz na panewkach od razu gubic nie bedzie do czorta . tylko chyba ten walek zostal do zrobienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

wałek wyjąłem ma troszke rys nie powiem ze jest idealny , ale tam zadnych tulejek nie ma . przypomnie ze to blok 4011 jutro panewki jeszcze posprawdzam czy napewno dobre mi dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

okazało sie że panewki głowne zostaly przez firme pomylone , szlif zrobili na 4 a panewki dali na 3 :) czyli problem rozwiazany :) z gory dziekuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Dobrze ,że nie jeździłeś za dużo ,bo jeszcze by sie coś mogło stać poważniejszego i znowu remont. Firma troche nie odpowiedzialna ,ze tak się pomylili. Jak widać trzeba wszystko samemu sprawdzać.

 

Co do wałka rozrządu to tulejek tam nie będzie,bo w tych silnikach w razie luzu stosuje się nadwymiarowe wałki rozrządu, rozwierca się łoża w bloku na wymiar "grubszego wałka rozrzadu.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To samo co z wałem zużyty.

Wałek jak i jego tulejki także się zużywają, ale nikt o nich nie myśli. Wałek także jest smarowany z magistrali więc luzy na nim to spadek ciśnienia.

Dla mnie opisane przez Ciebie ciśnienie to właśnie tulejki na wałku rozrządu.

Sam wałek oceń jaki ma stan krzywek, czy nie warto go już zmienić.

Tylko nie chcę Cie straszyć ile czeka cię pracy.

 

Tam żadnych tulejek nie ma.Wałek chodzi w obudowie bloku,jeśli jest wytarty kupuje się wałek nadwymiarowy i roztacza blok.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz b    22

Panowie mam problem po remoncie C360. Wymieniłem pierścienie na tłokach oraz jedną panewke korbowodową( wiem że należało by zrobić kapitalke szlif itd. ale nie mam możliwości tego teraz przeprowadzić. Wał nie był mocno uszkodzony ani tuleje wydarte) Po odpaleniu przez ok 30s było ciśnienie oleju.Przy pierwszej próbie odpalenia były zdjęte pokrywy głowic i było widać że olej bryzga na górę oraz zgasła kontrolka. Przy następnej próbie odpalenia okazało się że nie ma ciśnienia, wykręcony czujnik i przy kręceniu i chwilowym odpaleniu zupełnie nic tamtędy nie leci. Olej i filtr wymieniony. Chyba raczej nie mozliwe żeby na panewce gubił cały olej ? Szukać przyczyny w pompie ? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę i co sprawdzić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zdejmowqałeś pompe olejowa pewnie nie trafiłeś z jej montażem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekcuber    0

Witam mam problem z migającą kontrolką oleju w c3603p na rozgrzanym silniku wymieniłem wał panewki tuleje tłoki głowica po regeneracji korbowody również pompę oleju nową założyłem i dalej jak się rozgrzeje to miga kontrolka roszę o pomoc co może być nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

nic nie jest nie tak

 

nasza 3p ma tak od nowego (tez z początku ojciec sie martwił, zmieniał pompe itp, ale nic to nie dawało).

Teraz ma koło 5.000 godzin i nic w silniku oprócz uszczelki pod głowica wymieniane nie było. A siłe ciagle ma i oleju nie bierze.

 

Zamiast czujnika podłacz sobie manometr i zobaczysz, ze cisnienie smarowania jest w tym silniku bardzo skokowe, tzn pare milisekund jest bardzo niskie (wtedy kotrolka sie zaświeca) by za chwile przekraczac nawet 2 bary

 

w każdym razie o ile kontrolka sie nie pali, a tylko mruga (i dzieje sie to tylko po pełnym rozgrzaniu, to nie pchaj sie w koszty i przyzwyczaj sie do tego. taki urok)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

mowie, wskazówką bedzie szarpało i nie da sie jednoznacznie odczytać (szczególnie na niskich obrotach- choc to jeszcze zależy od konstrukcji manometru)- taki urok tego silnika

 

a cisnienie po rozgrzaniu na wyższych obrotach powinno miec od 2,5 wzwyż- najlepiej ze 3

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

wg ksiazki 750 i o ile masz jeszcze zdrową pompe wtryskową, to takie bedzie utrzymywał niezależnie od tego czy ciepły czy zimny.

 

jesli natomiast pompa jest już wyłechtana, to po rozgrzaniu bedzie tracił obroty i trzeba bedzie to korygować dzwignią gazu ręcznego (albo oddac pompe do regeneracji;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

no to tym bardziej nie masz sie co martwic, bo to sa za niskie obroty.

Xle ci pompe ustwili.

Podnieś je sobie gdzies chociaż na 700 i już cie widok mrugajacej kontrolki irytował nie bedzie

robi sie to taka małą śrubezka na klucz 7 albo 8 (albo jego calowy odpowiednik, zalezy czy tam masz pompe ori angielska czy z Polski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj