lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
komos    0

mnie bardzo zastanawie te wycie. niekt nie ma pomysłu? napewno koła zebate są dobrze załozone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ważne co pokazuje na rozgrzanym silniku. Powiem ci szczerze że według mnie to 90% użytkowników 60-tek nie wie jakie mają ciśnienie. Jeśli kontrolka gaśnie(a oryginalnie jest tylko ona) jest wszystko OK i nie ma powodu do zmartwień. Szukam ale nie mogę znaleść informacji przy jakim ciśnieniu gaśnie kontrolka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1977    1272

U mnie ciągnik przed naprawą miał na ciepłym silniku 0,5 atmosfery i tak pracował 3 lata.Mechanik mówił że nic się nie stanie, bo olej ma smarować wał,a nie przemywać panewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komos    0

nie mam pojecia poniewaz ja pierwszy raz robilem remont i jest nowa pompa olejowa to zle by bylo ustawione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie da się żle ustawić. Nawet jeśli przestawiłeś na zaworku to na wyższe ciśnienie a nie na niższe. Bo się nie da. Pytanie.... co tam wyje? Może być jeszcze tak że całkowicie skasowałeś luz na zębatkach między pompą a kołem pośrednim. Zęby wbijają się w siebie i stąd ten szum. Reguluje się to podkładkami. Masz książkę do 60-tki?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Jeśli ci wyje w okolicy rozrządu to może to być koło pośrednie pompy olejowej. Przy osiowaniu bloku jest zbierana cienka warstwa stopki łożyska głównego a na nim jest zamocowana ośka koła pośredniego i teraz koło jest za mocno w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ja bym postawił na to że nie ma podkładek pod pompą oleju i tryba za mocno się ściskają.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

U mnie na dotarciu sa 4,4-5 na zimnum i 3,5-4 na rozgrzanym(jednak termostat robi róznice 15 minut i już ma odpowiednia temperature)

A pompa ma conajmniej 13lat -teraz nie była wymieniana a silnik był kupiony po regeneracji-wątpie czy dali wtedy nową!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli zapala się poniżej 0,5 to nie masz powodów do zmartwień jeśli chodzi o ciśnienie. Ja remont robiłem i ciśnienia nie mierzyłem. Kontrolka gaśnie czyli wszystko gra. A mogę mieć 1 at i nawet o tym nie wiem. Sprawdzał tego nie będę bo już trzy lata po remoncie i wszystko chodzi bez zarzutów. Więc myślę że ciśnieniem nie musisz się przejmować. Skup się na tym hałasie. Zdejmij miskę i sprawdz czy masz luz między kołem pompy a pośrednim.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawko716    0

witam z tymi ciśnieniami to prawdziwa zagadka tak w katalogu to powinno być od 1,5 do 4,5 nawet na gorącym silniku a odpowiedzialny jest za to zawór przelewowy no przy filtrze odśrodkowy jest troszkę wyższe. ja kiedys miałem taki przypadek silnik po remacie pierwsze uruchomienie na zimno no oczywiście do pomiaru ciśnienia wkręcony manometr zegarowy nie wiem z jakiej okazji nabiło takie ciśnienie że brakło skali na 10 atm. zegarze. przewierciłem śrubkę łączącą pompę z wyjściem na filtr pokręciłem ze dwie godziny silnik oczywiście na zimno i się unormowało. czarna magia. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matelusz    1

Siema jestem nowym urzytkownikiem i mam pytanie.a mianowicie to wam opowiem wszystko po koleji.zrobilem remont ursusa c 360 nowy wal tuleje tloki i no to wszytko co nalezy zrobic i dodam ze nowa pompa olejowa.i mam problem z ciesnieniem oleju. gdy zapalilem silnik to mial na zimnym 4.5 At i po 5 min zaczelo spadac do 3 At ale to normalne chyba prawda? no a na drugi dzien zapalam i na zimnym silniku pokazuje mi 3 At i wiec juz go zgasilem bo mysle ze cos nie tak a jak bedzie rozgrzany to wogóle bedzie jeszcze mniejsze. I jeszcze taki problem. cos z przodu silnika mi wyje tak jagby cos w rozrzadzie no nie wiem. ktos mi moze pomóc? prosze o rade ,bede bardzo wdzieczny

[czesc u mojego tez mi wylo a okazało sie ze tulejka wypadła z przedniej kapy i tarła o kolo pasowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Witam !!!

 

Otóż tak jak w tytue tematu jest małe ciśnienie oleju :):) , kjedy silnik się dobrze rozgrzeje to przy niskich obrobach świeci się kontrolka od ciśnienia oleju a wskaźnik pokazuje 0 a na zimnym pokazuje 5,5 :) Dodam jeszcze, że (około 40 mth) był robiony remont slika (w tym były wymieiane panewki) Niedawno Wymieniłem olej na 15W 40 Turdus oraz pompe oleju i nie pomogło :) , acha zapomiał bym, jeszcze wyrzuciłem termostat

 

Jak myślicie co może być tego przyczyą?

 

Może ktoś z Was miał już taki przypadek?

 

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

wkręć zegar i zobacz ile na ciepłym jest dokładnie może być czujnik walnięty u mnie tez tak było tylko że przy coraz większych obrotach się zapalała :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Krycha racja. Wstaw pewny manometr i zmierz ciśnienie. Wymiana panewek nie zawsze przynosi dobry efekt, wszystko zależy od zużycia wału. Ostatecznie jest opcja że coś zawaliłeś. Nie dokręcony przewód przy pompie czy tym podobne niedopatrzenie. Czasem się zdarza.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

tylko panewki wymieniałeś przy wale? czy coś jeszcze z nim robiłeś? bo nie bardzo rozumnie a ja po remoncie c360 to gdy podłącze zegar to ciśnienie na wyższych obrotach zegar przekracza 6MPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

patrykk@ Wymieniałem: tłoki, sforznie, cylindry, pierściąki, zawory, prowadnice, panewki, pompa oleju, plaowana głowica oraz blok, jednym słowem remont kapitany

 

krycha094@ zegar mam cały czas. Na rozgrzanym pokazuje 0 MPa a na zimnym 5,5 MPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

A może panewki masz skopane (inny rozmiar) chyba ze coś źle skręciłeś :)

 

a od początku masz takie objawy czy po iluś godzinach ci ciśnienie spadło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj