Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
FARMER76

CHIP TUNNING CASE MAGNUM 235 na 290

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
FARMER76    1

Witam.

 

Mam do wyboru Case magnum 235-lub 290 jedna z firm zaproponowała mi,że z 235 zrobi mi 290 km.

 

Proszę o odpowiedź użytkowników tuningowanych maszyn,czy to się sprawdza-czy nie lepiej dołożyć i kupić orginał czyli 290.

 

Czekam na konkretne odpowiedzi .

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arash1423    0

u mnie w pracy firma zwiększała moc trzech ciagników NH i wyszło całkiem nieźle, t7.210 miał nominalnie około 150 km  po zwiększeniu wyszło 201 km a większy brat t7060 z tm samym silnikiem tylko 230 km fabrycznie miał po tuningu 250, nie przesadzają ze zwiększaniem tylko robiąto w granicach możliwości fabrycznych  bo  ciągniki    150 k i 230 km  mają te same około 7 Litrowe silniki jak dobrze pamiętam, za miesiąc testów nic nie płacisz :) nie spodoba sie to za darmo wrócą ustawienia fabryczne :)

z talerzówką 6m potingera 12km/h  1800 obrotów a po te 12 osiagał juz na 1400 obr/min na automacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    14

ja bym lepiej kupił oryginał bo jest taki przykład u nas jest pewna firma usługowa i ma fenda 718 vario tuning z 180 km na 190 chyba i ma też fenda 714 vario 140 km tuning na 190 oraz JD 6630 130 km na 160 km 

 i fendy pracują z krone ZX450GD i bez porównania lepiej spisuję się ciągnik z fabryczną mocą a nie z wyżyłowaną także tobie też radzę kupić jak coś to już magnuma 290 z oryginalną mocą a nie wyżyłowaną przez co może szybciej paść silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Dobra firma tuningowa cechuje się tym że ma własną hamownie i sami dopasowują oprogramowanie do każdego egzemplarza. Unikaj powerboxów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ekonomicznego punktu widzenia warto tuningować,

Case CVX 175 stuningowałem, dołożyliśmy 30 KM ma teraz 205KM. zapłaciłem 4tyś, a kupując wyższą jednostkę musiałbym dołożyć 40-50tyś, a to są te same silniki w obu przypadkach.

a zapas mocy przydaje się, ewidentnie po tuningu maszyna szybciej się zbiera pod obciążeniem. Moim zdaniem warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER76    1

Magnum od 235-do 290 są identyczne skrzynia ,silnik mosty.

 

315-340 ma ten sam silnik i skrzynie co 235---ale 315 i 340 mają inny czujnik na skrzyni biegów ,który odcina dopływ mocy do skrzyni.

 

315 i 340 mają wzmocnione mosty.

 

U mnie firma już 3 razy kręciła i nie mogą obejść czujnika ,który powstrzymuje skrzynie przed zwiększeniem mocy.

(na hamowni pokazuje 290 km na silniku ale,ale,ale czujnik utrzymuje 235 podczas pracy w polu a zużycie paliwa wzrasta o około 10-12 litrów:(()

 

A więc nie jest to proste w magnumie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez scoutMonster
      Witam co użytkownicy modelu MXM  powiedzą o skrzyniach biegów w tych modelach? Jak z awaryjnościa i na co uważać przy zakupie? 


    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez Lubago
      Cześć , Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat CASE MX 285 i 270 .  Ciągniki nie są zbyt drogie jak na taką moc , dlatego zastanawiam się  jak jest z ich jakością, spalaniem,słabymi stronami itd.
      Wiem ,że modele MX 150 i 170 miały bardzo dobrą opinie ale jak z tymi mocniejszymi???
      Mam na oku model MX 285 z 2003 roku, przebieg niby ok.9 tys mtg.
      Będę wdzięczny za każdą informacje
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez janusz1278
      Witam, mam kłopot z amortyzacją przedniej osi w ciągniku Case Puma 155 Multicontroler, a mianowicie Oś jest zablokowana. Z tego co wiem to jest ona włączona cały czas można jedynie wyłączyć amortyzacje.Włączanie/wyłączanie nic nie daje oś jest cały czas zablokowana. Co powinienem zrobić ? Gdzie szukać problemu ?
×