Skocz do zawartości
stiepan

Zawory C-360

Polecane posty

quercus    7

Do sub forum !! Weźcie sie nauczcie zamieszczać odpowiednio tematy.

 

Chyba już był podobny temat. :D


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

przeniesiony


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adam5068    0

dobra był temat do 360 teraz 360 3P,czeka mnie regulacja zaworów może ktoś przybliży temat(jeszcze tego nie robiłem w Perkinsie!?-jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą)-pomóżcie!


CaseSTX450_1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To wszystko jest opisane tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlosb    0

Witam, tak jak w temacie i opisie :)

Zmieniałem uszczelki pod głowicami bo z jednej jakoś woda uciekała. No i "przekopałem forum i po goglowałem ale nie znalazłem instrukcji jak wyregulować zawory"

 

Wiem że praca zaworów jest 1-3-4-2

Odkręciłem przewody od pompy paliwowej i jeśli na 1 pojawi się paliwo to tłok jest w GMP trzeba ustawić luz na 0,2 na wydechowym i ssącym (tylko który to który ;[)

i co dalej ??

 

Proszę o odpowiedź dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    651

Długa dzwignia zaworu wydechowy a krótka ssący. Luz to wydech 0,3 a ssący 0,2. Jak masz odkręcone przewody od pompy to prosta sprawa. Daj gaz na maksa i ustawiaj zawsze zawory na cylindrze do którego w danym momencie podaje pompa paliwo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domin902    2

jeżeli chcesz fachowo ustawić luz zaworowy to wpisz w google instrukcja napraw Ursus C-360

 

i na pewno będzie do pobrania na chomikuj.pl w formacie pdf i za free

 

sam tak pobrałem ją miesiąc temu


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    651

Zapal silnik i popuszczaj pokrywki zaworów. Czasem zdarzy się że podkładka na sprężynie opiera się o pokrywkę i słychać to właśnie jak stuk.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilfadro    0

Witam

Nie znalazłem nic na temat na forum więc zacząłem nowy temat.

Chciałbym zasięgnąć opinii fachowca który zajmuje się na co dzień naprawą ciągników. Konkretnie chodzi mi o to że jakiś czas temu mój C-360 zaczął iskrzyć z wydechu, sprawdziłem wtryski, pompę, okazało się że wszystko jest ok, więc zdjąłem wszystkie głowice spróbowałem dotrzeć i oczyścić zawory. Głowice jakies 2 lata temu były po regeneracji, od tamtego momentu silnki pracował ok 1500 mtg. Otóż po zdjęciu głowic stwierdziłem że 2 z nich mają lekko wypalone gniazda, i wymieniłem je po regeneracji. Po dotarciu reszty założyłem wszystko ustawiłem luz międzyzaworowy szczelinomierzem i okazało się po odpaleniu że z 2 cylindrów(1 i 2) kopci lekko niebieskim dymem. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia kompresji ale wnioskuję że to może być wina nieszczelności zaworów. Głowicę regenerowaną założyłem na 2 cylinder a tą po dotarciu na 1-wszy. Dodam że podczas kręcenia wałem za pomocą łyżki od opon w celu ustawienia luzu zaworowego miałem wrażenie ze zawór "spotkał" z cylindrem na 4 cylindrze. Moje pytanie brzmi: czy mógł w tej sytuacji przestawić się rozrząd, czy też skręcił się wałek rozrządu? Dodam że cały silnik remontowałem sam ok 2 lat temu - nowy blok, wał cylindry, rozrząd, głowice były regenerowane.

Jak już wspomniałem dymi na 1 i 2 cylindrze niebieskim dymem na zimnym silniku, na ciepłym jest lepiej ale nie do końca. Na zimnym ciężko pali i nie chce wchodzić na obroty. Proszę o info w tej sprawie.

 

Zapomniałem dodać ze na tych dwóch cylindrach co niby słabo odpala, zwiększyłem luz za zaworach i było znacznie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

rozrzad jak rozrzad ja bym sie zastanawial nad zaplonem a jak ne bedziesz mogl dosjc to napisz mi na pw to ci podam nr do mechanikaon zna takie ciagniczki na pamiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilfadro    0

rozrzad jak rozrzad ja bym sie zastanawial nad zaplonem a jak ne bedziesz mogl dosjc to napisz mi na pw to ci podam nr do mechanikaon zna takie ciagniczki na pamiec

Z ustawieniem kąta początku wtrysku też się bawiłem, nic to nie dało. Nie chcę wchodzić w koszty bo zamieniłbym te głowice regenerowane ale raczej są sprawne. Jak coś byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilfadro    0

Zamieniałem, nawet obie głowice miejscami zamieniałem, nic nie dało. Wtryski napewno są ok sprawdzane były w warsztacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Zaworów nie można ustawić jednakowo bo wydechowe się bardziej nagrzewają. Luz powinien wynosić:

 

dolotowe - 0,2mm

wylotowe - 0,3mm


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    6

I tu się kolego Grabci mylisz jest tak jak kolega Daniel napisał na zimnym silniku zawór dolotowy 0,30mm zawór wylotowy 0,30mm i na silniku gorącym zawór dolotowy jak i wylotowy 0,25 mm według instrukcji napraw silnika AD3.152 UR

Edytowano przez emilchaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

niechce sie przemadrzac ale ja juz ten silnik znam na pamiec, jesli moge to chetnie pomoge wszystkim w obsludze i naprawie tego silnika...chwalmy go za oszczednosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z góry przepraszam jeśli temat już był :) . Mam problem z ustawieniem zaworów w moim 3p a mianowicie nie mogę znaleźć w ogóle znaków na kole zamachowym ponieważ ktoś sobie zabrał zaślepkę i zamach jest cały obrośnięty brudem jakimś :/ . Może mi ktoś napisać tak w skrócie jak ustawić luz zaworowy bez znaków??. Chodzi mi o to że np. gdy zamknięty ten zawór lub ten to regulujemy ten itd. :D . Sorki za pisownię ale bardzo pilnie potrzebuję pomocy bo ciągnik potrzebny na zaraz :D . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pierwszy tłok w GMP i ustawiasz pierwszy, drugi, trzeci i piąty, obrót o 180 stopni i ustawiasz czwarty i szósty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
    • Przez ssman860
      witajcie! mam taki dylemat: robiłem w maju br. kapitalke silnika, wszystkie części oryginalne "lepszej jakości" wymieniłem: tłoki, tuleje, pierścienie, panewmi, sprawdzane były w zakładzie korby, toczone główki, głowica terz miała w tym samym zakładzie remont kapitalny czyli: prowadnice, gniazda, zawory, planowanie i próba szczelności, wymieniłem też jeden drążek popychacza bo był zgięty pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski nowe, nowe uszczelki. docierałem go normalnie na wolnych obrotach tak na 500 obr około przez 4 dni, wtedy juz załozyłem maske, tłumik i zacząłem nim jezdzić najpierw na pusto potem z przyczepą z małym cięzarem. ale zanim załozylem go do przyczepy zacząłem słyszeć stukot a bardziej takie cykanie na obrotach od 600 do 1200 w górnej cześci silnika w okolicach 4 gara od przodu patrząc. Uwazałem ze to zawory, więc tydzien temu znowu je wyregulowałem na 0,3 wszystkiei jest to samo. dodam że silnik ma moc dobrą. Jednak dziś przy orce mnie coś zaniepokoiło: pojezdziłem nim z godzinke no az sie rozgrzał do tych 80 stopni około, no i stało sie cos dziwnego bo cisnienie na obrotach 1500 było tak z 2,5 a gdy pusciłem gaz to spadło do 0! Zgasiłem go, postał z 10 minut, odpaliłem no i wrociło do normy cisnienie juz wtedy trzymał na około 2,5 minimalnie 2. nie mam pojecia co to, moze filtr (bączek) sie przypchał?
      Bardzo proszę o pomoc, myślę ze precycyjnie opisałem
    • Przez BartoszUrbaski
      Witam, mam problem z ciagnikiem case 5140. A dokłądniej problem z 3 półbiegiem, na zimnym silniku wszystko jest okej, dopiero na rozgrzanym silniku ciagnik traci 3 półbieg i wyskakuje pomarańczowa kontrolka taka z wykrzyknikiem w środku (pierwsza kontrolka od lewej strony przy kierownicy) Ciagnik dalej nie chce jechać, dopiero gdy wyłacze z biegu i poruszam rewersem raz do tyłu a potem do przodu to traktor dalej jedzie. Co mam z tym zrobic? Przekaźniki sa sprawne, bezpieczniki też, moze to być wina tarczki i uszczelniacza? Chodzi mi o tą pomarańczową kontrolke.

    • Przez JoannaAngelus
      Witam
       
      Mam problem z Zetorem 16145, czy ktoś wie jak regulować wtryski?
    • Przez XaWi
      Witam mam problem po remoncie silnika wal tuleje głowica itp po dotarciu ciągnik gdy się rozgrzeje w cięższej pracy słychać zawory ustawiłem je już kilka razy i dalej to samo. Dźwigienki popychaczy po remoncie głowicy są blisko popychaczy lecz jest przerwa parę mm między śruba regulacyjna a laska popychacza wydaje mi się że luzy się zmieniają lub coś innego dźwigienki wymieniłem wszystkie nowe i dalej to samo proszę o pomoc co może być przyczyną odgłos dochodzi tylko pod większym obciążeniu i gdy spadnie temperatura nie słychać już tego czy to normalne
×