Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
padre1989

Czy warto kupić zetora 5211 do remontu?

Polecane posty

padre1989    9

Witam mam okazje kupic zetora 5211 rok 1986 papiery sa .silnik do remontu bo wał pękniety i ogolnie cala blachara do zrobienia a co z reszta nie wiem. ciagnik stoi ok 15 lat w stodole .i nasuwa sie pytanie ile można za cos takiego dac. Własciciel nie wie ile można wziasc a ja nie wiem ile mozna dac.jest to wersja bez wspomagania, obciazniki komplet , pierwszy wlasciciel , kabina jest ta mniejsza chyba euro tak sie nazywala halogeny w dachu szyb brak itp.prosze o pomoc w podjęciu decyzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    4

Jak papiery ma to warto.Tylko jedna sprawa czy sam bedziesz remontował bo mechanik weznie troche kasy.wart pewnie od 10tys do 15tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

padre1989    9

sam bede remontowal wiec robocizna odchodzi. tak liczylem ze ok 10000 trzeba wlozyc . i tak niewiem ile zaproponowac mysle cos ok 8


wojtas 007 jak nie dojdzie do tranzakcji to dam ci namiary

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licz sobie ze moze tez być skrzynia do remontu do tego przednia oś i hamulce. Gumy w jakim stanie. Cześci blacharskie tez trochę kosztują. Elektryka też.

 

Jest taka strona z częściami do zetora zobacz sobie danrol-sklep.pl i weźmiesz sobie kartkę i pisz co ci trzeba po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×