Skocz do zawartości
miki1983

Zetor 4321 do oceny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
miki1983    0

Witam,

 

Co sądzicie o tym Zetorze 4321 z ogłoszenia:

 

http://olx.pl/oferta/zetor-4321-3320-7211-6211-5211-CID757-ID77zBp.html#d43e349daa

 

Zastanawia mnie czy te zetory miały oryginalnie napis zetor 4321 na masce z lewej strony czerwony a z drugiej biały :) Bo w tym ogłoszeniu tak jakoś dziwnie jest. Albo po lakierowaniu tak wyszło :)

 

Czy myślicie, że lepszy byłby taki Zetor 4321 z 2001r. czy np. Zetor 7245 z 1990r. w tych samych pieniądzach, np. taki :

 

http://olx.pl/oferta/zetor-7245-CID757-ID6SzrR.html#60128bac36

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marianekkk    847

Gdybym był na twoim miejscu, wziąłbym tego 7245, przedni napęd ma, a i wygląda na zdjęciu całkiem przyzwoicie, nie wiadomo jak w realu, ale nie jest zły :)
PS. Wątpię, żeby kolor napisu był z każdej strony inny (w przypadku 4321), wszędzie masz jednolite :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Skoro ten 7245 jest cały odmalowany to i wygląda przyzwoicie. Jak dla mnie to żaden z nich nie warty tej ceny... Jak potrzebujesz ciągnika z przednim napędem to szukaj cierpliwie takiego. Do 50 tyś spokojnie coś znajdziesz młodszego i zadbanego. Zarówno z zetorów jak i zachodnich marek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miki1983    0

Skoro ten 7245 jest cały odmalowany to i wygląda przyzwoicie. Jak dla mnie to żaden z nich nie warty tej ceny... Jak potrzebujesz ciągnika z przednim napędem to szukaj cierpliwie takiego. Do 50 tyś spokojnie coś znajdziesz młodszego i zadbanego. Zarówno z zetorów jak i zachodnich marek.

 

Większość tanich ciągników, tak zwanych "okazji" to są trupy, wymagające remontu począwszy od silnika, skończywszy na wymianie opon.

Coś dobrego musi kosztować. Najgorszej to kupić "wymalowanego", "odpicowanego" trupka :)

Poza tym Zetory trzymają się ceny, są droższe nich zachodnie, chyba ze względu na koszty serwisu i ceny części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

Tak z wyglądu sympatycznie wygląda ten traktorek :) Rocznik w miarę młody. Ciekawe czy przebieg prawdziwy ;) Jako zamiennik wysłużonego C360 na 12h pasowałby :) Nie wiem tylko jak cenowo "chodzą" takie roczniki ? Myślicie, że lakier jest w oryginale po zdjęciach, czy raczej malowany ?  Ktoś ma z forumowiczów może taki model Zetora ?

Edytowano przez miki1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    200

obydwa malowane tyle ze ten 4321 jest malowany calutki ,jak ci nie przeszkadza ze malowane to kupuj,ja nie dziwie sie ze ciagnik z 1990 r malowany bo to normalne ale 2001 to za mlode zeby malowac chyba ze juz ktos dotyral

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Ten z pierwszego linku to typowo na handel zrobiony, wymalowany, świeci sie jak psu .... a niema ani grama obciąznika i o ile dobrze widze to górny zaczep jest z c - 360 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

Ten z pierwszego linku to typowo na handel zrobiony, wymalowany, świeci sie jak psu .... a niema ani grama obciąznika i o ile dobrze widze to górny zaczep jest z c - 360 

 

A ten drugi jak Ci się widzi ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do pierwszego brakuje obciązników to masz koszt około 2000 zł w tych granicach. zobacz na necie. I jest tak wypindzlowany ze nawet mu się kół dobrze nie chciało ściągnac do malowania czyli totalna prowizorka na sprzedaż.

 

Drógi ma troszku kiepskie opony ale tako jest kompletny. Zapytaj gości czy ci pozwolą zmierzyć ciśnienie na wale i na cylindrach ciekawe co powiedzą :D


Zobacz tego http://olx.pl/oferta/zetor-7245-krajowy-CID757-ID7cjxh.html#70ae794750

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Tego 7245, co link nad moim ostatnim postem był. Tylko tylne koła jakieś małe sie wydają. Może to tylko takie ujęcie i na dodatek pisze i przeglądam teraz na telefonie to nie moge sie nim dobrze przejrzeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    29

Piękny ten 7245 ;) Gdybym teraz szukał z tego typu zetora to bym brał pod uwagę tylko 7745 :D Ale jako główny ciągnik ,nie jedyny w gospodarstwie ;)

Edytowano przez rafto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro pisze ze zaprasza z manometrem to git ale nie jest tak pieknie, opony ogólnie juz kiepskie, obciążniki tył i w srodku tapicerki zniszczone ale to jest mały problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    29

http://olx.pl/oferta/zetor-7245-CID757-ID6Qh4T.html#70ae794750   tuba w ciągniku to chyba jakiś żart :D hahahah

Manometr to niech sobie wd..ę wkręci . Jak pojedziesz zrobisz kilkaset km i okaże się że to poadło to oddaCi za paliwo ?? Ja w te bajeczki już nie wierzę,  tylko żeby pojechać a może jak już przyjedzie to kupi. Te telefoniczne gwarancje bardzo dobrego stanu, orginalnego lakieru itp

 

 

http://olx.pl/oferta/zetor-7245-oryginal-krajowy-CID757-ID73F6p.html#e77d5ea8a5  piękny ma ten orginalny lakier   :D

A czy to nie ten sam zetor tylko przed ściągnięciem tura i przed malowaniem ?? :D

http://olx.pl/oferta/zetor-tur-3-sekcyjny-chwytak-CID757-ID62Fww.html

 

Wali handlarzem na odległość ;)

Edytowano przez rafto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

 

Krajowy to on raczej nie jest bo raczej miałby obciążniki z tyłu i z przodu oryginalne, zaczep dolny powinien być hitch (w 1992r. raczej jeszcze nie oszczędzali) i najważniejsze - fotel pasażera był po lewej stronie - dziury w tapicerce. Dużo by powiedziało zdjęcie tabliczki znamionowej z bliska...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×