farmer321

Renault czy Massey Ferguson

Polecane posty

gadget    1

Posiadam Renault w prostej wersji 133.14 z roku 1983 na liczniku 10.000 mth ale ostatnio wskazówka się zacięła więc wyjąłem licznik a tam ślady po szpilce hehe obejrzałem to dokładnie i wynika z tego że Reno miało przebieg ok 2045 mth ( patrząc po nakłuciach na cyfrach) to i tak było by rewelacyjnie..kto wie może ma tyle bo nie malowana a silnik rakieta ale wracając do wątku to naprawdę dobre ciągniki u mnie mankamentem jest skrzynia 30 tka (tak naprawdę jedzie 35) , ciągnik nie do zajechania, w ciągnikach z EHR trzeba pilnować wymiany oleju  dobrze jest też pod spodem skrzyni przyczepić magnes neodymowy który wszystkie opiłki będzie ściągał..Ogólnie wdzięczny ciągnik o prostej budowie i silniku nie do zajechania .Warto rozejrzeć się za miękką kabiną w wersji 54 z mechanicznym rewersem i ew. EHR.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Haha tak się składa ze ja jestem a raczej byłem właścicielem tego Renaulta z drugiego linku.Przypadkiem znalazłem tu na forum komentowanie mojego ciągnika.

Zadnych dziur w kabinie nie miał ten ciągnik nie wiem co tamten  jeden wymyśli komentatorł.

Gumy na pedałach hamulca nie miał te minimalne wytarcie farby to zerowa sugestia zuzycia ze  ciągnik ma duży przebieg,a dywanik to od nogi wytarty,bo przecie na kierownicy nogów się nie trzyma tylko na podłodze:-).

A co do licznika to zagranicą krótko przed sprzedazą miał załozony nowy licznik(stary widocznie się uszkodził i ktoś kupił nowy w polsce kosztuje 1000zł więc nikt tak sobie z nudów go nie kupił.

Oczywiście przebieg nie do ustalenia  prawdziwy to fakt.

Opony były w super stanie,silnik skrzynia bez zastrzeżeń.Jak na 25 letni ciągnik to cięzko znaleśc w tak dobrym stanie jak mój.

Sprzedałem go bo zamarzyłem sobie o lepszym modelu i kupiłem Renaulta Aresa 620X,a czy lepszy???hmm cięzko powiedzieć w 110-14 nie miało się ogólnie co psuć,a tu to nakichane cudów troche jest.

Zawsze lepszy podnośnik tradycyjny na cięgnie jak te ERH chyba ze ktos kupuje nową sztuke ciągnik to co innego.Używane ciągniki to kazdy jeden swoje juz ma wykręcone i ogólnie kazdy jeden ma przebieg 10-20 tyś,a nie 4-6 -8tyś jak mają odkręcone.Zagranicą ciągniki robią duzo ładne z wyglądu a wśrodku bywają zjechane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj