Jaca303

Słabnie po rozgrzaniu silnik po kapitalce?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jaca303    0

Witam serdecznie Panowie mam taki problem władymirec po remoncie kapitalnym 50 motogodzin. Po ok 15 min pracy silnik słabnie, nie wkręca się na obroty. Temperatura w normie zawsze tak mniej więcej za połowa zegara. ciśnienie oleju bardzo dobre. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Jaki masz typ silnika, nowy(ze świecami żarowymi w głowicach) czy stary(świeca żarowa w kolektorze dolotowym).

Jaki luz zaworowy ustawiłeś, bo może być że są podparte od samego początku a po rozgrzaniu jeszcze mocniej są podparte i traci moc.

Jesteś pewien że dobrą stroną założyłeś tłoki, bo miałem podobny przypadek że kolega obrócił tłoki o 180*, ale wtedy się po prostu zacierał po rozgrzaniu do takiego stopnia, że nie dało się obrócić wałem nawet kluczem i rurą, wystarczyło że rozebrałem i przekręciłem tłoki o 180* i ciągnik do tej pory pracuje bez zarzutów.

Co dokładnie było wymieniane w trakcie tego remontu?

 


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,wina leży zapewne po stronie zaworów (za mały luz) ,zawsze po remoncie po pewnym czasie należy ponownie ustawić zawory, bo gdyby to tłoki były obrócone, to od początku zaraz po remoncie, po rozgrzaniu silnika by słabł i zacierał na tłokach :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

typ silnika stary świece w kolektorze, luz zaworowy ustawiony był na 0,3mm, tłoki założone tymi wgłębieniami bliżej strony po której jest rozrusznik

(tak były stare założone) . W trakcie remontu wymieniony był: wał, tłoki, cylindry ,głowice po regeneracji, pierścienie ,panewki, swożeń, tuleje główek korbowodów, pompa oleju , pompa wtryskowa po regeneracji, końcówki wtryskiwaczy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wina moze byc kompletow naprawczych sredniej jakosci, tak u mnie bylo, tyle, ze stracil moc na dobre, az stanal.

Sprawdzales jaka jest temperatura cylindrow przy tej sytuacji?

Polowa zegara to 80 stopni. Wladek musi ciezko pracowac zeby taka temp osiagnac.

Gdyby byly podparte zawory, to by dziwnie dymil, albo by bylo to slychac w filtrze.

Tloki zalozone poprawnie.

Kat wtrysku prawdopodobnie do skorygowania.

 

Co nim robiles, ze zaczal tracic moc?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

jak podepnę pług dwie skiby to po ok 10 minutach orki zaczyna się dusić nie równo pracować , nie wkręca się na obroty ale jak troszkę ostygnie to śmiga dobrze, pali bez problemu , ustawiłem zawory jeszcze raz ale poprawy brak , zauważyłem że jak dodaje gazu to w przewodzie od odstojnika do pompy pojawiają się pęcherzyki powietrza może tu tkwi problem? filtry paliwa wymienione , tylko że w jednym jest brak sprężynki i podkładki pod filtrem. A zestaw tłok cylinder firmy THM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

paliwo i pompka,to samo miałem.nieslychac jak nierówno chodzi? daj spokoj

poodkrecaj przewody,metalowe tez i te śruby co przykreca sie do pompki,wyjmij śruby(przelotowo rurkowe)pompki paliwowej od baku tzn.kranika przeczysc wszystko pokolei do pompki

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Kolego Karol210 bardzo dziękuje za podpowiedz po wyeliminowaniu nieszczelności układu paliwowego problem znikł. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj