Skocz do zawartości
Jaca303

Słabnie po rozgrzaniu silnik po kapitalce?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Jaca303    0

Witam serdecznie Panowie mam taki problem władymirec po remoncie kapitalnym 50 motogodzin. Po ok 15 min pracy silnik słabnie, nie wkręca się na obroty. Temperatura w normie zawsze tak mniej więcej za połowa zegara. ciśnienie oleju bardzo dobre. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Jaki masz typ silnika, nowy(ze świecami żarowymi w głowicach) czy stary(świeca żarowa w kolektorze dolotowym).

Jaki luz zaworowy ustawiłeś, bo może być że są podparte od samego początku a po rozgrzaniu jeszcze mocniej są podparte i traci moc.

Jesteś pewien że dobrą stroną założyłeś tłoki, bo miałem podobny przypadek że kolega obrócił tłoki o 180*, ale wtedy się po prostu zacierał po rozgrzaniu do takiego stopnia, że nie dało się obrócić wałem nawet kluczem i rurą, wystarczyło że rozebrałem i przekręciłem tłoki o 180* i ciągnik do tej pory pracuje bez zarzutów.

Co dokładnie było wymieniane w trakcie tego remontu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    44

Witam,wina leży zapewne po stronie zaworów (za mały luz) ,zawsze po remoncie po pewnym czasie należy ponownie ustawić zawory, bo gdyby to tłoki były obrócone, to od początku zaraz po remoncie, po rozgrzaniu silnika by słabł i zacierał na tłokach :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jaca303    0

typ silnika stary świece w kolektorze, luz zaworowy ustawiony był na 0,3mm, tłoki założone tymi wgłębieniami bliżej strony po której jest rozrusznik

(tak były stare założone) . W trakcie remontu wymieniony był: wał, tłoki, cylindry ,głowice po regeneracji, pierścienie ,panewki, swożeń, tuleje główek korbowodów, pompa oleju , pompa wtryskowa po regeneracji, końcówki wtryskiwaczy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Wina moze byc kompletow naprawczych sredniej jakosci, tak u mnie bylo, tyle, ze stracil moc na dobre, az stanal.

Sprawdzales jaka jest temperatura cylindrow przy tej sytuacji?

Polowa zegara to 80 stopni. Wladek musi ciezko pracowac zeby taka temp osiagnac.

Gdyby byly podparte zawory, to by dziwnie dymil, albo by bylo to slychac w filtrze.

Tloki zalozone poprawnie.

Kat wtrysku prawdopodobnie do skorygowania.

 

Co nim robiles, ze zaczal tracic moc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

jak podepnę pług dwie skiby to po ok 10 minutach orki zaczyna się dusić nie równo pracować , nie wkręca się na obroty ale jak troszkę ostygnie to śmiga dobrze, pali bez problemu , ustawiłem zawory jeszcze raz ale poprawy brak , zauważyłem że jak dodaje gazu to w przewodzie od odstojnika do pompy pojawiają się pęcherzyki powietrza może tu tkwi problem? filtry paliwa wymienione , tylko że w jednym jest brak sprężynki i podkładki pod filtrem. A zestaw tłok cylinder firmy THM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

paliwo i pompka,to samo miałem.nieslychac jak nierówno chodzi? daj spokoj

poodkrecaj przewody,metalowe tez i te śruby co przykreca sie do pompki,wyjmij śruby(przelotowo rurkowe)pompki paliwowej od baku tzn.kranika przeczysc wszystko pokolei do pompki

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Kolego Karol210 bardzo dziękuje za podpowiedz po wyeliminowaniu nieszczelności układu paliwowego problem znikł. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×