RaFaL47

Kilka zdjęć prototypów Valtry serii T 4 generacji

Polecane posty

Wiesiu    0

Witam. Interesuje sie zakupem T4 T144 lub T174eco versu. Wyposazenie: przedni TUZ,amortyzowana os, kabina,dodakowe oswietlenie, kola  650/65 r42, 520/65 r30. Orientujecie sie moze w cenie za taka T144 Versu ? Bo juz kolega wyzej podal cene za T173. Jesli jest ktos posiadaczem ktoregos modelu prosilbym o opinie na co zwrocic uwage przy zamawianiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Plagrafi    23

144 pewnie kolo 340 netto 

ale Valtry maja mniej mocy niz podaja wiec jak juz bierz 174 jak Ci potrzeba te 160 koni a mozna wiedziec czemu R42? (standardowo sa 38)

Edytowano przez Plagrafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

większe koła są zawsze lepsze T 174 wyglądała by zarąbiście, dlaczego mówisz że valtra zawyża moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Plagrafi    23

wszyscy znajomi mi tak mowia ktorzy maja i ta norma Iso... cos sciemnia z ta moca tak jak by podawala moc silnika bez wliczenia strat w przekladni i na osprzet

 

W top technika 2/2013 był test ciągników powyżej 200 km i porównywano tam ciągniki fendt 724 vario i nh t7.270AC . Oba ciągniki były na skrzyniach bestopniowych . Nh t7.270 to niebieski odpowiednik case puma 230 cvx wię myślę że poniższe dane poogą .
Model fendt 724 vario jd 6210 r direct drive Mf 7624 dyna Vt nh t7 .270 Ac valtra t203 direct
Fendt Jd Mf Nh Valtra
moc znam. 220 209 222 228 205 (z boost)
Moc na wom bez boost
moc znam. 211 186 203 199 153
moc max 230 210 222 227 183
Moc na wom z boost
moc znam. brak 215 brak 226 171
moc max brak 224 brak 245 195
Uciąg( w koniach mechanicznych )
przy obr.znam 169 169 166 168 134
maksymalny 187 191 180 196 161
Moment obrotowy ( bez boost ) w Nm
maks 1039 903 961 997 715


najważniejsze dane z tabeli ci wypisałem . Mam nadzieję że pomogłem . szczerze mówiąć zawiodłem się na valtrze bo miała największe spalanie w teście i jeszcze ta moc podawana tylko z boost ( katalogowo )

 

 

a powiesz mi dlaczego wieksze kola sa lepsze?

Edytowano przez Plagrafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Idą w dobrym kierunku robiąc znowu prawie identyczne traktory w serii t i n

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaFaL47    11

valtra n174 nominowana do traktor of the year 2016 premiera nowej n-ki na listopadowej agri technice w Hanowerze no chyba że ją pokażą w bednarach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

valtra n174 nominowana do traktor of the year 2016 premiera nowej n-ki na listopadowej agri technice w Hanowerze no chyba że ją pokażą w bednarach

 

Na facebooku Valtra podała że premiera jakiejś nowości (N4??) będzie 7 października.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Plagrafi    23

uboga 104 kolo 215 netto (h5)

bogata 154 350 oooOo(direct)

 

Tak tylko od dilera slyszalem orientacyjnie bez zadnych szczegolow

Edytowano przez Plagrafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

valtra N174 skrzynia versu  mięka ośka przedni tuz elektryczne lusterka pompa hydrauliczna wzmocniona klimatronik i jaszcze kilka dodatków 385 netto wczoraj ogladalem.

Edytowano przez dukat2009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maarrek    6

Te ceny to tylko orientacyjne bo pytałem dwóch dealerów o N104 to można konfigurować ale ceny tylko cennikowe bez rabatów bo jeszcze nie znają ich wysokości . Czy jest ktoś na forum kto ma valtrę ze sprzęgłem hydrokinetycznym hitrol bo myślałem o takiej opcji, ciągnik ma być głównie do ładowacza ale i w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

to coś jak turbomatik w starych fendtach, fajna opcja ale sporo kosztuje do ładowacza jak najbardziej przydatna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maarrek    6

No tak do ładowacza, a ciekawe jak to się sprawdza w polu od jakich obrotów ciągnie, mam ładowarkę z takim sprzęgłem i na miękkiej łące trzeba sporo gazu żeby jechała to jakby w ciągniku było tak samo to niebardzo dlatego pytam czy ktoś ma valtrę z tym sprzęgłem i jak to działa czy tak samo czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

To HiTroll to chodzi Ci że naciskasz hamulec i ciągnik staje ?
Mój wuja ma N103.4 H3 ( 3 generacja, 2015r.) I ma to w standardzie ;)
Na panelu bocznym klikam przełącznik AutoTraction i załącza się to sprzęgło
I  aby ruszyć trzeba dać gazu do 1050 obrotów chyba bo nie sprawdzałem jeszcze nie zwracałem uwagi jak tym jeżdżę
A jak nie włączę to jest normalnie że dam kierunek i już jedzie
Jakbyście chcieli jeszcze coś wiedzieć to pisać :)

Edytowano przez KlakacZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unixkasz    0

A co sądzicie o nowej serii Valtry T i modelu T234 Verso (238KM) - pod kątem wytrzymałości/ trwałości oraz zastosowanych rozwiązań. Jakieś opinie co do tej nowej serii T w zestawieniu z podobnej mocy John Deerem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brulin18    0

Witam Panowie czy wiecie coś o   Valtra N114e HiTech z podłokietnikiem ARM chodzi mi o cene i wasze opinie miała by pracować z ładowaczem czołowym 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Dzisiaj widziałem ją na polagrze. Cena 280 tys netto około. Wersja bez podłokietnika. Muszę powiedzieć, że zrobiła na mnie duże wrażenie. Kabina się zmieniła bardzo na plus w porównaniu do starszych wersji. Sterowanie skrzynią fajnie rozwiązane. Nawet w wersji z niby dżojstikiem przymocowanym do kokpitu bocznego. Ogólnie lubię minimalizm i mało przycisków. Plastiki mogły by być jaśniejsze bo trochę ciemna ta kabina. To dla mnie jedyny minus. Dopłata za zmianę lakieru od 4 tys. W zależności co chce się mieć może być drożej. Automatyka przełożeń na zakresach c i d w standardzie. Fajny ciągnik.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj