Marcin-MarasAntonik

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Polecane posty

LOST    7

Jak szlifujesz wał to logiczne że musisz dać nadwymiarowe panewki, Tak samo przy szlifie cylindrów musisz dawać nadwymiarowe tłoki.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na tych starych tulejach jest nalot rdzy i niewiem czy to nadaje sie wgl do szlifu. Ile średnicy ma nominalny cylinder i ile grubości zabiera jeden szlif?  Jeszcze chciałbym się dowiedziec, ponieważ taki remont bede robil po raz pierwszy, lepiej bawić się w szlify czy kupic nowy zestaw(zestaw pewnie wyjdzie drożej)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Nalot zapewne jest powierzchowny, bo raczej silnik nie stał długo, dlatego tym się nie przejmuj zbytnio, mało prawdopodobne żeby przeżył więcej jak 2 szlify, więc powinno spokojnie być co zbierać, szlify lecą chyba co 0,5mm.

 


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Jak kupujesz  nowy zestaw naprawczego, to broń boże nie kupuj tego dziadostwa z chin , chełmno, albo ten oryginalny Ursus , chyba że chcesz po roku znów w to samo bawić się  i naprawiać kolejny raz 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze wiem silnik może mieć 3 szlify a wał chyba 4, wiec racja mało prawdopodobne żeby przyżyl już 3 szlify zwłaszcza, że zanim moj tata go kupil to ciągnik nie pracował w polu tylko ciągnoł przyczepy. Chciałem się tylko dowiedzieć czy w traktorze opłaca sie robienie szlifów cylindrów, ale jeśli tak to chyba skorzystam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie warto. Tłoki, pierścienie, sworzeń i uszczelki tulei musisz kupić, szlif dać zrobić. Jeśli ciągnik jeździł na wodzie będą wżery w tulejach. Kup nowe komplety.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając oferty samych bloków to koszt od 1000 do 1300zł, a kompletny silnik do remontu ok. 2000zł, więc była by możliwość doplacić troche i mieć drugi silnik i z dwóch zrobić jeden dobry tylko z drugiej strony to zakup dość ryzykowny, ale plusem jest to że było by sporo części na zapas w razie jakiejś awarii. W moim przypadku idealny byłby silnik z uszkodzonym wałem, ale dobrym blokiem no ale znalesc taką ofertę do 2000 i jeszcze w sensownej odległości chyba graniczy z cudem. Co było by według Was lepszym pomysłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Kupno nowego bloku + oryginalne cześći i bedzie chodzić przy odpowiednim użytkowaniu 50 lat


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj