Zaloguj się, aby obserwować  
wladziu16

Włądimirec- zgasł podczas pracy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wladziu16    0

Witam mam problem z Włądkiem. NIe widziałęm podobnego postu wiec pisze jesli jest to przepraszam bo pisze poniewaz jak wiadomo prace polowe trwaja a tu to..

 

Dzis glebogryzowałem poplon i nagle taki brzęk. MIał temp. dochodzaca do 80 stopni.. Zgasiłęm go. POczekałęm jak spadnie.. było mniej niz 40 stopni to probuje. Nie zapali. Odkreciłęm dekle i zawory sie nie ruszaja... patrze a ta laska co idzie od popychaczy tą rurką skrzywiona jest (  skrzywiona była ta zaraz od paska) wyciagnałem ja podprostowałęm i nic.. Wiedziaęłm ze to nie pomoze ale.. Mojej pytanie  brzmi czy to jest rozrzad czy co? Prosze o odpowiedz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

mi bardziej wyglada że coś z rozrządem bo kręcąc kołem pasowym to jednak zawory powinny pracować bo nie sądze aby wał pękł na tym cienkim czopie od koła pasowego 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,skrzywiło laskę bo tłok w zawory uderzył ,a póki nie odkręcisz misy i nie zobaczysz, to będzie taka wróżba z fusów :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Laskę skrzywiło bo przestawił się rozrząd z jakiegoś powodu, tylko nie wiadomo z jakiego. Ja miałem podobny przypadek. W moim odkręciła się śrubka która trzyma jarzmo napędu licznika to pod deklem wlewu oleju. traf chciał że śrubka trafiła między koła zębate rozrządu i narobiła bałaganu. Tak więc ja bym zaczął oględziny od przodu traktora.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Musi tylko zdjąć mise i bedzie wszystko wiadomo, 

Po za tym 80 stopni i gasić silnik? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiem tak skoro wał się kręci i ciężko się kręci to jest sprężanie nie martw się. jak mi wał we władku pęk wylazł bokiem ale nie musi u Ciebie tak być. jak by pęk to za chiny byś nie przekręcił. moim zdaniem rozrząd poszedł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladziu16    0

Musi tylko zdjąć mise i bedzie wszystko wiadomo, 

Po za tym 80 stopni i gasić silnik? 

 Troche mój błąd.. Po pierwsze  jak zaczeło cos brzeczec to co bys zrobił? zgasic :) a  po 2 sam zgasł :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladziu16    0

Jtr składam :D A wiec tak rozrzad w misie jednym słowem :D Tryby poleciały  koło zamachowe do wymiany ;)  Jest  ślad na tłoku czyli wychodzi ze tak jak myslałęm ( myslelismy koledzy) tłok uderzył w zawor i skrzywiło laske :) Na srode powinien byc gotowy i jedziemy w delikatna robote z brona :) Dziękuje wszystkim za pomoc :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj