Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
-U-R-S-U-S-

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c360
-U-R-S-U-S-    67

Czesc mam takie pytanie: szykuje mi sie remont skrzyni biegow w c360, podczas pracy na trzecim biegu pod obciazeniem stuka, gdy ruszam pod gore, zjezdzam z gory, hamuje silnikiem tez wystepuje stukanie, ogolnie skrzynia jest juz glosna i wydaje sporo niepokojacych dzwiekow, i teraz pytanie: do jakich napraw skrzyni musze dzielic ciagnik na 3 elementy skladowe, a co moge zrobic przez dekiel przedni i pokrywa gorna przy jedynie tylko rozpolowieniu? Licze na jakas szybla i fachowa odpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

-U-R-S-U-S-    67

A gdybym odmontowal zwolnice i dyferencjal byla by szansa na wykonanie kapitalnego remontu skrzyni bez "rozpolowienia" na 3 czesci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-U-R-S-U-S-    67

Nie wiem czy dlugosc garazu mi na to pozwoli, pozatym mam wozek do rozpolawiania na 2 a nie na 3 czesci, trzeba by cos zmontowac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

To najpierw rozjedź przód (silnik od skrzyni) potem środek (skrzynie od mostu) a na koniec zwolnice i masz rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×