Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gieru

Ursus 912 - luzy na kole sprężarki

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Gieru    0

Witam serdecznie.

Otóż zauważyłem dziś luzy na kole sprężarki oraz wydobywający sie smar. Prewencyjnie popuszczona została napinaczka pasków, jeden pasek do ewidentnej wymiany jest, tylko jak widzę to trzeba pół ciągnika rozebrać aby je wymienić... Konstruktorzy nie pomyśleli ;) Nie można wiec odłączyć niejako sprężarki przez szybkie zdjęcie pasków

Wracając, jest tam jakieś łożysko czy tulejka ? Czy nic nie ma tylko cały wał co kosztuje ponad 300zł ? ;) Bo patrzyłem na części do spreżarki w sklepie tech-rol i łożyska tam nie ma.

 

 

Miał ktoś podobny problem?

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nunu85    82

sa tam 2 łożyska bodajze 6304. Kup zabudowane z obu stron jakies nie chińskie, tylko przynajmniej cos w stylu ppl, fłt, zkl itp.

 

rozbiera sie wszystko łatwo, nie widze zadnej trudnosci

 

ps

jak to nie mozna zdjac pasów. 10 minut i masz wszystko rozłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gieru    0

O dzięki wielkie:)

A tym paskom to muszę się przyjrzeć, skoro mówisz, że łatwo to od razu nowe paski się założy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Gieru    0

Jakie jeszcze części do tego potrzeba? Jakieś uszczelniacze itd? Jeszcze tego nie rozbierałem a chce kupić już wszystkie części do tego plus nowe paski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie, tylko łożyska, odkręć cztery śruby na imbus {60} i obudowa łożysk {57} odejdzie, koło pasowe trzeba zdjąć.

post-136659-0-10135700-1412843416_thumb.jpg

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×