Filipoo

Nierówna praca silnika

Polecane posty

Witam wszystkich. Gdy zapalam mojego ursusa zimą albo przy niskich temperaturach to nie zapali na wszystkie 6 cylindrów. Zapali na 3 4 albo 5 moze ktos powiedziec co moze być przyczyną? (pompa wtryskowa po regeneracji)


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Sprawdź wtryski pewnie któryś leje i przy zimnym silniku paliwo się skrapla i nie dochodzi do jego samozapłonu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nic290    1
Napisano (edytowany)

Przyczyną jest zj****y silnik! :P

Edytowano przez milanreal1
wulgaryzmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pier**l mi głupot ze zjebany silnik jak ma 20 mth po generalce. nawet nowa głowice dostał. nowy wał, wałek rozrzadu, tłoki, tuleje, panewki, wtryskiwacze.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mówisz że pompa była remontowana a może były tylko wymienione te 6 sekcji i to wszystko, a jest jeszcze regulator obrotów w pompie... jego też TRZEBA wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nic290    1
Napisano (edytowany)

Widocznie mechanik był ch****y i zj***ł robote :)

Edytowano przez milanreal1
wulgaryzmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oddałem swoją stara pompe i dostałem drugą po regeneracji...

 

nie rozumiem jak mozna zj***c złożenie silnika... chyba nie założysz tłoków odwrotnie...


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oleju jest tyle co powinno byc... a pozatym centralne smarowanie.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

to jest normalne jest zimno silnik po remoncie i pierscienie sa jeszcze niedopasowane do cylindra i nie ma dobrej kompresji a jak zalpie troszke temp to juz normalnie chodzi?

moj nowy pronar w zimie nie chcial nawet odpalic bez samostartu a teraz jak jest dotarty to pali na dotyk podczas mrozu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze zaraz po odpalniu mu przygazuje i chodzi na wszystkie... tylko to jest wkurzające ze tak ciapkuje jak nie na wszystkie chodzi... :(


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaguar235    5

u mnie 1204 też nierówno chodzi to zregenerowałem pompę wymieniłem wtryskiwacze i wszystko gra jak w zegarku. a tak propo u mnie kiedyś w C- 360 też kiedyś regenerowałem pompę założyłem i nic, pól ciągnika rozwaliłem i sprawdzałem co jest nie tak, jadę do tych speców od pomp co mi regenerowali i mówię że coś jest nie halo z tą pompą oni sprawdzają i mówią że wszystko jest dobrze, no to wziąłem od nich drugą pompę założyłem i wszystko gra i oni mi mówią że tamta pierwsza pompa jest dobra....pseudo spece.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze spróbowac załozyć mu cieńsza uszczelke pod głowice?? zeby miał lepsze spręzanie... mam teraz 1,5 mm a moze załozyc 1,2 mm ?


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

nie kombinuj niepotrzebnie ja to samo przerabialem rok temu jak kupilem nowy traktor i mechanik mi to samo powiedzial co ja tobie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na szczęście za tydzień deutz fahr przyjeżdza i szóstke sprzedamy.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

kolego zle zlozyc silnik jest bardzo latwo nawet nie zdajac socie z tego sprawy

mam nadzieje ze docierales troche cignik po remoncie??

a zmiana uszczelki napewno nie pomoze

a jak jest cieply to ma sie rozumiec ze pali normalnie?? no jesli tak to nie moze w takim wypadku byc wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

to tym bardziej nie masz sie czym martwic . a jak wiedziales ze bedziesz sprzedawal to po co tyle w nia inwestowales ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to było tak ze po orkach padł silnik... zatarł sie i trzeba było zrobic... a w związku z powiekszeniem areału kupujemy nowego deutz fahra

 

kolego zle zlozyc silnik jest bardzo latwo nawet nie zdajac socie z tego sprawy

mam nadzieje ze docierales troche cignik po remoncie??

a zmiana uszczelki napewno nie pomoze

a jak jest cieply to ma sie rozumiec ze pali normalnie?? no jesli tak to nie moze w takim wypadku byc wina pompy

silnik dotarty. jak ciepły np chodzi temperatura wody 80 stopni zgasze i zapale to chodzi równo. ale jak zgasze i postoi z 3 godziny i ostygnie to znowu na wszystkie nie pali


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Kolego jak silnik mógł się dotrzeć? 20mtg po kapitalce to za mało żeby stwierdzić że się w pełni dotarł.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

no u nas na warsztacie jak robimy kapitalne remonty to silniki musza wychodzic min 20mtg na obrotach do max 1500 czasami troche wiecej dla przetarcia :blink: i dopiero oddajemy ciagnik z zalecaniem dalszego docierania

kiedys robilismy kolesowi c330 i powiedzial ze on sobie sam dotrze i zabral go zaraz po robicie i odrazu w pole pojechal po niecalym pol roku przyjechal jeszcze raz

ja to mysle ze pomoglo by mu zrobienie podgrzewanych swiec takich jak sa w c330 w kolektorze ssacym ostatnio zalozylismy takie w 914 o bardzo mu to pomoglo w odpalaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior112    0

Witam mam pytanie odnośnie Ursusa 385 a mianowicie mam problem na zającu. Od pewnego czasu podczas postoju na biegu jałowym kiedy się rozgrzeje (woda na 60 stopni) spada na obrotach (faluje) z 800 na 500 i czasami gaśnie tak jak by miał obciążenie, problem ustaje kiedy wcisnę sprzęgło lub włączę na żółwia wtedy ciągnik chodzi ładnie (trzyma obroty). Co to może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

zająca używa się powyżej 1200obr/min z tego co pamiętam.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Może wzmacniacz momentu szwankuje? Na zającu wzmacniacz spina żółwia i zająca na raz. Wzmacniacz jest przed skrzynią biegów, więc na luzie ten efekt może występować. Przy załączonym żółwiu rozpięty jest zając, a żółw jest poprawnie spięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zająca tak jak mój poprzednik powiedział załanczasz powyżej 1200 obr. Nawet na zającu nie możesz zapalać ani gasić ciągnika.


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj