Filipoo

Nierówna praca silnika

Polecane posty

Filipoo    14

witam :) chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? :) bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 :) do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

ja max mam ustawione około 2tys. obr. ale itak głównie kręcę silnik na góra 1700 bo dalej to juz brzmi jakby nieprzyjemnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

najekonomiczniejsza jazda jest, kiedy silnik uzyskuje max. moment obrotowy, przy wyższych obrotach rośnie tylko moc(czas wykonanej pracy na tle jednostki czasu), szybkość(prędkość obrotowa) i spalanie(zużycie paliwa) :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Golf    5

weż podkeć droązek od gazu ktury idzeie od pedału gazu do pompy paliwowej wiem bo takie cos przerabialismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

a na jakich obrotach jest najekonomiczniej wykonywac ciężkie prace typu orka ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

przeczytaj w mądrej książce, bo mi się nie chce szukać, jakie obroty przypadają największemu momentowi ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Ja mam pompę zaplombowaną a kręci się do oporu na wskaźniku czyli do pozycji poziomej, chyba 2450RPM

I zwykle w transporcie tyle mu zadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

Witam!!! Mam dwie zagadki w ursusie 1204. Pierwsza polega na luzie w układzie kierowniczym. Otóż jadąc po szosie przednie koła chodzą od pijane od boku do boku. Niby nigdzie luzów nie ma ponieważ 2 lata temu robiłem przód i wszystko jest ok, a w tym roku robiłem serwomechanizm i tez działa. Jak wezmę przód do góry do widać jakiś niewielki luz w serwomechanizmie, tylko ze naprawiając serwo zębatki tyły w dobrym stanie, mi się wydaje że to przez sła zbieżność, może ktoś ma wymiary jakie powinny być z przodu i tyłu żeby ustawić zbieżność.

 

Drugi problem to dziwnie przerywający dźwięk z tłocznika. Ciągnik na wysokich obrotach kicha i puszcza lekki dymek z tłumika. Myślałem że to przez pompę paliwowa ale sekcje wyglądają na ok ponieważ paliwo nie idzie do regulatora obrotów, regulator rozebrałem i wygląda na ok!!! Pozostały tylko końcówki wtryskiwaczy ale moimi zdaniem na wysokich obrotach by nie kichał. Może muszę wyregulować regulator obrotów czy może jednak sekcje w pompę CZEKAM NA OPINIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

a może lepiej tą pompę zawieżć tam gdzie regeneruja pompy wtyrskowe i gościu wrzuci na maszyne i wszystkie sekcje wyreguluje równo tak jak powinny być, taka moja prppozycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Masz przestawiony zapłon.Popuść pompę i odepchnij ją od bloku na max i dokręć,jak będzie lepiej to zostaw a jak gorzej to w drugą stronę.Jak nie będzie poprawy to do remontu ją masz.

Co do przodu to może łożyska na zwrotnicach poszły.Ponieś przód wysoko i szukaj luzu.A końcówki drążków są dobre.Zbieżność ja mam z 5mm mniej z przodu kół jak z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

czyli zbieżność mam dobrą bo jak mierzyłem to też wyszło ok 5mm, z zapłonem może być bo na jesieni poszło mi sprzegiełko to pompę wyjąłem i może źle ustawiłem ale powinien kichać od początku jak wymieniłem sprzęgiełko a nie dopiero na wiosnę i coraz gorzej z czasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Sprawdz sobie wtryskiwacze bo to kichanie to objaw niesprawnej końcówki wtrysku, może jest zapieczona albo już zużyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Wydaję mi się że przy ciągnikach z przednim napędem koła powinny być lekko rozbierzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przy przednich napędach powinna być rozbieżność ale ciągnikiem z włączonym napędem nie jeździ się po drogach.A więc powinna być zbieżność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Odnośnie luzu.Ja miałem w 385 że ciągnik ciężko utrzymać było na szosie i też wszystkiego próbowałem. A serwo też miałem po wymianie, Ale wyjąłem pojechałem do sklepu i przymierzyłem do nowego i nowe nie miało luzu a to moje stare miało minimalny. No i to wystarczyło. Wymieniłem Serwo i jedzie prościutko:) Najlepiej jeśli jest jeszcze na gwarancji to jedź do sklepu i wymień tylko sprawdź luz na tym że tak powiem ramieniu... żeby nie było takich samych problemów. A ja do tego doszedłem w ten sposób Że podniosłem przód zablokowałem widełki w serwie. Poszedłem do koła i zacząłem nim skręcać i przyglądałem się na to ramię od serwo i było widać ze rusza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

No właśnie dzisiaj tez do tego doszedlem, tak samo podnioslem przod i poruszalem kolami i widać ze luz jest na serwie i nic sie nie da z nim zrobic, jedyniw wyjąc serwo i wymienic bebechy z niego albo sprzedac dziada... ale szkoda bo od A do Z jest po kapitalnym remoncie .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

A może warto wspomaganie wymienić na orbitrol. Bo na regenerowane serwo wyda się z 500 zł A tak to 500zł przeznaczyć i dołożyć trochę kasy i czasu i cieszyć się prawdziwym wspomaganiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Załóż serwo bez orbitrolu [z deklami] orbitrol pod sprężarkę.Koszt ok.1000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Ja miałem taki luz gdy wyrobiło się takie ucho od serwa (a samym końcu serwa jest, element łączący serwo z drążkiem) Naprawa wyniosła 30 zł i już nie ma luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj