Skocz do zawartości
johenek

Wasze udoskonalenia w ciągnikach Kioti

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johenek    3

Witam

 

Tak jak w temacie, jakie macie udoskonalenia w waszych Kioti? :)

 

Ja w swoim Kioti DK551C zmieniłem:

  1. przerobiłem napinanie paska klimatyzacji, dzięki czemu pasek nie pęka
  2. dodałem dodatkowy stopień drabinki do w chodzenia,
  3. zamontowałem gałkę na kierownicę
  4. założyłem pokrowiec na fotel kierowcy
  5. założyłem lampę błyskową(koguta)
  6. zmieniłem włączniki od lamp roboczych, na takie w których świeci się dioda gdy są włączone lampy,
  7. Podgoiłem dźwignię zmiany biegów w stronę błotnika, ponieważ nie wygodnie mi było zmieniać biegi z powodu mojego wzrostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. oczywiście napinacz paska klimatyzacji, i pasek obecnie ząbkowany

2. obciążniki na koła tylne (130kg na jednym kole)

3. powiększone i tapicerowane siedzisko pasażera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomekalisz    1

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem KIOTI DK551 i mam pewne spostrzeżenie.
Mam wrażenie że słabo zbiera się z niskich obrotów (od 1800 dopiero nabiera siły) czy u kogoś coś takiego występuje?
Dodam, iż poza tym moim odczuciem ciągnik spisuje sie super!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Siły nabiera od 1800 obrotów bo wtedy załącza się turbina, ciągniki z turbo już taką mają specyfike, jak zrobisz około 150 godz. bedzie troche lepiej

Edytowano przez bodzio9909789

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Ten typ tak ma że od 1600obr/min(przynajmniej u mnie tak jest) zaczyna mieć swoją moc. Po przepracowaniu około 100mth zacznie nabierać mocy coraz bardziej i w tedy już nie będzie tak odczuwalna turbo dziura :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomekalisz    1

Dzięki za odpowiedz,
Zastanawiam się też na zmianie oleju w książce serwisowej jest zalecane używanie oleju mineralnego a ja myślę żeby przejść na półsyntetyk - czy ktoś w KIOTI robił takie ,,przejście" olejowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

koledzy co myślicie aby do Kioti założyć drugi wkład filtra powietrza który by wchodził wewnątrz tego standardowego i był zakładany na króciec który jest w obudowie filtra którym silnik ssie czyste powietrze.

Martwi mnie jedynie czy silnik nie będzie dostawał za mało powietrza i nie będzie przymulony :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×