Skocz do zawartości
EwelinaPitka

ursus c385 jak wlozyc tarcze sprzegla?? prosze o pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

prosze o podpowiedz jak mam zalozyc taka  tarcze sprzegla jak widac na  rysunku chodzi mi o  to ktora strona   do czego

bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie  dodatkowow dodam ze tak jak widac na zdjeciu to ta strona zalozylem do silnika oraz mam luz na  pedale sprzegla 

post-98508-0-24565300-1411669238_thumb.jpg

Edytowano przez EwelinaPitka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam-94    0

Jak pasuje na wałek od skrzyni to z tego co się oriętuje tarcze zakłada się krutszym wypustem do silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Na pedale musi być luz.Nie może od razu brać.Weź poczytaj literature to tego ciągnika to będziesz wiedział.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    206

Luz gdzie indziej się reguluję.

Piastą do skrzyni zakłada się, tak jak teraz jest zrobione zdjęcie to do silnika się zakłada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    10

 

jeśli chodzi o luz , ustawia się go na łapkach, do pierwszego stopnia czyli napędu wałka już nie pamiętam, jak byś potrzebował to poszukam, i do sprzęgła głównego , poustawiaj tak sprzęgła , a dopiero potem cięgienko od pedała tak by luzu nie miało i byś nie zaczął naciągać sprzęgła, 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beryl89    0

Witam. Mam taki problem z 385, chodzi o to, ze wymieniłem cale sprzegło tarcze i reszta prawidłowo włozone,ale problem sie zaczyna jak skrecam silnik ze skrzynia to nie mozna dokrecic do konca.
pozostaje jakies 2-5 mm przerwy i wtedy daje duzy opór,taki ,że nie idzie nawet ruszyc kolem zamachowym.
moze ktos miał podobny probłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beryl89    0

krecilem i frezy na pewbo pasuja. ale te kilka mm jest przerwy. i jeszcze jak przykrecam to wszystko jest takie jakby naprężone. nie raz rozbierałe cały ciagnik, ale teraz jest taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawcio018
      Witam wszystkich proszę o pomoc.posiadam zetor 9540 z 3 biegowa skrzynia problem polega na tym  że obudowa tej skrzyni jest peknieta i po pierwsze nowego korpusu nie mogę dostać  używanej skrzyni też nie ma.moja obudowa nie nadaje sie do spawania.może ktoś pomoże może ktoś posiada na sprzedaż skrzynie do tego modelu może być 4 biegowa skrzynia może być do remontu spawania lub nawet peknieta.szukam czego kolwiek byle by miało na sobie nr 10 191 001 lub 78 121 001 jestem gotów zapłacić dobre pieniadze moj tel 782290180
    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez Bartizi00m
      w mojej 80-ce biegi wchodza jak bym wlanczal biegi przy duzych obrotach co to moze byc? czy to sa starte zebatki czy co?
    • Przez ggrigor
      Jak w ursusie 1224 dokonuje sie regulacji wzmacniacza momentu obrotowego? Ciagnik jest z 1990roku.
      Dowiedzialem sie ze za regulacje odpowiada ta skosna sruba w obudowie wzmacniacza. Jednak jaka jest procedura tej regulacji tzn krok po kroku ile obrotow wkrecic itd
       
      Mam tez problem w WOM. Nie kreci sie. Po przestawieniu dzwigni przy kierownicy, walek WOM daje sie luzno krecic reka lub nie mozna go ruszyc(w zaleznosci od polozenia dzwigni). Oczywiscie Wom jest wlaczony dzwignia przy fotelu. Co moze byc przyczyna??
    • Przez Robson76
      Witam wszystkich, nabyłem właśnie ursusa 912 i takie pytanie: na pokrywie skrzyni biegów pomiędzy wyjściami przewodów do sterowania WOM jest wyjście jak podejrzewam do chłodnicy oleju której nie mam w ciągniku i teraz czy mogę to poprostu  korkiem zaślepić czy muszę robić połaczenie do przewodu zwrotnego biegnącego na filtr pod podłogą aby "zastąpić" chłodnicę?
×