Zaloguj się, aby obserwować  
majkel207

NH kontrolka ciśnienia oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majkel207    18

witam, mam sadowniczego NH t 4.65v, powystawowy, 8 motogodzin, po zjechaniu z lawety przejechałem kawałek, i jak go zostawiłem to się zapaliła kontrolka ciśnienia oleju, olej jest w silniku, nie wiem co robić bo nie da się go teraz zapalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

jak nowy to pewnie na gwarancji, radzę do serwisu dzwonic

Edytowano przez qazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

majkel207    18

ciągnik jest z 2013, miał 8mtg jak go kupowałem, tyle co przestawiany, teraz 20mtg, tamten problem był nie przez olej tylko przez mój brak doświadczenia i nie rozłączoną jedną wajchę, teraz mam inny problem, w ciągniku było mało paliwa, już nie było żadnej palącej się kreski na wskaźniku, ale tata chciał podjechać kawałek niedaleko domu, i ciągnik mu zapalił, ale ciężej niż zwykle, dojechał na miejsce i zgasił, a potem już nie chciał zapalić, naleliśmy paliwa a on dalej nic, teraz nie wiem czy się zapowietrzył czy może jakiś brud w paliwie się na dnie zebrał, bo on sporo stał, ktoś coś doradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

2013 to pownienien na gwarancji być, bo te 8h co na placu był przestawiany to nic nie przeszkadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2825

A no ta toż to już nowoczesność. Podepnij dziada pod komputer to pokarze jaki uju muju pstryczek elektryczek powiedział piedole nie robie i traktor stanął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    6

@Rolnik1973 możesz sobie darowac zbędne komentarze bo to juz jest szczyt, nic nie wiesz to nic sie nie odzywaj,wszedzie sie udzielasz gdzie twoja pomoc jest naprawde zbedna, za to powinien być ban.. Taki jestes cwaniak to pokaz swoj sprzet, a nie piszesz nic nie wnoszące komentarze.. 

 

 

 

 

A nie ma ten nh recznej pompki  do paliwa zeby podpompowac troche?

Edytowano przez crative009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    920

On ma sprzęt. 3512 i brony pięcioskibowe. Myśli że jak 300kg pszenżyta posieje i zbierze 3 t przy małych nakładach to gospodarstwo rozwinie. Głupi niedorozwinięty zawistny dziad i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markkali    1

Prawdopodobnie podczas odpowietrzania i pompowania ręczną pompką nie jest właściwie ustawiony napęd pompki zasilającej.Nie znam tego typu silnika ale w moim T5050  napęd jest od krzywki wałka rozrządu i tylko w określonym punkcie ustawienia popychacza pompki względem krzywki jest możliwy pełny skok ręcznej pomki a tym samym skuteczne pompowanie.Najprościej obrócić rozrusznikiem wał i ustalić właściwe położenie no i nie zapomnieć o odkręceniu odpowiedniej śruby gdzie wypłynie paliwo z powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majkel207    18

silnik to jest f5c, coś takiego jak na fotce niżej w linku, w nim chyba  nie ma  żadnej pompki do odpowietrzania

 

https://www.landwirt.com/ez/ezdiaartikel/admin/diashow/art_FB_NewHolland_T4/4_IMG_6319.jpg

 

spuściłem paliwo, była w nim woda i sporo syfu, chyba to jest przyczyną mojego problemu, teraz zastanawiam się jak spuścić resztę paliwa z układu paliwowego

Edytowano przez majkel207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnik0987654321
      Witam, posiadam new hollanda t6.140 z 2013 i po mrozach pojawił się błąd przy odpalaniu ciągnika pojawia się błąd 19010 i ikonka  prawdopodobnie od adblue  miał ktoś może podobną sytuację ?
    • Przez dario1601
      witam koledzy kupilem new holland t6080 rc . ciagnik szarpie mi na 3 i 5 biegu ma 9500h nie byl jeszcze rozbierany tzn rozpolawiany wszedzie orginalna farba na srobach . jesli macie jakies pomysły to prosze o porade. potrzebuje tez zlacza do hh menu tzn tej wtyczki serwisowej jesli ktos by mi to zalatwil bylo by super 

    • Przez unki
      Koledzy mam Forda 8240 i przestal jezdzic tzn. wczoraj caly dzien jezdzil i nastepnego dnia rano juz nie ruszyl znaczy po wrzuceniu biegu próbuje ale rozlancza jazde wyswiela kody E47, E37, E51, E13 co one znacza?
    • Przez Toudi65
      Witam.Dwa lata temu kupiłem nowego New Hollanda T5 115. Pierwsze problemy zaczęły się po przepracowaniu 50 Mth, gdzie została wymieniona pierwsza turbina.W styczniu ubiegłego roku turbina znów zaczęła wyrzucać olej do intercoolera. Serwis wymienił potem jeszcze dwie turbosprężarki ale problem dalej powraca. Proszę o podanie jakichś wskazówek co mogło by to spowodować. Z góry dziękuję. 
    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.