Pokusa75

Jaka renówkę wybrać?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Z tego co widać to nie ma podnośnika tylko bezpośrednio zamontowano te wciągarki. Jeśli jest wałek górny i dolny od ramion to jeszcze do przebolenia. Jak niema to sporo roboty i koszt też będzie nie mały.

Ciekawe czy sprzedałby bez wciągarek i ile by w tedy cenił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dźwignie to nie problem ale to już jest światełko w tunelu i może nie być źle z odbudową podnośnika. 

A co do ceny to minimum tą 10 mniej.

 

Ta 120.54 to już w ogóle przesada a poza tym te opony to też już lekka przesada a z przodka się leje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jeśli chciał byś kupić oryginalne (nie mówię o nowych) ramiona, cięgna i wieszaki, to myślę że koło 2 tyś trzeba liczyć. Do tego zaczep górny i dolny - około 1,5-2 tyś i sumka na start się robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odciągi do podnośnika to zamiennik ok. 320 zł. Oryginale ponad 500zł. A gdzie same ramiona i reszta. Dolny zaczep jak szukałem do swojej to używany od 1000zł w górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Osobiście bardziej ta 120.54 mi się podoba. Nie picowana, mocniejsza, Klima,opony ok tylko cena wysoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dzwonilem i powiedzial ze cene podal wyzsza bo jak w razie wymiany...

to od gospodarza i ma ja 2 lata i zmienial pompe hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

ta 1  jest ladna ale na waskich kapciach widzialem na zywo a  ta 2 ladna ale  zawsze trzeba oblukac  na zywo  bo zdjecia  to zawsze tylko zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanje chce kupic renówke 8034 na silniku mwm 94 rok moc 80 koni z tuzem i z turem jak to sie sprawuie czy te silniki sa dobre oszczedne i wogle jaka jest ich awaryjnosc tych traktorów i czy sa drogie w utrzymanju i jak z czesciami donioch 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    68

Osobiście bardziej ta 120.54 mi się podoba. Nie picowana, mocniejsza, Klima,opony ok tylko cena wysoka.

 

A kołka z przodu nie za małe względem tyłu?

Jeśli dobrze piszę to jest 14,9.

  14.14.9 R289 14.9 R28R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    62

Po czym wnioskujesz że są bardziej awaryjne miałeś doczynienie z aresem że taka opinia?

Ciągnik ma więcej elektroniki więc więcej jest do popsucia. 

Ogólnie markowe podzespoły cały tył jest praktycznie od mf-a(sprzęgło, skrzynia, hydraulika)  plus to duży udźwig podnośnika ciągnik jak na 6 cyl zwrotny silnik JD w porównaniu do MWM na pewno bardziej lubi pociągnąć z baku. Sam się nad takim zastanawiałem ale jednak będę się rozglądał za serią 54. To co mi się nie podoba to wąskie opony w mniejszych aresach w porównaniu do serii 54 gdzie 100-110 konny ciągnik można znaleźć na konkretnych oponach.

Edytowano przez Huberto89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

po czym wyrazam  taka opinie po tym ze 4 moich znajomych ma ceresy i aresy  i nie chwala  sobie  sprzedaja i wymieniaja na starsze modele tak jak mje kncowki 34 i 54 mniej awaryjne  bardziej wytrzymale akurat renwke mam  juz 8 lat wiec wiem  co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Takie że jak nie chcesz mieć problemu to sobie odpuść. Dozbieraj do Aresa albo zostań przy serii .54. Ja w zeszłym roku napaliłem się na Temisa bo podobała mi się opcja starego tyłu z nowszym silnikiem, ale wszystkie które widziałem to padła były gdzie silnik prosił o remont. Na jednym z placów stał Temis 650 i Ares 630 i bezpośrednie porównanie  mnie przekonało by dołożyć i Aresa znaleźć. Od zeszłego roku mam 710tkę i nie dam złego słowa o nim powiedzieć. Przez rok co w nim robiłem to wyczyściłem cewkę i jeden przycisk od półbiegów, poza tym leję paliwo i nic więcej, mimo że mój jest z 97 roku.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C385Owner    5
10 godzin temu, dzikidaniel napisał:

Takie że jak nie chcesz mieć problemu to sobie odpuść. Dozbieraj do Aresa albo zostań przy serii .54. Ja w zeszłym roku napaliłem się na Temisa bo podobała mi się opcja starego tyłu z nowszym silnikiem, ale wszystkie które widziałem to padła były gdzie silnik prosił o remont. Na jednym z placów stał Temis 650 i Ares 630 i bezpośrednie porównanie  mnie przekonało by dołożyć i Aresa znaleźć. Od zeszłego roku mam 710tkę i nie dam złego słowa o nim powiedzieć. Przez rok co w nim robiłem to wyczyściłem cewkę i jeden przycisk od półbiegów, poza tym leję paliwo i nic więcej, mimo że mój jest z 97 roku.

OK, czyli na podstawie oglądanych padlin stwierdzasz, ze to nieudany model? Na zachodnich stronach widzę sporo Temisów z małym przebiegiem. Niektóre mają kosmiczne ceny. Są też takie w cenach akceptowalnych. Mysle, ze gdybyś dołożył tyle co dałeś za Aresa, to miałbyś Temisa w dużo lepszym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227
3 godziny temu, C385Owner napisał:

OK, czyli na podstawie oglądanych padlin stwierdzasz, ze to nieudany model? Na zachodnich stronach widzę sporo Temisów z małym przebiegiem. Niektóre mają kosmiczne ceny. Są też takie w cenach akceptowalnych. Mysle, ze gdybyś dołożył tyle co dałeś za Aresa, to miałbyś Temisa w dużo lepszym stanie.

Weź kolego pojeździj sobie i popatrz, poczytaj komentarze osób które takie modeli mięli i wtedy zrozumiesz to co piszę. Sam czytałem komentarze o silniku i w nie nie wierzyłem do puki sam się nie przekonałem. I nie tylko padliny Temisy stały ale i padliny Aresy, z tym że padlina Ares to było zawsze to samo: wyeksploatowany (luzy na wieszakach, na tulejach zawieszenia itd) i zmęczony życiem z  silnikiem w jeszcze niezłym stanie, podczas gdy Temis to było wszystko cacy oprócz silnika.

Tam gdzie pierwszy raz spotkałem się z temisem i aresem na placu to za aresa było kilka tysięcy więcej do dania, a jak przesiadłeś się z jednego do drugiego była przepaść zarówno pod względem stanu jak i wygody.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Google i jedziesz, jak mało znajdziesz na polskich stronach to na zachodnie strony patrz.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C385Owner    5

Jakos wiecej widze pozytywnych niz negatywnych. Jedyne zle o silniku to 1 czy 2 pod zdjeciami na agrofoto w stylu "najgorszy silnik iveco", chyba nawet tego samego uzytkownika. Bez zadnego merytorycznego uzasadnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj