Pokusa75

Jaka renówkę wybrać?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pajej    231

wszystko fajnie ale jak to pomnozy sie przez liczbe przyczep to czy nie taniej wyjdzie załozyć pneumatyke to ciągnika? jednoobwodowa to jaki wydatek? tylko jak założyć zawór pod pedal???


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinurban    2

Jeśli chodzi o pneumatykę to nas w Ceresie 340 kosztowało ok 1200 i kilka godzin pracy, a zawór nie koniecznie musi być bezpośrednio przymocowany do pedału, poszukaj takiego który może być uruchamiany od cięgna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

chyba najlepiej podłaczyć zawór pod gniazdo hamulcowe, stosując jakiś siłownik, ew. pod pompkęi jakiś wysprzęglnik

na używanych częściach wyjdzie kolło 1tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

to jeszcze nie tak strasznie, nawet jesli w 2 sie zamknie to bedzie ok. moze po swietach podjade oblukac ta renie


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jak dla mnie trochę do ogarnięcia i opony Stomila to dla mnie minus

cena do 35 byłaby rozsądna, jeśli technicznie nie jest zle, na plus wszystkie opony radial, osłona na silnik, komplet cięzarków i zaczepów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

ale masz oko, ja nie widziałem tych opon że polskie, znaczy z francji przyjechał na łysych, wiec wymeczony, ale osłony na silnik swiadcza ze był zadbany... po nowym roku podjade, bo nie mam daleko.

Własnie dlatego linki wrzucam, bo ktoś wiecej zobaczy niz ja


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

opony jak opony, u nas też są dostępne opony ze wschodu czy nawet importowane z Indii czy Turcjii


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

bliżej 30tys. można by się zastanawiać  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

http://olx.pl/oferta/ciagnik-renault-110-54-2000-faktura-vat-CID757-ID8hLG7.html

http://olx.pl/oferta/renault-110-54-120-54-133-54-CID757-ID8ut9P.html

http://olx.pl/oferta/renault-110-54-CID757-ID4RG3B.html

http://olx.pl/oferta/renault-110-54-rok-1994-CID757-ID8wc8L.html

panowie, wszystkie na trasie , zwróćcie uwagę na tego pierwszego, to ze pracował w gminie to możliwe, ma te odblaski ponaklejane, niby takie są pewne , bo ciężko nie pracują, tak się mówi, zastanawiałem się nad kupnem coś do 44-45 tyś, powiedzcie czy warto dołożyć do takiego? , który z powyższych egzemplarzy odpuścić odrazu,  może ktoś oglądał któregoś ???

ten drugi za 42 500 zł  , niby wszystko fajnie, opony radialki, komplet obciążników zaczepy, skrzynia 40km, rewers mechanik , tylko malowaniec cholerny, niby fajnie bo ładny , nie musiał bym już ingerować w wizual, ,       jak waszym zdaniem  ,   kupiony podrobiony umalowany pod sprzedaż

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

zauważ że ta 2 nie ma półbiegów, gdybyś ją oglądał podeślij mi foty gałki reduktora ze schematem  ^^

pierwsza wyglaąda przyzwoicie, prawdopodobnie końcówka produkcji (98/99) szkoda że zdjęcia są jakie są

w trzeciej cena mocno przegięta, szykowana na handel plus skrzynia 24/8, nie wróży to dobrze

osobiście celowałbym w ostatnią, kabina TZ, skrzynia 16 i EHR, naprawdę dobre połaczenie, balast i zaczepy też na plus, gumy nie najgorsze, dla mnie na minus nowy lakier

 

więcej po zdjęciach trudno ocenić


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Żadnego z nich nie brałbym osobiście pod uwagę, jeśli miałbym kupować dla siebie.

Faktycznie ten ostatni byłby najbardziej godny uwagi.

 

Nie wyważa się otwartych drzwi i tak samo nie maluje się czegoś, co nie wymaga malowania.

Korzystając z tej zasady nie kupuję malowanych maszyn. (jeszcze, żeby fachowo pomalowane)

 

Ten pierwszy jeśliby pracował tylko przy koszeniu rowów miałby prawdopodobnie na prawej bocznej szybie także siatkę. Możliwe, że pracował, ale niekoniecznie.

Ten drugi malowany na rdzę i bez specjalnego przygotowania pod malowanie. Prawdopodobnie stał w krzakach kilka lat, gdyż jest strasznie pordzewiany w niemalowanych miejscach (przedni przegub napędu).post-81345-0-28676100-1421684875_thumb.jpg

Taki sposób malowania jest nie do przyjęcia. Przednie opony wytrzymają jeszcze 3-4 sezony, ale tylnym już mało pozostało. Jest jeszcze kilka mankamentów tego ciągnika, jak choćby dwa odmienne wieszaki ramion podnośnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

zauważ że ta 2 nie ma półbiegów, gdybyś ją oglądał podeślij mi foty gałki reduktora ze schematem  ^^

pierwsza wyglaąda przyzwoicie, prawdopodobnie końcówka produkcji (98/99) szkoda że zdjęcia są jakie są

w trzeciej cena mocno przegięta, szykowana na handel plus skrzynia 24/8, nie wróży to dobrze

osobiście celowałbym w ostatnią, kabina TZ, skrzynia 16 i EHR, naprawdę dobre połaczenie, balast i zaczepy też na plus, gumy nie najgorsze, dla mnie na minus nowy lakier

 

więcej po zdjęciach trudno ocenić

jak zauważyłeś dostrzegłeś że nie ma półbiegów ? lub to że w 3 cim jest skrzynia 24/8

kolego miałbym jeszcze takie pyt, bo znam rewers mechaniczny czyli jedna z dwóch wajch po lewej, lub rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, a w ostatnim jest mechaniczny przy kierownicy ???? 

dzwoniłem do tego z ostatnim , cena 49900 brutto, ale na fakturze, powiedział ze jak przyjadę to będziemy rozmawiać przy cenie 47000 , niby wszystko sprawne jak najbardziej, cichutki, klima, nic nie rzęzi w skrzyni w przystawce, czy skądkolwiek , opony tył wróżą długą współpracę, 

chciałem typowo mechanika, czy jest się czego bać z tym rewersem mechanicznym przy kierownicy i EHR ??  ja użytkowałem CASE 1056xl, wszystko mechanik tylko załączanie przedniego napędu przycisk i elektromagnes , hydraulika, tu pewnie tez takie załączanie przedniego, 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jak są półbieki to muszą być jakoś włączane, w 16 jest to dzwignia po lewej 

24/8 to rewers EH i półbiegi w gałce zmiany biegów

 

w tej 4 jest mecaniczny, co ciekawe tytuł 110 a w opisie 120  :blink:

raczej nie masz się czego bać, EHR jeśli już zawodzi to w wiekszości przypadków wystarczy czyszczenie styków

 

@AlaCapone niestety takich ciągników jak sprzedawane 5-8 lat temu już nie ma, wtedy lakier ori, stan przyzwoity i cena rozsądna, teraz jak znajdzie się taka perełka to cenią po 60tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

jak dla mnie to tylko ten pierwszy i ten ostatni mogą być brane pod uwagę...

U tego handlarza z ostatniego linku sam prawie kupiłem 3 lata temu swoją 110-54 ale wybór padł na inna...

ogólnie facet do pogadania, dużo tych renówek sprowadza, myślę że ta z linku naprawdę godna uwagi...

Tak jak pisał kolega izydor ehr-u nie ma się co bać, jak wszystko sprawne to cenę targować i brać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

dzięki koledzy, bardzo pomogliście, zapomniałem dodać ze facet ma udokumentowany przebieg , jadę wpłacić zaliczkę, no wiadomo obejrzeć pierw, tam jest namieszane w opisie, dwie ceny i te 120 54 , opis do 110 54 i zdjęcia, cena nie za niego, za niego z luźną ręką 47 000 do negocjacji, może uda się transport chociaż gratis utargować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek6911    5

Suzuki a czemu case sprzedajesz bo sam sie kręce za takim bo słyszałem że nie są złe mógł byś opowiedzieć coś o nim więcej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

panowie jak się steruje podnośnikiem, która wajcha jest od wyjść , jak sterować by sprawdzić czy wszystko chodzi ok . wiem że tam jest troszkę więcej funkcji niż w case 1056 , gdzie blokada kół, czy załączanie przedniego można włączać podczas jazdy  tak jak to w case miałem, i na co zwrócić szczególną uwagę, jak w renówkach z wajchami od biegów jest , lekko latają i tak ok, czy wajchy sztywno bez luzów , jak się załącza wom, i czym, w jakiej pozycji jest zależny i niezależny ?????

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Po prawej stronie na panelu masz dźwignie od hydrauliki oraz od podnosnika (gdy nie ma ehr), posprawdzaj po kolei wszystkie... Bez obaw w kosmos nim nie wystartujesz:-)

Przedni napęd włącza się guzikiem przy szybie po prawej str można to zrobić na postoju i podczas jazdy...

Biegi wchodzą z lekkim oporem, rewers też...

Wałek włącza się zależy od modelu albo na dole przy lewej nodze albo z boku panelu od kierownicy, również lewa str. Wszystkie możliwości wom są opisane...

Przejedziesz się, zobaczysz... W renówkach należy patrzeć na to samo co w Fendach i john deerach mfach i deutzach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

spokojnie koleś ci wszystko wyjaśni co i jak...

nie piewszą renówkę z EHR-em będzie sprzedawał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj