Pokusa75

Jaka renówkę wybrać?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pajej    231

aha czyli nie koniecznie warto przepłacac. za ok 30 tys juz jakąś 14 kupi, a 54 nie ma szans. dzieki za info

Jeszcze mam pytanie jak z komfortem w tych ciagnikach, do jakich ciągników mozna porównac. pracowałem zetorem proxima. jak w reni jest jeszcze gorzej to wole sie pomeczyc jeszcze kilka lat i kupic cos wygodniejszego

Edytowano przez Pajej

Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

Jak ktos ma duzo kasy, lub pola to moze wybrzydzac, u mnie cienko z kasa a pola ok 60ha


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

popraw link

 

o ta Ci chodzi http://allegro.pl/renault-133-54-i4663956728.html ?

 

przsekrecona jak nic, moze ktos zerowal licznik po kapitalce

do tego chyba angol, widzialem kilka zetorow z wysp, dojechane do konca, chyba tam nie dbaja o sprzet

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dobrze, że cena zatrzymała się na tych 44 500 zł, bo gdyby rosła w takim tempie, jak poprzednio to dzięki. :D

Zawsze sceptycznie podchodzę do stanu licznika, ale jeżeli siedzenie jest oryginalne, pedały: sprzęgła, gazu, hamulca i poszczególne gałki oraz kierownica nie są wytarte od użytkowania być może ten licznik byłby do przyjęcia (z lekkim przymrużeniem oka). Zdjęcie , jak to zdjęcie nigdy nie odda rzeczywistego stanu. Najlepiej sprawdzić w realu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Powiem wam ze mi ze zdjęcia się podoba - wizualnie. Ma sporo oryginalnych osłon, szkoda że obciążniki z przodu zdjęte (zostały tylko ślady na lakierze) a do pługa obrotowego niezbędne. Skrzynia hydrauliczna (półbiegi i rewers) oraz ehr - sprawdź dokładnie jak to działa. W ten stan licznika nie wierz, nikt nie brał na wypasie aby do kościoła jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Pajej, w serii .54 masz mniejszy promień skrętu. Rozmawiałem z jednym facetem, zobaczył u mnie 110.54 i zaczął narzekać, że jego 110.14 ma duży promień skrętu i źle się manewruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Faktycznie seria 54 z silnikiem 6cyl świetnie skręca. Wcześniej miałem MTZ-a i przy kupnie renówki patrzyłem po danych technicznych aby miał w miarę fajny skręt bo ruskiem (na kolumnie) to czasami musiałem na dwa razy w moją bramę wjeżdżać <_< , przy oraniu też przydatny dobry skręt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

Myślimy nad Ceresem lub Cergosem

Czym konkretnie się różnią ?

Na co zwracać uwagę?

Jaką wersję polecacie?


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
materrol    1

Ja nie rozumiem dlaczego tak boicie się tej elektroniki? W tych starych ciągnikach ona jest na prawdę prosta. Kilka płytek scalonych i elektrozawory. Mam 2 lata Renie z pełną elektroniką(rewers elektrohydrauliczny, półbiegi, EHR, przód włączany elektronicznie). Wzystko sprawuje sie rewelacyjnie, EHR-świetna sprawa, zwłaszcza przy orce, idealnie można sobie ustawiać głębokość pierwszej skiby zależnie od rodzaju ziemi. Półbiegi są jeszcze lepszą rzeczą, zwłaszcza jak jest różnorodna ziemia. Wszyscy co widzieli jak się jeździ z nimi, stwierdzili, że też to bym im się przydało. Jedynie rewers elektrohydrauliczny mógłbym sobie odpuścić, gdyż nie ma tego wyhamownika, ale jak juz dojdzie się do wprawy to robić takim czymś to przyjemność-sprzęgło używam tylko wtedy gdy dojeżdżam do czegoś.

Obsługa tego wszystkiego nie jest wcale taka skomplikowana, ja po 5 minutach umiałem już jeździć ;)

 

Załączam filmik, na którym można zobaczyć jak wygląda praca z takim pakietem. Trochę słabo nagrane, bo musiałem w jednej ręce musiałem trzymać telefon, aby nagrać, a drugą operować wszystko. Na filmiku jest renia 110.54 i gruber na 6 łap ;)

https://www.youtube.com/watch?v=xmYE5rq4RE0

 

 

 

niedzwiadek97 to mój post, który pisałem wcześniej odnośnie elektroniki w renault

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Generalnie wygląda ładnie... Chociaż rocznik mi coś nie pasuje... Widać że w życiu lekko nie miała skoro ma obręcze od bliźniaków... Ale poza tym wygląda zdrowo... Cena trochę wysoka jak za serię 14 A tak poza tym to na pewno godna uwagi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

rocznik 89. 

133 w kabinie TZ z TUZem, myślę że cena przystępna, zawsze coś się urwie  ;)

lekko nie miała, widać że amory wymieniane i kosmetyka troche kuleje, ale za to opony i wyposażenie na plus, 

jeśli mechanicznie ok to ja bym sie nie zastanawiał tylko zabierał


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

przyjrzałem sie, maska od seri 14 a we wnetrzu chyba 54 bo jak dobrze kojarze to 14 miała dzwignie po jednej stronie kierownicy, więc cos kombinowane. szukam jakiejs Reni do 40 tys powyzej 120km. Uświadomcie mnie, jakie skrzynie tam przychodziły itd ogladałem 133.14 to miała 3 zakresy i 4 biegi przy kierownicy w dzwignie 1 to rewers, a druga? gaz ręczny??? czy półbieg? http://maszynyhubala.otomoto.pl/renault-133-14-r1983-mwm-deutz-same-ursus-massey-ferguson-john-deere-A454929.html cos takiego widziałem. opiszcie mi po krutce jak jest z tymi reniami. z góry dziekuje


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

na skrzyni 12 był tylko rewers przy kierownicy,4 biegi i reduktor 3x

16x16 miały 4 biegi, reduktor 2x i pólbiegi, dzwignia po lewej

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

ta z tuzem z twojego pierwszego linku ma skrzynie 16... ta druga skrzynia 12...

powiem tak-porównując te dwie twoje propozycje to nie ma sie nad czym zastanawiać i jechać po ta pierwszą z tuzem... urwiesz tego tysiaka i w 40 sie zmieścisz...

na pewno jest lepiej wyposażona i młodsza od tej drugiej, opony ma dobre no i ta kabinka super wygodna...

tak jak pisze izydor - jeśli mechanicznie sprawna to nie ma się co zastanawiać...

 

PS jeśli dobrze widzę to w tej pierwszej masz już ramę nowego typu (taka jak w serii 54) zapewniająca lepszą zwrotność ciągnika, co również świadczy o tym że ciągnik jest z końcówki produkcji serii 14

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

Własnie ten z TUZem to jakis dziwny ni to 14 ni 54, moze jakis magik poskładał z 2 jednego? ten bez TUZ a to tylko zdjecie pogladowe. 

trzeba tez dodac cene inatalacji pneumatycznej, to tu nie ma... ile cos takiego kosztuje?


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

nie żaden składak tylko przejściówka, większość serii .14 i detale z .54

zakładanie pneumatyki jest nie opłacalne, lepiej kupić siłowniki do przyczepy 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

tylko jak sie pozycza przyczepy taj jak ja  raz ja wujkowi, raz on mi


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj