Skocz do zawartości
knut

Zetor 8011 problemy po remoncie womu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
knut    0

Witam w moim zetorze 8011 byl problem z zatrzymujacym sie womem pod obciozeniem. zrobilem remont womu wymienilem tarczki, tloczki i korpus bo byl wylupany pomiedzy tymi kanalikami . załozyłem tyle nowych tarczek ile bylo starych, a zeby wcisnoc ten duży seger musialem użyć prasy hydraulicznej. 

Teraz teraz walek na wylaczonej dzwigni koło kierownicy cały czas się kręci, a gdy zgasze traktor i zapne przyczepe z kosiarka to nie chce odpalić a zalaczanie kosiarki na obrotach dusi traktor i gasnie.

Proszę o podpowiedz .

Czy odjęcie jednej blaszki ze sprzegła womu pomoże?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Najprawdopodobniej za ciasno złożone sprzęgło womu, że seger nie chciał swobodnie wejść. Spróbuj odjąć jedną tarczkę i zobacz jak będzie wtedy działało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
knut    0

A czy te blaszki na koncach sprzegła są właśnie po to by je odejmować dodawać , do regulacji sprzęgła womu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

knut    0

pomoglo odjecie jednej blaczki, lecz problem sie zmniejszyl a nie zniknoł, teraz walek sie kreci caly czas na wyłaczonym ale jak podepne go do czegos to sie juz nie kreci, pomiedzy tarczkami nie ma luzu zastanawiam sie czy one powinny sie swobodnie obracac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez nradek96
      Witam, mam problem z WOM w Zetorze 16145. Zakupiłem bronę aktywną i bez obciążenia działał w porządku, a gdy zaczyna pracę w ziemi to się zatrzymuje. Wymieniłem już tarczki na sprzęgle WOM i znajomy powiedział mi żeby sprawdzić ciśnienie na rurkach które wchodzą do sprzęgła. Na wolnych obrotach wychodziło 2 atmosfery, a na wysokich około 8 więc wymieniłem mikropompkę i teraz na wolnych jest 4, a na wysokich ponad 10. Podobno na wolnych obrotach powinno być 10 atmosfer. Dokręciłem 3 obroty zawór na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni i też nie ma różnicy. Uszczelniłem też wszystkie przewody, aby nigdzie nie było wycieków. Podejrzenie pada na ten właśnie rozdzielacz, ale tani on nie jest dlatego pytam czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze można poszukać przyczyny? 
    • Przez Soltys85
      Witam. Na łączeniu pomiedzy tylnim mostem a skrzynia cieknie całyczas olej dodam ze było to robione juz dwa razy, raz była dawana zwykła uszczelka raz specjalny silikon. Przy ciagniku jest tur, pod ciagnikiem jest wzmocnienie a i tak sruby sie luzowały za pierwszym razem, za drugim razem juz nie ale i tak cieknie. Teraz bede go rozbierał bo nie działa mi wom jak to uszczelnic żeby juz był spokój ?? Jaka dac uszczelke? Co zrobić zeby sróby sie nie luzowały??
    • Przez Vroobel
      Witam
      Co poradzić na cieknacy olej na walku miernika impulsow? Uszczelniacze byly juz wymieniane dwa razy, jesli wymiana walka to wyjdzie bez rozbierania mostu?
    • Przez golfdriver
      Jadę sobie z pustą przyczepą, gdy nagle bęc. Koło leży z boku. Ukręcona oś. Jakieś pomysły i opinie Czo tu się odwaliło?
      Zdjęcia:



      I już podniosłem ładowarką:

      W środku:

    • Przez tadzio
      Witam. mam taki problem. Po załączeniu dżwigni po prawej stronie przy ręcznym hamulcu od WOM od razu obraca mi się wałek WOM a tak nie powinno być, bo dopiero po załączeniu dźwigni przy kierownicy powinien się załączyć.
×