Skocz do zawartości
gmari72

Ford 8630 PowerShift

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford

gmari72    0

Traktor szarpnie przy cofaniu na każdym biegu. Co może być przyczyną? Do przodu rusza płynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


gmari72    0

Skrzynia była kalibrowana. Przy cofaniu długo się czeka a następnie ciągnik szarpnie kiedy zacznie ruszać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


gmari72    0

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.
Wiecie gdzie jest ten zawór?

Edytowano przez gmari72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer1975    5

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.

Wiecie gdzie jest ten zawór?

 

czy wiesz już gdzie jest ten zawór? też nie mogę go znaleźć! Nie jedzie mi do tyłu, wyskakuje błąd H6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karamba23    0

ten zawór to cewka mc2


daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 


możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer1975    5

zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr

ten zawór to cewka mc2

daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 

możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony


zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr Edytowano przez farmer1975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karamba23    0

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?


jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer1975    5

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?

 

jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Hej, dzięki za odpowiedź. W końcu ktoś mi napisał czego szukałem. Sprawdzę ten prąd na mojej cewce REV. Jestem z Gorzowa Wlkp. Jak jesteś nie daleko i chcesz to ogarnąć to zapraszam. Zapłacę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

falko77    0

witam to jest taka sama skrzynia jak new holland model G jak bedziesz mial problem pisz w pl bede na koniec marca pozdrawiam 

fb mappatori suport team tel 00393290352992 whatsapp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

falko77    0

a tak na marginesie mc2 to elektro zawor modulatoru sprzegla  od gammy biegu od 10 do 18 jak jest problem z mc2 to powinien szarpac od 10 do 18

a raport rev idzie tak 

r2 1ar

r3 2ar

r4 3ar

r5 1br

r6 2br

r7 3br

r8 1cr

r9 2cr

r10 3cr

 

 

tak ida raporty rev biegu wstecznego 

 

 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karamba23    0

aha i sprawdź próbówką z której strony wpływa plus bo już nie pamiętam czy to czarny czy niebieski przewód bo masę musisz dać od strony masy. w takim teście każda dobra cewka musi kliknąć jak nic nie usłyszysz to w niej jest problem. nie ja się w takie rzeczy nie bawię, nie jestem żadnym mechanikiem tylko rolnikiem;D

 


 

Edytowano przez karamba23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piasek186
      Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
    • Przez Dori
      Hej, 
      Może wy się orientujecie, czym można pociągnąć przyczepę ważącą koło 8 ton? Czy to musi być ciągnik rolniczy? 
      Wiecie jakie przepisy to regulują?
      Być może to banalne pytanie, ale nie mam na ten temat pojęcia, przyda się każda wskazówka gdzie szukać informacji.
    • Przez tomaszek_135
      Co myślicie na temat ciągników international. Zamierzam kupic jakiś ciągnik w przedziale od 70 do 90KM a ostanio wpadło mi takie ogłoszenie :http://otomoto.pl/international-886-A260838.html . Co myslicie na ich temat? Jak z awaryjnością, spalaniem i dostępem do części?
    • Przez benio1967
      Witam,kupiłem taki ciągnik 1694 i potrzebuję informacji o tych ciągnikach
×