Skocz do zawartości
gmari72

Ford 8630 PowerShift

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
gmari72    0

Skrzynia była kalibrowana. Przy cofaniu długo się czeka a następnie ciągnik szarpnie kiedy zacznie ruszać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gmari72    0

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.
Wiecie gdzie jest ten zawór?

Edytowano przez gmari72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.

Wiecie gdzie jest ten zawór?

 

czy wiesz już gdzie jest ten zawór? też nie mogę go znaleźć! Nie jedzie mi do tyłu, wyskakuje błąd H6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

ten zawór to cewka mc2


daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 


możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr

ten zawór to cewka mc2

daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 

możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony


zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr Edytowano przez farmer1975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?


jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?

 

jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Hej, dzięki za odpowiedź. W końcu ktoś mi napisał czego szukałem. Sprawdzę ten prąd na mojej cewce REV. Jestem z Gorzowa Wlkp. Jak jesteś nie daleko i chcesz to ogarnąć to zapraszam. Zapłacę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam to jest taka sama skrzynia jak new holland model G jak bedziesz mial problem pisz w pl bede na koniec marca pozdrawiam 

fb mappatori suport team tel 00393290352992 whatsapp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

a tak na marginesie mc2 to elektro zawor modulatoru sprzegla  od gammy biegu od 10 do 18 jak jest problem z mc2 to powinien szarpac od 10 do 18

a raport rev idzie tak 

r2 1ar

r3 2ar

r4 3ar

r5 1br

r6 2br

r7 3br

r8 1cr

r9 2cr

r10 3cr

 

 

tak ida raporty rev biegu wstecznego 

 

 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

aha i sprawdź próbówką z której strony wpływa plus bo już nie pamiętam czy to czarny czy niebieski przewód bo masę musisz dać od strony masy. w takim teście każda dobra cewka musi kliknąć jak nic nie usłyszysz to w niej jest problem. nie ja się w takie rzeczy nie bawię, nie jestem żadnym mechanikiem tylko rolnikiem;D

 


 

Edytowano przez karamba23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez marek9988
      Witam,
      chcę zakupić ciągnik Ford 8240 z 1994 r . za 46 tys zł. Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy jest on wart zakupu i to za taką cenę?
      Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez marysrybak
      Gdy silnik jest zimny odpala dobrze, gdy sie rozgrzeje rozrusznik mocno kreci silnikiem ale nie mozliwe jest zeby zapalil. Postoi 15 minut troche ostygnie i zapala. Jakies pomysły?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.