Skocz do zawartości
gmari72

Ford 8630 PowerShift

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
gmari72    0

Traktor szarpnie przy cofaniu na każdym biegu. Co może być przyczyną? Do przodu rusza płynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gmari72    0

Skrzynia była kalibrowana. Przy cofaniu długo się czeka a następnie ciągnik szarpnie kiedy zacznie ruszać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gmari72    0

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.
Wiecie gdzie jest ten zawór?

Edytowano przez gmari72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.

Wiecie gdzie jest ten zawór?

 

czy wiesz już gdzie jest ten zawór? też nie mogę go znaleźć! Nie jedzie mi do tyłu, wyskakuje błąd H6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

ten zawór to cewka mc2


daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 


możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr

ten zawór to cewka mc2

daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 

możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony


zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr Edytowano przez farmer1975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?


jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1975    5

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?

 

jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.

Hej, dzięki za odpowiedź. W końcu ktoś mi napisał czego szukałem. Sprawdzę ten prąd na mojej cewce REV. Jestem z Gorzowa Wlkp. Jak jesteś nie daleko i chcesz to ogarnąć to zapraszam. Zapłacę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam to jest taka sama skrzynia jak new holland model G jak bedziesz mial problem pisz w pl bede na koniec marca pozdrawiam 

fb mappatori suport team tel 00393290352992 whatsapp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

a tak na marginesie mc2 to elektro zawor modulatoru sprzegla  od gammy biegu od 10 do 18 jak jest problem z mc2 to powinien szarpac od 10 do 18

a raport rev idzie tak 

r2 1ar

r3 2ar

r4 3ar

r5 1br

r6 2br

r7 3br

r8 1cr

r9 2cr

r10 3cr

 

 

tak ida raporty rev biegu wstecznego 

 

 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karamba23    0

aha i sprawdź próbówką z której strony wpływa plus bo już nie pamiętam czy to czarny czy niebieski przewód bo masę musisz dać od strony masy. w takim teście każda dobra cewka musi kliknąć jak nic nie usłyszysz to w niej jest problem. nie ja się w takie rzeczy nie bawię, nie jestem żadnym mechanikiem tylko rolnikiem;D

 


 

Edytowano przez karamba23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez janek69
      Witam! Mam problem  w ciągniku Lamborghini 1060 Premium z półbiegami. Na wolnym i szybkim półbiegu ciągnik rusza i jedzie ale po zwiększeniu obrotów silnika (pow.700 obr.) ciągnik jakby się rozsprzęglał i zatrzymuje się . Na niskich obrotach mogę jechać nawet z obciążeniem . Problem ten nie występuje na średnim półbiegu !? Wymieniłem filtry i olej lecz problem nie ustąpił !  Czy jest na to jakieś '' lekarstwo'' ??
    • Przez robert812
      Witam, noszę się z zamiarem kupna nowego ciągnika marki Changfa 804. Jest to 80-konny ciągnik produkcji chińskiej z przednim napędem, ogrzewaną kabinką, radyjkiem itp. Chciałbym się dowiedzieć czy może ktoś ma taki ciągnik, jak one się sprawują, czy warte są swej ceny (55tys.). Proszę o wpisy.
       
      Byłem w zeszłym tygodniu obejrzeć go w Warszawie, sprawia miłe wrażenie... Przypomina zetora trochę, niektórzy piszą że ma on silnik perkinsa, ale on jest poprostu wzorowany na perkinsie, pompa rotacyjna BOSH. 45km/h . Prosze piszcie co o tym sądzicie.!!!!
    • Przez kamil5421
      Witam . potrzebuje opini na temat ciagnika david brown 1690, rok cos ok 1982 . czy ktos posiadal jak z czesciami awaryjnoscia ?
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytanie chce powoli docierać silnik w traktorze do wiosny traktor nie jest zarejestrowany. Odbył się w nim remont generalny czyli tulejka, tłok, panewki, pierścienie. 
      Czy warto odpalić traktor i zostawić go na kilka godzin aby chodzi sobie na luzie nie na jakis najmniejszych obrotach tylko trochę wyższe. Aby już coś się do wiosny dotarło. Czy może całe 50h niech chodzi sobie na luzie czy może naprzemiennie na luzie i podpiąć przyczepe i jeździć po polu na pusto z 2 kółka czy tam ile. 
      W instrukcji pisze aby nie przekraczać 2/3 mocy przez 50h
      Pozdrawiam
    • Przez Bogdan675
      sąsiad chce go kupić dla mnie to porażka
×