Skocz do zawartości
pawel8513

John Deere 6300 rozebrany a przyczyny brak..

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
pawel8513    0

Witam, moj problem w jasku polega na tym że od jakiegoś czasu paliła sie kontrolka niskiego cisnienia w skrzyni PQ jezdziłem z tym i zbutnio sie tym nie przejmowałem, któregoś dnia zielony zaczął rozłączac rewers (skrzynie) wrzuciłem bieg a traktor w miejscu. rozebrałem traktor (kabina na bok, koła na bok :) i rozkrecanie) wykręciłem 2 pierwsze skrzynie, hydrauliczną i mechaniczną, wczesniej było pełno opiłków w filtrach hydrauliki , dzis jeszcze wyjąłem pompe hydrauliki i nie za bardzo wiem gdzie dalej szukac przyczyny produkujących się opiłków , może jakieś sugestie, co rozbierac dalej, poniżej zamieszczam kilka zdjec dla rozjasnienia tematu

Dodam jeszcze ze pompa hydrauliczna ciężko sie obraca czy to aby normalne?

bo polskie pompy sie lekko ruch można wykonacręką a tej uzycie rąk nic nie daje.. bardzo cieżko kręci.

post-81555-0-39613800-1410348520_thumb.jpg

post-81555-0-99598500-1410348605_thumb.jpg

post-81555-0-79094900-1410348631_thumb.jpg

post-81555-0-88982400-1410348654_thumb.jpg

post-81555-0-44520100-1410348674_thumb.jpg

post-81555-0-60099200-1410348684_thumb.jpg

post-81555-0-09871700-1410348707_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Zalej pompe olejem zaślep wylot oleju z pompy i spróbuj zakrecic walem pompy. Jak ci sie to uda to pompa na złom. I to ona byla pewnie przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    624

Skoro wszędzie są opiłki w pompie na 100 % też. To ona rozprowadzała je skutecznie po całej skrzyni. Kontrolka ciśnienia oleju prosiła cię o litość. Ale ty byleś nie ubłagany. Proponuję więc zacząć od tarcz hamulcowych. Często gęsto to właśnie one po zjechaniu okładzin produkują opiłki. Nie chcę cię straszyć ale wypadało by zajrzeć do tarcz rewersu oraz półbiegów. Narobiłeś se biedy za grube tysiące zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8513    0

dzięki za wszelkie odp ale pompa jest tłoczkowa, wiec powinna sie cieżko krecic :)

hubertuss

Dzięki za odp ale w pompie nie ma opiłków ponieważ pompa pobiera czysty olej z filtra wiec nie ma mozliwosci zeby w pompie były opiłki. chodzi mi oczywiscie o pompe na skrzyni główną hydrauliczną

Ale mam pytanie jak dostac sie do tarcz hamulcy od tyłu czy trzeba rozbierac zwolnice ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Skoro świeciła się kontrolka ciśnienia nie było. Przyczyny są dwie. Nieszczelność w instalacji np uszczelnienie któregoś ze sprzęgieł. Rewers, półbiegi, napęd. Albo skończyła się pompa. Co do hamulców trzeba zdejmować zwolnice z półosiami. Może da się te tarcze inaczej sprawdzić ale tu ci nie powiem mechanikiem nie jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Są punkty kontrolne cisnienia oleju i od tego trzeba bylo zacząć . Zapłacił bys kilka stówek ale wiedział bys gdzie szukac problemu. Co do opiłków to jesli pół biegi wcześniej dobrze działały to raczej poszły tarcze hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpadel2012    0

Jeżeli możecie to moglibyście podpowiedzieć która serwisówką sprawdza się ciśnienie oleju w skrzyni biegów JD 6610 (bo są dwie). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8513    0

Witam, długo mnie tu nie było ale jednak opiłki pochodziły z tarcz hamulcowych. W serwisie powiedziano abym wymienił pompę ładowania (mikropompkę) bo to ona daje zbyt niskie cisnienie dlatego swieci sie kontrolka cisnienia w skrzyni, a ponadto nie podawała dostatecznej ilosci oleju do pompy hydraulicznej głównej. kupiłem i założyłem nową pompe ładowania a cisnienia w skrzyni nadal nie ma.. a zgrzyt nie ustąpił
Założyłem nowe tarcze hamulcowe bo to one produkowały opiłki wiec to juz mam z głowy 
dodam że w rewersie i półbiegach nie ma żadnych tarczek są tylko zębatki na wałku w stanie idealnym.
W tej skrzyni tarczki występuja jedynie w wałku WOM, napędzie przednim i mechanizmie różnicowym i są w stanie idealnym jak reszta elementów w skrzyni.. 
Moje pytannie to, jakie ma zadanie pompa zębata którą znajduje sie w skrzyni której osadzone jest sprzegło  (zdj nr. 2) czy ona tylko tłoczy olej do sprzegłą czy też jeszcze do rury ssawnej od mirkopompki (ładowania) ?? 
i oczywiscie czemu zgrzyt nie ustąpił ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszNiezgoda
      Witam. Niedawno kupiłem John Deere 6800 od znajomych. Z przodu ma opony 16.9 r24 a z tylu 18.4 r38.  Moze być tak dobrane czy muszę zmienić?
      Pozdrawiam
    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       
    • Przez Karol123456
      Cześć,
      Zakupiłem ładowacz czołowy john deere 640a do mojego ciągnika 6200 i mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia hydrauliki. W ładowaczu zastosowany jest rozdzielacz z linią ls, tylko w ciągniku nie mam zamontowanego "bloku zaworowego PowerBeyond" czy jakoś tak. Dodatkowo w rozdzielaczu jedna z sekcji ciężko działa (ciężko przesuwa się suwak w rozdzielaczu) i nie wiem czy nie będzie taniej/lepiej kupić nowy rozdzielacz z joystickiem za ok 1000 zł i podłączyć go normalnie bez sterowania? Czy lepiej jednak kupić https://www.olx.pl/oferta/blok-zaworowy-dystans-john-deere-al161388-do-ladowacza-czolowego-CID757-IDrGBE5.html i poprawić/zregeneorwać rozdzielacz? A może ktoś ma do sprzedania ten PoweBeyond?
       
       
    • Przez roolniksam
      Witam
       
      jestem posiadaczem ok niedawna john deere 3050 z 1990 r.
      problem jest z hamulcami cały czas delikatnie hamują odczuwalne jest to po wciśnięciu sprzegła ,ciągnik zwalnia i czuć że coś go delikatnie cos trzyma .
      czy jest jakaś regulacja tych hamulców lub w jaki sposób się je odpowietrza 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.