Skocz do zawartości
Merlinko

Podkręcenie silnika w 5100M

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pierwsze primo po kiego czorta a po drugie firma 44tuning podkręcą ci silnik i wyregulują go ak że będzie palił sporo mniej paliwa polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Tylko że oni chyba nie zajmują się ,, podkręcaniem '' pomp mechanicznych, tylko common rail i pompowtryski. Niby jakim cudem ma się zwiększyć moc silnika bez dodatkowej dawki paliwa !?? Ta moc chyba z powietrza to się nie bierze... To wszystko przekłada się na spalanie w ha a nie godzinach ! W efekcie ciągnik może spalić mniej w określonej robocie ale nigdy w czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ważne, że będzie palił mniej na hektar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Jeśli to będzie ciągnik przeznaczony do ciężkich prac polowych to tak, a jeśli do prac lekkich typu opryskiwacz, rozsiewacz itp to się nie kalkuluje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    3

Używany jest do ciężkich prac polowych , orka , agregat , siew a także pracuje z prasą rolującą. Dzwoniłem do 44Tuning i jak kolega wczesniej napisal nie zajmuja sie podkrecaniem na zwyklych pompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

człowieku i tak to jest spora moc na taką masę ....co Ty chcesz zwiększać ? konstrukcja  jak i waga tego ciągnika jest za mała żeby go podkręcać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    3

W dniu w którym mi go przywieźli powiedzieli mi że jest możliwość podkręcenia tego ciągnika do 130 koni , tak wiec wiem ze mozna i sie da. Mam zamiar skontaktowac sie z dealerem John Deere w Lublinie i być może oni mi to zrobią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Dealer nie ma prawa podnosic mocy. Polecam jedynie firmę tuning44 poniewa z robią pomiary na hamowni przed i po podniesieniu mocy, wiedzą ile mogą podnieść zwykle jest to ok 20 %, więcej jest szkodliwe juz dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

tuning44 to rzeźnicy jakich malo nigdy w zyciu nie dałbym im nawet popatrzeć na moj ciągnik. Kiedyś byłi wielkimi znawcami tuningu samochodowego, tylko cos za czesto fuckupy z tego wychodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×