Skocz do zawartości
Merlinko

Podkręcenie silnika w 5100M

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pierwsze primo po kiego czorta a po drugie firma 44tuning podkręcą ci silnik i wyregulują go ak że będzie palił sporo mniej paliwa polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Tylko że oni chyba nie zajmują się ,, podkręcaniem '' pomp mechanicznych, tylko common rail i pompowtryski. Niby jakim cudem ma się zwiększyć moc silnika bez dodatkowej dawki paliwa !?? Ta moc chyba z powietrza to się nie bierze... To wszystko przekłada się na spalanie w ha a nie godzinach ! W efekcie ciągnik może spalić mniej w określonej robocie ale nigdy w czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ważne, że będzie palił mniej na hektar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Jeśli to będzie ciągnik przeznaczony do ciężkich prac polowych to tak, a jeśli do prac lekkich typu opryskiwacz, rozsiewacz itp to się nie kalkuluje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    5

Używany jest do ciężkich prac polowych , orka , agregat , siew a także pracuje z prasą rolującą. Dzwoniłem do 44Tuning i jak kolega wczesniej napisal nie zajmuja sie podkrecaniem na zwyklych pompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

człowieku i tak to jest spora moc na taką masę ....co Ty chcesz zwiększać ? konstrukcja  jak i waga tego ciągnika jest za mała żeby go podkręcać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    5

W dniu w którym mi go przywieźli powiedzieli mi że jest możliwość podkręcenia tego ciągnika do 130 koni , tak wiec wiem ze mozna i sie da. Mam zamiar skontaktowac sie z dealerem John Deere w Lublinie i być może oni mi to zrobią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    4

Dealer nie ma prawa podnosic mocy. Polecam jedynie firmę tuning44 poniewa z robią pomiary na hamowni przed i po podniesieniu mocy, wiedzą ile mogą podnieść zwykle jest to ok 20 %, więcej jest szkodliwe juz dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

tuning44 to rzeźnicy jakich malo nigdy w zyciu nie dałbym im nawet popatrzeć na moj ciągnik. Kiedyś byłi wielkimi znawcami tuningu samochodowego, tylko cos za czesto fuckupy z tego wychodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk
       

       
      Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa
      4045HP058 82 KM 315Nm
      4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC
      Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy
      WOM niezależny 540/540E
      Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
       
      Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami
      układ kierowniczy 24,9 l/min
      układ zewnętrzny 62,2 l/min
      udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi
       
      Zbiornik paliwa 126 l
      Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg
      Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30
    • Przez MiRol
      Witam, czy jest mozliwosc zamowienia/wybrania opon na przedniej feldze 28 cali? bo wszedzie w katalogach pisze ze na przodzie ejst 24 cale ale w internecie mozna natknac sie na te modele z felgami 28 cali. wiem ze przy najszerszym ogumieniu dla tego modelu 540 przod i 600 tyl felgi sa odpowiednio 24 i 38 cali. 
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez hunter871
      Witam czy mogłby mi ktos podac namiary na jakas sprawdzona firme która zajmuje sie podkrecaniem mocy w john deer 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.