Merlinko

Podkręcenie silnika w 5100M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pierwsze primo po kiego czorta a po drugie firma 44tuning podkręcą ci silnik i wyregulują go ak że będzie palił sporo mniej paliwa polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Tylko że oni chyba nie zajmują się ,, podkręcaniem '' pomp mechanicznych, tylko common rail i pompowtryski. Niby jakim cudem ma się zwiększyć moc silnika bez dodatkowej dawki paliwa !?? Ta moc chyba z powietrza to się nie bierze... To wszystko przekłada się na spalanie w ha a nie godzinach ! W efekcie ciągnik może spalić mniej w określonej robocie ale nigdy w czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ważne, że będzie palił mniej na hektar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Jeśli to będzie ciągnik przeznaczony do ciężkich prac polowych to tak, a jeśli do prac lekkich typu opryskiwacz, rozsiewacz itp to się nie kalkuluje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    15

Używany jest do ciężkich prac polowych , orka , agregat , siew a także pracuje z prasą rolującą. Dzwoniłem do 44Tuning i jak kolega wczesniej napisal nie zajmuja sie podkrecaniem na zwyklych pompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

człowieku i tak to jest spora moc na taką masę ....co Ty chcesz zwiększać ? konstrukcja  jak i waga tego ciągnika jest za mała żeby go podkręcać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    15

W dniu w którym mi go przywieźli powiedzieli mi że jest możliwość podkręcenia tego ciągnika do 130 koni , tak wiec wiem ze mozna i sie da. Mam zamiar skontaktowac sie z dealerem John Deere w Lublinie i być może oni mi to zrobią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Dealer nie ma prawa podnosic mocy. Polecam jedynie firmę tuning44 poniewa z robią pomiary na hamowni przed i po podniesieniu mocy, wiedzą ile mogą podnieść zwykle jest to ok 20 %, więcej jest szkodliwe juz dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

tuning44 to rzeźnicy jakich malo nigdy w zyciu nie dałbym im nawet popatrzeć na moj ciągnik. Kiedyś byłi wielkimi znawcami tuningu samochodowego, tylko cos za czesto fuckupy z tego wychodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj