Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szyszak007

jak zamontowac pompe mtz

Polecane posty

szyszak007    0

Czy ktos wie jak zamontowac ta pompe a mianowicie która z tych końcówek powinna wychodzic na pierwszy wtrysk a nastepne na 2 i3 oraz 4

post-145-0-86983800-1410200154_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszak007    0

od mtz82 była to orginalna pompa która była zamontowana w nim .Teraz załozona jest co ma w jednym żadku ustawine wyjscia na wtryski a ta wymontowana była pare lat temu teraz po regeneracjii chce ja załozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    583

Załóż ja do ciągnika, zalej paliwem, odpowietrz i sprawdź z którego króćca poleci paliwo gdy na czwartym cylindrze jest mijanka. To ten jest pierwszy.

Nawiasem mówiąc może i miałeś ją w mtz-cie ale faktycznie to wygląda mi na pompę ltz-ta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Bo rożni się praktycznie tylko sekcją wysokiego ciśnienia i wałkiem krzywkowym.

Jak znajdziesz króciec od pierwszego cylindra to zgodnie z kolejnością zapłonu w cylindrach podłączasz kolejne.

Kolejność zapłonu 1 3 4 2 cylinder.

Na sekcji wysokiego ciśnienia kolejność króćców jest niezgodna do ruchu wskazówek zegara. Czyli liczymy je w lewo.

Najprawdopodobniej króciec do 1 wtrysku to ten od sprzęgiełka.

Króciec kolejny od strony pompki zasilającej do 3 wtrysku.

Króciec przy odpowietrzniku(korku) do 4 wtrysku.

A ostatni od strony bloku silnika do 2 wtrysku.

Jeśli źle wyznaczyłem pierwszy króciec to tylko zmieniamy początkowy, reszta powinna się zgadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

:lol: :D .

Dobra a teraz na poważnie to ta pompa ma taki plus, że na wszystkie wtryski idzie taka sama dawka paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszak007    0

Jesli tak jak mowicie ta pompa montowana jest w LTZ to najprosciej mi bedzie znalezc jakiegos i zobaczyć ja tam jest zamontowana.Jak do tej pory właśnie nie znalazłem u kogos zamontowanej takiej pompy w MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Wystarczy poprosić na forum by posiadacz LTZ podał który króciec - który wtryskiwacz..

Np. kolegę @MiRol.

 

Ach, zero ambicji żeby dojść do tego sam. ;):P:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×