denis667

Przegląd Ursusa C-330.

Polecane posty

denis667    0

Witam jestem posiadaczem ursusa c-330 który nie miał przeglądu z 10 lat i rejestracja zardzewiała i lampy przednie tylko działają tylko długie pomyślałem aby wymienić całą instalacje bo działa tylko odpalanie i te lampy.Jak go przygotować do przeglądu oprócz lamp ?

Nie ma ręcznego hamulca to i tak przejdzie przegląd bo tak ma hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

No najważniejsze aby swiatła były sprawne i wygląd wizualny w miare :P


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Mam tam jakieś kable z tylnych lamp tylko nie są podłączone.

Najwyżej to jakoś ogarnę a na przegląd jedzie w czerwcu bo wtedy robię prawo jazdy.Będę nim woził drzewo z przyczepką hds.

Jest tylko że ten ząbek co jest przy tej dźwigni nie zazębia się z tymi zębami przy pedale.

Edytowano przez denis667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

To już lepiej kup nową wiązkę ok 100 zł kosztuje i wtedy podłącz ją pod lampy bedziesz miał pewne . Bo na tych starych nie wiadomo co jest


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Spróbuj dogiąć tak te zęby żeby się zazębiały po zablokowaniu. Metoda prób i błędów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Ok dzięki za odpowiedź.Po południu popróbuje bo do 15 szkoła. :(

A oryginalnie to najpierw się naciskało ten hamulec nożny a potem tą wajchą koło skrzyni się go blokowało ?

Edytowano przez denis667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak.

Co do przeglądu to w ciągniku ma działać wszystko co na drodze potrzebne: światła, oznakowanie pojazdu, hamulce, układ kierowniczy, klakson. Ma nie kapać olej, opony mieć jakiś bieżnik a całość ma się trzymać kupy. Zgodność numerów z dowodem.

Jeśli ciągnik ma instalacje pneumatyczną do przyczep powinna być sprawna, jeśli oczywiście ma wbite w dowód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

Ale nie ukrywajmy faktu że większość stacji w małych miastach czy wsiach przybije przegląd nawet jak tam troche olej leci itp. ważne żeby światła były sprawne oraz hamulce :P Nieraz nie trzeba nawet jechać na stacje bo ci podbiją bez tego. Przynajmniej w mojej okolicy tak jest :P


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pisz więcej jak łatwo jest załatwić przegląd to za jakiś czas po kontroli jaka ich naleci będziesz musiał mieć wszystko sprawne bo inaczej o pieczątce tylko pomarzysz. ;)

 

Edit:

W sumie to i dobrze by było. :D;)

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan-BP    0

ale male ciagniki mialy byc rejestrowane bez przegladu, jako pojazd wolnobiezny, ktore nie przekraczaja predkosci 30h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj