Skocz do zawartości
tomaszo

FORTERRA-notoryczne wyganianie płynu.PILNE

Polecane posty

tomaszo    0

Panowie problem pojawił sie w tamtym roku przy zimowej orce.Forterra 11441 z 2008r .Zaczeło wyganiac płyn chłodniczy ale w niewielkich ilosciach,wymienilem termostat na 78stopni bo sie troszke grzał obrobilem wiosne było wzglednie.Nadszedł czas podorywek i teraz termostat jest juz w całkiem wyjety a plyn a obecnie woda{bo juz nie wyrabialem z bankami} wybija przez naczynie zbiorcze.Temperatura bez termostatu dochodzi do czerwonego pola probowalem nawet jezdzić bez korka na naczyniu to znow wybuchała woda jak z wulkanu.Podejrzewam że troche szwankuje wiscoza,dlatego sprobuje załozyc tą tuleje a wisco wywalić.Tylko pytanie-skad w tym zbiorniku tyle gorącego powietrza?Ja rozumiem że wytwarza sie para ale że aż tyle,może to wina uszczelki albo glowicy?Z gory dzieki za wszelkie madre słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Dokładnie. Płyn wypierają spaliny a one ciepła nie odprowadzają, silnik się grzeje i stąd wahania temp.

Głowica do pola.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomaszo    0

Na zimnym silniku akurat nic sie nie dzieje.Pompe wody wczoraj zdjalem,wyglada ok.wirnik cały łozyska bez luzu,chłodnica czysta.Tylko dziwne że przy 115 stopniach wisco sie nie wlacza.Pewnie sie zrypało i nie chłodzi cieczy,może przez to wywala.

Edytowano przez tomaszo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszo    0

Wczoraj zalozylem ta tuleje zastepujaca wisco,koszt 95 zł.Efekt taki ze frotka przestala sie grzac ,temp.robocza 80 stopni.Musze tylko z powrotem zalozyc termostat i wtedy bedzie to bardziej wiarygodne.Wode tez tak jakby przestalo wyganiac,bedzie mozna z powrotem zalac ją plynem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

dość powszechny w Zetorach jest problem z korodowaniem tuleji cylindrowych i efekt taki jak przy wypalonej uszczelce głowicy ,ale to w  mniejszej serii (5211-7745 ) ,a czy w tych modelach się to zdarza ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Temperatura z dnia na dzien jest coraz niższa, wywalenie wisco to nie jest metoda, na naprawę. Kup nowe wisco i zamontuj. Uważaj tylko na sprzedawców, mało który dobrze składuje sprzegła wiskotyczne, przez co juz na starcie są zepsute.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

witam mam taki proble na zimnym silniku kopci na biało/niebiesko ale bardziej biało i nie równo pracuje jak się zagrzeje to już dobrze idzie i gdzieś sie płyn chłodniczy gubi co może być przyczyną forterra 95 rok 2012 przebieg na dzień dzisiejszy 2725 mtg prosze o rady bo niewiem co rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez Kamil1025
      Witam posiadam forterke jak w temacie i mam problem z klimatyzacją. Byłem dzisiaj nabić klime i wszystko ładnie pięknie chłodzi już wyjeżdżam od gościa a tu zaczął piszczeć pasek bo stanęła klimatyzacja. I moje pytanie brzmi czy jest możliwość regeneracji czegoś takiego? Gość mówił że się pewnie zatarla bo była włączona bez gazu i dlatego. A nowa kosztuje około 2k, także nwm co robić a może pasuje od czegoś innego np auta bez większych przeróbek? Z góry dzięki za odp. 
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez kubeix
      Witam, 
      Posiadam Zetora forterre 11441 z 2005 roku, i chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenia przy turbine oznaczone 1 i 2 na zdjęciu. 
      A drugie pytanie z której a strony lepiej zaślepić tą rurkę od egr'u, tzn. przy kolektorze wydechowym czy ssawnym. 
      Z góry dzięki za odpowiedź. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.