Pan_Zagadka

zefir 82TSA czy P5

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pan_Zagadka    3

Witam mam pytanie który z ciągników będzie najlepszy do orki belowania i talerzowania. Który jest najtańszy w naprawie, który najmniej pali, jest najwygodniejszy i najprostszy w obsłudze. Innymi słowy reansumując który z podanych modeli to dobra inwestycja na przyszłość. Ciągnik miał by być kupiony jako używany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

jesli ograniczasz sie w wybore tylko do tych dwóch, to zdecydowanie p5

 

dlaczego?

bo ma podsespoły europejskie a nie ruskie

silniki bodaze iveco, skrzynia zf z półbiegami i zmiana kieruku jazdy, ponadto mocniejszy, wiecej uniesie na tuzie itp

 

82 to praktycznie rusek z polska nazwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pan_Zagadka    3

skoro jest na europejczyku oparty to znaczy że pewnie drogi w naprawie i to razi mnie trochę. Znajomy ma pronara tsa i chwali sobie ale niemam pewności co do jego opinni i stąd pytanie czy naprawdę nie można na jego marudzić bo szczerze mówiąc to był bym skłonny bardziej do tego modelu niż do zefira a co do p5 to nie bardzo się oriętuje w temacie i niewiem czy za jego cenę nie warto by było kupić coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

Ja również bym radził Ci wybrać serię P5 mimo wyższej ceny. Z tymi licencyjnymi Belarusami jest jak na loterii- trafisz na dobrego albo co chwilę będziesz w nim coś robił. Natomiast zarówno na forum jak i u mnie w okolicy posiadacze serii P5 je chwalą ;)


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Jeśli chodzi o cene i prostote napraw to TSA bije na głowę pozostałych dwóch. A pozatym jeśli już coś nawali to zrobi ci go każdy mechanik który ma choć dorobinę pojęcie o MTZach. Co w przypadku P5 i zefira jest raczej wykluczone. Jeszcze jedno jeśli TSA to tylko na krzyżaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ciachoxtx
      Witam , tata orał pole i chcąc wyjechać z bruzdy traktor nagle zablokował tzn. może ruszyć ciut do przodu ciut do tyłu i blokuje takie aby centymetry 10 % obrotu koła skrzynia biegi wchodzą bez zarzutu co może być przyczyną ?
    • Przez Pawel1985
      Jaki olej do wspomagania układu kierowniczego 
       
    • Przez User988
      Witam,
      Czy wiecie może gdzie dostane taki fartuch błotnika do tego modelu pronara?
      Szukałem na różnych stronach ale nie moge znaleźć odpowiednika. 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez Kuba08102003
      Witam mam problem z przednim napędem w pronarze 1025a, napęd na tył po załączeniu działa i wszystko jest okejo a gdy włączę napęd tylko na przód i ruszę do przodu lub do tylu automatycznie napęd przestaje działać i rozłącza kontrolkę która sygnalizuje działanie napędu 
    • Przez Dziki88
      Witam na forum mam pytanie czy miał ktoś problem ze trzeszczącym sprzęgłem przy ruszaniu w pronarze zefir 85 ?
      ruszam z h1 bez niczego i tak trzeszczy jakby tarcza się skończyła  a jest założona nowa 
      dzięki za odp😊
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj