wlodek74

długo świecąca kontrolka oleju po odpaleniu w td80d

Polecane posty

wlodek74    0

Po odpaleniu kontrolka świeci się około 4-5 sek. ,przyczyna jest taka że nietrzyma zawór zwrotny w filtrze oleju.Filtr jest oryginalny,po założeniu zamiennika nic się nie zmieniło.Jakie stosujecie filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przyczyna jest prawdopodobnie w położeniu filtra olejowego, On jest dość wysoko i odwrócony, olej spływa i zanim poda pompa to trochę mija. Tak mi serwisant mówił sam dokładnie nie wiedział jaka jest tego przyczyna, ale tak domyślał się.

Ja mam T5060 i też to mam. Wszystkie to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

U mnie w jxu też tak jest widocznie ten model tak ma , przynajmniej przy wymianie filtra nie ulewa się silnik olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodek74    0

Filtry do tych ciągników mają zawór zwrotny który powinien nie dopuścić do spływu oleju, sęk w tym że zawory te są nieszczelne i nie spełniają swojej roli. Zauważyłem w swoim ciągniku, że jeżeli wyłącze silnik bardzo gorący to olej spływa z filtra bo widać to po wyższym stanie w misce olejowej i wtedy kontrolka dłużej świeci po uruchomieniu.Natomiast gdy wyłączę silnik zimny lub lekko podgrzany to olej jest bardziej gęsty i zawór w filtrze trzyma stan w misce niższy i kontrolka gaśnie szybko.Problem polega na tym gdzie znaleźć filtr z dobrym zaworem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Golden_85    0

ja w swoim TD80D tez tak mialem , kontrolka od cisnienia oleju sie dość długo świeciła

wodocznie "ten typ tak ma"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ermor    0

Mam ten sam problem.Co dziwne  instrukcja obsługi podaje że tak jest prawidłowo.Cytuję:"Kontrolka ciśnienia oleju silnikowego powinna zgasnąć w ciągu kilku sekund po uruchomieniu silnika. Gdy silnik jest rozgrzany i pracuje na minimalnych obrotach lub gdy ciągnik stoi nieruchomo lampka może świecić, pomimo, że nie występuje żadna usterka".Sprawdziłem manometrem,że kontrolka zapala się poniżej 1 bara.Dla mnie to trochę nienormalne.Co prawda na wolnych obrotach kontrolka się nie zapala ale czasami mrugnie przy lekkim zdławieniu silnika [ruszanie ciągnikiem przy wolnych obrotach].Wracając do problemu długo swiecącej kontrolki przy rozruchu to u mnie problem pojawia sie przy pierwszym uruchomieniu silnika wtedy kontrolka pali się przez około 5 sekund [niby zgodnie z instrukcją].Przy następnym uruchomieniu silnika kontrolka gasnie natychmiast.być moze faktycznie jest to problem konstrukcji silnika i olej spływa z fitra kóry jest zamontowany wysoko i odwrócony do góry dnem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj