Polecane posty

c330ursus    2

W C-330 mam skrzynkę bezpieczników i 3 bezpieczniki są po 8A, 2 bezpieczniki po 24A i jeden po 15A jakie mają być oryginalnie ?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Wychodzi na to ze sa to 8A bezpieczniki.

schemat_instalacji_elektrycznej1_c-330_112.jpg.

 

Zobacz w legendzie numer 13.

 

Z reszta nigdzie przy standardowych odbiornikach nie powinien poplynac wiekszy prad niz 8A. Najmocniejsze sa Zarowki w reflektorach maja po 45W(drogowe) jest ich 2szt co daje prad 7,5A. Ja zalozysz 10 A lub nawet 15 tez nic sie nie bedzie dzialo. Ale powinny byc 8A. Swiece zarowe nie sa zasilane przez bezpiecznik , prosto z akumulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Wszędzie założę po 8A tylko tak gdzie reflektory dam po 10A czy 15A powiedz mi tylko który od góry bezpiecznik jest od reflektorów przednich B) Radio se podpiołołem do drugiego wejścia w stacyjce 30 bo są 2 wejścia 30 do jednego wchodzi kabel od rozrusznika a do drugiego kabel od regulatora obrotów prądnicy mogłem tak zrobić nic sie nie stanie ?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Ktory bezpiecznik jest od czego dojdziesz po schemacie. Ale zabij mnie nie powiem ci czy na gorze to pierwszy czy ostatni ze schematu. Zapal swiatla ktore potrzebujesz i wyciagaj bezpieczniki, no chyba ze boisz sie o komputer pokladowy i ze fazy rozrzadu w silniku pomyli B) .

 

A zarowki jakie w koncu masz zalozone?? Te H4 wlozyles czy Jednak R2 40/50W ??

 

Radio podlaczylej w takim wypadku prosto pod akumulator. I jezeli masz miedzy stykiem stacyjki, a radyjkiem bezpiecznik to jest gitara!!. Jezeli ni ema bezpiecznika to koniecznie jakis zamontoj. 5A bedzie dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Właśnie najbardziej sie boje o ten komputer pokładowy B)

 

Mam żarówki R2 40/45W

 

Przy radiu jest jakiś bezpiecznik był oryginalnie założony jak kupiłem radio ( na kablu co idzie do radia +)

 

Więc chyba gitara gra B) :)

 

PS. stym komputerem pokładowym to żart :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrubyC330    0

W URSUSIE C330 jak i w C360 powinny być bezpiecznik 8A, ale to już zależy czy masz oryginalną instalację czy po własnych przeróbkach ponieważ czasem coś gdzieś ktoś dopnie i bezpiecznik pali bo za slaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Jesli zeszliśmy na temat bezpieczników ciagnikowych to koniecznie użuwać ceramicznych-białych a nie tandetnych platskikowych z stykami aluminiowymi które sniedzieją i są jak dlamnie wielkim nie porozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Ja mam bezpieczniki 8A i żaden nigdy się nie przepalił od przeciążenia. Co do przednich świateł to dla żarówek 40/45W też wystarczy 8A bo przy tych nowych instalacjach są przewody 1 mm2 i przy wiekszym bezpieczniku mogą się zacząć topić przy jakimś przeciążeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    141

Mam pytanko

Jaki zalożyć bezpiecznik żeby poradził 3 reflektory z żarówkami H3 55W i światła tylne drogowe?


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Swiatła tylne drogowe?? Chodzi ci o pozycje??

Ja bym tego wszystkiego do kupy nie spinał. A przewód zasilajacy ten bezpiecznik powinien byc dośc gruby.

Ale jesli chcesz. Bezpiecznik 15A może nie wytrzymać więc 20A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    141

Tak o pozycje

 

Jak będe je rozkładał to pod co reflektory podpiąć?


Ursus C-330M każdemu go potrzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pod starą skrzynke bezpiecznikowa raczej sie nie wpinaj, nie ma w niej wolnego miejsca. I lepiej nie mieszać tego z innymi obwodami.

 

Załóz oddzielny bezpiecznik na przewodzie który zasilisz pod stacyjką. Jesli chcesz aby halogeny działały bez wzgledu na to czy kluczyk jest w stacyjce czy nie to podepnij sie pod styk 30 stacyjki.

Natomiast jesli maja działać dopiero po wcisnięciu kluczyka do stacyjki to pod styk 15 albo 54.

W sprzedaży sa gniazda bezpiecznikowe na przewodzie. Jedne skrecane na stary typ bezpieczników albo do nowych wsuwanych samochodowych.

Jak te halogeny beda działać wszystkie zapalane na raz czy każdy pod inny włącznik??

 

Ten sposób jaki ty chcaiałes pod pozycje to w tedy halogeny działały by po przekręceniu kluczyka na pozycje 1 czyli razem z pozycja.

Ale uważam że to bedą światła robocze które bedziesz chcaił właczać bez innych świateł więc podłacz tak jak pisałem wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ankasmi    0

Czy lampę roboczą LED o mocy 50W można podpiąć w miejsce lampy roboczej tylnej w URSUS C-330 bez żadnego przekaźnika, bezpiecznika? Pytam, bo w instrukcji jest napisane że żarówka w lampie roboczej ma 35W. Jakby miała 35 to wiem, że tylko podłączamy w to miejsce, ale jak ma 15W więcej to co sądzicie? Pozdrawiam

Edytowano przez ankasmi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj