Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Myszor

Nie zapala C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
Myszor    0

Witam. Mam problem z odpalaniem Ursusa C-360. Podczas nawożenia wapna na pole zaciął się elektromagnes, pomogło uderzenie młotkiem, ale zanim się zorientowałem że rozrusznik działa mineło z 5 minut (wiecie jak to jest przy rozwożeniu nawozu, chodzi cyklop, inny ciągnik i jeszcze rozrzutka do tego). Po tym przypadku ciągnik jeszcze na polu parę razy zapalił, ale gdy przyszło do powrotu do domu to ciągnik nie dał znaku życia. Akumulator ma ze 2 miesiące bo przed żniwami był kupiony nowy. Zawiozłem rozrusznik do elektryka, który podłączyl rozrusznik do prostownika i włączył go na rozruch i u niego zaczął chodzić aż gwiza, to rozradowany jadę do domu żeby sprawdzić czy działa i tu kicha. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki naduszając guzik rozruchowy zapalają się kontrolki, ale bez żadnego znaku. Na zwarcie też nie odpala, zwierająć delikatnie iskrzy ale nic więcej. Dodatkowo kupiłem nowy elektromagnes ale nie mam pewności że go dobrze założyłem, więc jak by ktoś miał zdjęcie dobrze zamontowanego fajnie by było jak by go ktoś pokazał. Czy ma jakieś znaczenie jak go zamontuje? Proszę o szybką pomoc bo jeszcze nie mam zasianego rzepaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oczywiście, że ma znaczenie jak go zamontujesz. Ale nie tam jest problem. Należy rozebrać cały rozrusznik, sprawdzić stan komutatora i szczotek, oraz przetestować uzwojenia i szczotkotrzymacz pod kątem zwarć międzyzwojowych i do masy. Przy tak długiej pracy rozrusznika na pewno powstały szkody. Jeżeli doprowadzisz to wszystko do porządku, to jeszcze wymień łożyska i będzie działać. I zmień tego elektryka, który poprzez podłączenie do prostownika ocenia stan rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekj1994    111

Ja sprawdziłbym przewody od akumulatora awentualnie wyjął i wyczyścił albo wymienił klemy. Najprawdopodobniej nie dochodzi pełne napięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest oczywiste i powinno być zrobione na samym początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez stefek1991
      witam mam pytanie. Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa całej instalacji elektrycznej razem z lampami itp.
    • Gość ziomek16142
      Przez Gość ziomek16142
      Witam. Mam u siebie pożyczoną na jakiś czas C-360 3P 85 rok i od pewnego czasu brak świateł stop (gdy hamuje ). Hamulce sprawne, ale świateł brak. Przygotowuje go na przeglad i takie pytanie: Jak to naprawić ?? Jakaś pompa,czujnik, czy wina bezpieczników ??
    • Przez Klimston
      witam załozyłem do swoje 60tki alternator firmy Delco 12v 100a z astry f i na wolnych obrotach ładowanie wynosi 13/13.6v a na wysokich 14.8/15.1v .w astrze ladowanie bylo 14v/14.5v nie wiem w czym jest przyczyna. pozdrawiam
    • Przez Sqowron
      Witam wszystkich potrzebuje schemat podłączenia alternatora, z regulatorem napięcia RC212D. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez MarcinOtna
      Witam!
      Posiadam taki alternator: i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora?
       
       
      Z góry dziękuje za pomoc
      Pozdrawiam!
×