Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Pan_Zagadka

szkoła wyższa rolnicza w białymstoku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agro146    0

nie ma szkoły wyzszej rolniczej w białymstoku

, najnlizej studia rolnicze od białegostwoku sa w olsztynie , łomzy , siedlce i warszawie i w białej i lublinie

Pan_Zagadka    3

to na co iść w takim wypadku żeby zrobić te 3 letnie do dotacji czy może opłaci się robić jakieś inne i rolnicze zaoczne. Interesuje mnie to żeby mieć za edukacje najwyższe noty w kolejkach do dotacji

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez matpol91
      Witam Ponownie,
      Jestem studentem Rolnictwa(II stopień) na SGGW. Piszę prace magisterską na temat wprowadzania nowych rozwiązań w gospodarstwach. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
      Potrzebuję jeszcze trochę wyników!! :-)
      https://docs.google.com/forms/d/1FW7l0Z2l_QwDeqrka1vDu0YgRpRcvLA0zEvbp46L09g/edit
    • Przez Robson11
      Witam proszę o poświęcenie chwili czasu i wypełnienie ankiety . dziękuję i pozdrawiam https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUm3c5Geitb429pHPpig1WxUQ9wOCq-9BIzndhoM8YrcAwbA/viewform?usp=form_confirm
    • Przez FranasNH
      Witam, jestem tegorocznym maturzystą i chcę iść na studia o kierunku rolniczym. Myślałem nad Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu. 
      Mam pytanie do Was, czy ciężko jest się tam dostać? Wiecie może ile trzeba mieć % na maturze? 
      Potrzebuje także Waszych opinii czy iść na ten kierunek nie mając własnych hektarów oraz opinie na temat tej uczelni 
      Pozdrawiam
    • Przez szermiro
      Cześć wszystkim