MrMichal900

Silnik C-355 i C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    798

Miałem takiego i katowałem go ponad 20 lat. Jest spoko. Sam silnik 4011 czy 60-ki różnic jakiś istotnych nie ma. Skrzynia nie rozbierana przeżyła dwa remonty silnika. W 60-ce materiał z jakiego robili skrzynie pogorszył się względem 40-ki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

U nas zajechała chyba z 7 silników, do dziś leżą 4 faktury z POM z wymiany silnika - lata 70/80, swego czasu ojciec pół wsi nią obrabiał. Ciągnik super, tylko te tandetne dzisiejsze części ruszają nerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorbi    0

różnica pomiędzy c-355 a c-360 z tyłu wyjście wom obudowa uszczelniacza w c-360 okrągła a c-355 kanciata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Przeciez to kosmetyczne róznice.

Po tylu latach to już nawet może nie byc C-355.

Najwieksza róznica to chyba tylko w zwolnicach.

W silnikach nie ma róznicy.

A ta przeróbka ma na celu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pazdzioch    1

Przeciez to kosmetyczne róznice.

Po tylu latach to już nawet może nie byc C-355.

Najwieksza róznica to chyba tylko w zwolnicach.

W silnikach nie ma róznicy.

A ta przeróbka ma na celu?

bo gdzies czytalem ze c360 ma wiecej troche koni niz c355 i jak bym remontowal to za jednym podejsciem a kolega mi gadal ze jest inna pompa wtryskowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
    • Przez jacus
      moj -od niedawna- 40 letni ursus  odmowil wspolpracy.
      1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
      2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
      .3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie,  od paru miesiecy byl  luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
      czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ??   mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Czarts3hehe
      Dziś włożyłem nominalny wal i panewki. 
      Podpory też są ok. 
      Po włożeniu panewek oporowych czuć lekkie obcueranie. 
      Silnik za koło zamachowe obraca się palcem. 
      Będzie działać? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.