Drobnik

Pneusej czy Kverneland Accord 3m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Drobnik    3

Witam:)

mam zamiar kupic agregat uprawowo siewny 3m pneumatyczny, i niewiem co wybrac bo pneuseje duzo tansze zas kverneland to wiadomo marka. Ale co lepsze lub takie samo? oby dwa maja system wysiewający accord. ale czekam na opinie?:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel9327    0

mam accorda pneumatica 6m i dla mnie nie różni się od kvenerlanda głównie naklejkami :) dobre maszyny i dokładne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

Nie znam się na pneusejach ale mam dwa kvernelandy accordy. Sieją elegancko trzymają normę wysiewu. Tylko musisz mieć rolki dociskowe z tyłu. Rzepaku jak ustawie 3 kg to wyjdzie albo 3 albo 2,9 albo 3,1 więc nie ma dramatu. Zresztą jednego sprzedaje bo chcę kupić nowego z wałem gumowym.


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Accord i pneusej tak samo jak Polski Fenix mają aparaty wysiewające z tej samej fabryki z Słowacji, i tylko oni produkuję je, nikt więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drobnik    3

dzieki wielkie za odpowiedz!:P czyli mozna powiedziec ze wniosek jest takiz, ze oby dwa agregaty to to samo tylko roznia sie znaczkiem i cena :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29