Skocz do zawartości
Drobnik

Pneusej czy Kverneland Accord 3m

Polecane posty

Drobnik    2

Witam:)

mam zamiar kupic agregat uprawowo siewny 3m pneumatyczny, i niewiem co wybrac bo pneuseje duzo tansze zas kverneland to wiadomo marka. Ale co lepsze lub takie samo? oby dwa maja system wysiewający accord. ale czekam na opinie?:P

pawel9327    0

mam accorda pneumatica 6m i dla mnie nie różni się od kvenerlanda głównie naklejkami :) dobre maszyny i dokładne :)

garek    67

Nie znam się na pneusejach ale mam dwa kvernelandy accordy. Sieją elegancko trzymają normę wysiewu. Tylko musisz mieć rolki dociskowe z tyłu. Rzepaku jak ustawie 3 kg to wyjdzie albo 3 albo 2,9 albo 3,1 więc nie ma dramatu. Zresztą jednego sprzedaje bo chcę kupić nowego z wałem gumowym.

Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    195

Accord i pneusej tak samo jak Polski Fenix mają aparaty wysiewające z tej samej fabryki z Słowacji, i tylko oni produkuję je, nikt więcej.

Drobnik    2

dzieki wielkie za odpowiedz!:P czyli mozna powiedziec ze wniosek jest takiz, ze oby dwa agregaty to to samo tylko roznia sie znaczkiem i cena :)

petro11    20