Skocz do zawartości
wino36

Manitou 727 problem z pompą wtryskiwaczy Lucas

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wino36    4

Witam. Po zgaszeniu silnika marki Perkins 105KM, nie mogę uruchomić go. Ładowarkę użytkuje od pół roku i nie miałem z nią najmniejszych problemów, paliła na dotyk, do dzisiaj:/ Po paru godzinach sprawdzania awarii doszedłem do wniosku, że z pompy wtryskowej firmy Lucas 609 nie wychodzi paliwo na wtryskiwacze. Elektrozaworek sprawny. Paliwo dochodzi do pampy a nie wychodzi. Coś mogło się zawiesić w pompie?

niżej wysyłam zdjęcia pompy i tabliczki znamionowej. Jak ktoś miał podobny problem lub ma schemat budowy tej pompy to prosiłbym o odpisanie. Dodam tylko że ładowarka jest z 1995r.

post-53816-0-59349700-1409060035_thumb.jpg

post-53816-0-77949300-1409060165_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

Witam a kiedy ładowarka nie pali zaraz po zgaszeniu czy tylko z rana czy na gorącym silniku ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

machony    0

a do pompy dochodzi paliwo ?? i czy na elektromagnes jest prąd ?? który znajduje się na pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Napisał że paliwo dochodzi, elektrozawór sprawny. Czytajcie ze zrozumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

jeszcze czy w czasie kręcenia silnikiem masz prąd na elektromagnes bo nie kiedy jest tak że w czasie kręcenie nie ma to też jest bardzo ważne ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wino36    4

Wyjmowałem elektrozawór i podłączyłem do przewodów które idą do niego, żeby sprawdzić czy działa. I działa jak należy. Teraz mam inną hipotezę. Otóż zamiast zbiornika dałem bańkę z ropą i do niej przewódy. Postawiłem na kabinie. Po około 2h całe 7 litrów ropy "wyparowało". Ale nie ma śladów na ziemi więc podejrzewam że pompka paliwa przepuszcza ropę do oleju silkika. Ponieważ zauważyłem ze stan oleju w silniku podnisł się. Chociaż tak jak pisałem pompka paliwa daje paliwo do pompy wtryskowej, jednak zalewa ją do połowy. Dziś kupię nową pompkę paliwa i wymienie olej. Zobaczymy czy to coś zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wino36    4

Pompa paliwa już wymieniona na nową ale dalej to nic nie dało. Paliwo zalewa pompę wtryskową do połowy ale na wtryskiwacze już nic nie dochodzi. Cały czas suche i ropa się nie pojawia. Chyba problem tkwi w tej pompie. Miał ktoś doczynienia z nią. Może jakieś schemat pompy ktoś ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wino36    4

Problem nie tkwił w pompce paliwa która niby przepuszczała ropę do oleju silnika lecz paliwo wraca z powrotem do zbiornika przewodem wyrównawczym. Z tego wynika że jest gdzieś zator i zamiast paliwo iść w całości do pompy wtryskowej wraca do baku. Zatkałem przewód wyrównawczy tak aby paliwo nie wracało do zbiornika. Ciśnienie się robi w przewodach ale na wtryskiwacze nie chce pójść paliwo. Już 3dni się z tym męczę i chyba będę musiał pompę wtryskową rozbierać. Miał ktoś może podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wino36    4

Problem był z pompą paliwową. Stanęła ale nic nie popękało w środku. Oddałem do firmy zajmującą się tym. Wyczyścili i wszytsko z ładowarką jest już ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez masa_ag
      Witam,
      Posiadam problem z wałkiem, objawia się to tym, że po odpaleniu wałek jest cały czas włączony (kontrolka się nie świeci, może być przepalona żarówka)
      Niestety pod obciążeniem już się nie kręci. Próbując zmienić prędkość czuję opór na dźwigni.
      Dodatkowo prawdopodobnie nie działa wyłącznik. Czy można jakoś użyć go na krótko (używając doprowadzonych 3 kabli: +, C, T ?)
      Co i w jaki sposób mogę zrobić, aby dokonać diagnozy wałka oraz włącznika?
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z plugami obrotowymi kverland 4x50 ponieważ gdy jadę w jedną stronę plugi orza bardzo równo i pięknie dokładają do bruzdy, a gdy wracam druga strona plugi nie dorzucaja i słabo kręci 1 Skiba. Co może być przyczyną 
×