Skocz do zawartości
News
Pablo201_5

Filtr powietrza kombajn BIZON ZO56, części filtra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Pablo201_5    0

Witam,

Poszukuję pokazanych na zdjęciach "szpilek?" plastikowych do filtra powietrza od kombajnu bizon. Znajdują się one w odstojniku nad najniższą miską filtra.

 

http://pl.tinypic.com/a/36fsz/2

 

Jeśli ktoś ma na sprzedaż lub wie gdzie takowe można kupić to proszę dać znać ;-).

 

Paweł

Edytowano przez Pablo201_5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Szpilki mam wszystkie, wyrzucilem z filtra (wycielem z blacha) bo byly zamulone,na Ci to sam filtr papierowy nie wystarczy? Jesli chcesz pisz mam wszystkie dobrze ze nie wyrzucone ale sa napewno i sprawdze czy wszystkie,ale najpierw napisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te zestawy koncentrycznych rurek zamontowane w dolnej części filtra, spełniaja rolę cyklonu oddzielającego pył zawiszony w zasysanym powietrzu. Jeżeli wszystkie są drożne to papierowy suchy wkład po 200 godzinach pracy jest jak nowy. Jeżeli są zapchane złogami, często z wielu lat, to cały pył osadza się we wkładzie utrudniając dopływ powietrza. Pociąga to za sobą zmniejszenie mocy silnika i zwieksza zużycie paliwa, objawiające się większym dymieniem. W kupionym Rekordzie czyściłem te zapchane części filtra. Nic trudnego, potrzebny jakiś sztywny drut i dysza ze sprężonym powietrzem. Za efekt ręczę. Głupstwo zrobił ten co "poprawił" fabrykę i powycinał te elementy z filtra. Trzy razy pomyśl, raz rób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebastian84    5

witam posiadam do sprzedania cały filtr od bizona używany 3 sezony stan oceniam na bdb jak nowy . jak coś pisz na pw cena 120 zł

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pszkot
      Mam kilka uwag związanych z wymianą cepów w kombajnie. Co prawda sam wymianę robiłem w Claas Dominator 58S, ale wiele z tych uwag dotyczyć będzie także innych modeli i marek kombajnów.
      Musiałem wymienić cepy w kombajnie. Kupiłem nowe (sprzedawane są parami) i miały naklejoną etykietkę z informacją, że nie są wyważone i należy je wyważyć wraz z bębnem. Wyjęcie bębna to poważna robota i dodatkowy koszt wyważenia. Postanowiłem więc zrobić to po swojemu. Wymontowałem stare cepy (oprócz śrub były również spawane) oznaczyłem każdy cep i miejsce jego mocowania na bębnie. Każdy stary cep zważyłem (z dokładnością do 0,001 kg). Okazało się, że waga dwóch par cepów zamontowanych po przeciwnych stronach wału jest rożna, można więc założyć, że przy pierwszym montażu cepy też miały taką samą, różną wagę. Zakładam, że każdy cep zużył się tak samo choć był zużyty (lżejszy) od nowego o około 1 kg. Sprawdziłem więc czy na blachach bębna (tych, do których mocuje się cepy) nie ma jakichś ciężarków, czegoś dospawanego itp, które kompensowałyby różnice w masie cepów. Okazało się, że przykręcone są do nich (tuż pod cepem) śruby wraz z podkładkami. Odkręciłem je i zważyłem. Ich masa odpowiadała różnicy w masie przeciwległych cepów.
      Jakie z tego wnioski? Konstrukcja wału jest taka, że elementy do których mocuje się cepy (wytłoczki z blachy) mają najprawdopodobniej bardzo zbliżoną masę (wytłaczane są z krążków blachy tej samej grubości) więc ich ewentualne różnice w masie, zapewne nie większe niż kilkanaście gramów, w procesie "amatorskiego" wyważania można pominąć. Decydujące jest wyważenie cepów. Ich masa w moim przypadku wynosiła około 5 kg (cep 1040 mm). Z kupionych 3 par zważyłem każdy cep i dobrałem w nowe pary (prawy i lewy) tak, by różniły się masą jak najmniej. Potem cięższe cepy z pary pozbawiłem nadwyżki masy poprzez nawiercenie spodniej strony cepa. Nawiercenia rozłożyłem równomiernie na całej długości cepa. Doprowadziłem do tego, że każda para cepów miała identyczną (z dokładnością do dwóch gramów) masę. Tak przygotowane cepy zamontowałem na wał śrubami i przyspawałem jak to było w oryginale.
      Zwracam uwagę na kilka elementów. Jedna z par cepów oryginalnych miała masę różną o 33 gramy i nie miały one żadnej kompensacji założonej na blachach (żadnych śrubek), ale cepy o różnicy 54 gramy już miały. Przy różnicy masy o 107 gramów cepy miały kompensację śrubkami o masie 125 gramów montowanymi około 5 cm bliżej osi wału. Jeśli będziecie zakładać śrubki kompensujące zamiast nawiercania, ich masa musi być więc trochę większa niż różnica w masie pary cepów bo te śrubki będą wirować bliżej osi obrotu wału niż cep. Im bliżej tym proporcjonalnie większa. Przy montażu cepów używajcie identycznych śrub i podkładek.
      Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
    • Przez MrMar
      Witam wszystkich!
      Być może ktoś z Was ma wiedzę gdzie można nabyć wieniec piasty zwolnicy do kombajnu Dronningborg d3000 bo po długich poszukiwaniach odnoszę wrażenie, że nie da się tego kupić w naszym kraju...
      A może jest ktoś kto posiada katalog części do dronningborga d3000???
       

      Z tego co mi wiadomo to ta część jest bardzo awaryjna, bo skoro konstruktor wymyślił, żeby otwór na szpilkę był praktycznie w zębie trybu to nie ma siły, prędzej czy później musi się złamać.
      Tak więc od dwóch lat koszę kombajnem bez jednego zęba na wieńcu zwolnicy. Oczywiście musiałem zrezygnować z zarobkowania, bo trochę stuka i obawiam się, że w każdej chwili może się posypać...
      Na allegro co drugi d3000 piastę zwolnicy ma w innym kolorze ale to już raczej było wymieniane w Danii.
      Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia z d3000 albo coś więcej wie na ten temat to proszę o info.
      Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych żniw!



    • Przez Arekmucha1980
      Hej,  nie wiem czy był juz poruszany temat o rozdzielaczu hydraulicznym  fahr m900. A mianowicie wymieniałem uszczelniacze na walkach w poszczególnych sekcjach i wszystko szło nieźle aż do momentu gdy sie zorjetowałem ze wypadły jakieś śruciki i teraz nie wiem w których kanalikach powinny być pomocy bo nie mogę ruszyć dalej a czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa ten przyśpieszacz bębna młocarni  bo mam taki napedzany na łańcuszek ale to nie działa 
    • Przez barczjano1988
      Witam 
      Mam pytanie czy ktoś z was dorabial w jakimś zakładzie koło pasowe. 
      Mam uszkodzone jedno z głównych kół w moim massey 27 i nigdzie nie mogę dostać 
    • Przez BaRtEk7710
      Witam.Mam pytanie odnośnie noży do sieczkarni przy kombaijnie .Czy lepsze są noże ząbkowane czy płaskie .I jakiej firmy są godne polecenia.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.