Skocz do zawartości
Kamilek1

JOHN DEERE 6210 POMPA WTRYSKOWA PALIWOWA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
Kamilek1    17

Witam, musze wymienic pompe wtryskowo paliwowa w JD 6210 i szukam namiarow na jakis slep w ktorym ja dostane w rasadnej cenie. Nową lub używaną. Bo urawala sie głowica i za naprawde pompy mi zaspiewali 4 tys zł wiec to jest nie oplacalne. Moze ktos cos polecic? link czy tam nr tel

 

z góry dziekuje i pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej300    0

szukam namiarow na jakis slep w ktorym ja dostane w rasadnej cenie. Nową lub używaną.

Jeżeli nowa to tylko oryginał i serwis J.D, ale nowa to może i kosztować 8000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek1    17

nowa kosztuje tak jak mowisz ok 8,5 tys, ogarnelismy temat tak ze glowica poszla do regeneracji i koszt wyszedl ok 2 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bmash_pl    1

Akurat tutaj będziemy w stanie pomóc podczas wyboru,gdyż mamy szeroki wybór dobrych częsci zamiennych,w razie pytań zapraszam na PW w celu ustalenia szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez archi106
      witam !!. POSIADAM CIAGNIK URSUS 3512 1991R  KUPIONY Z DRUGIEJ REKI W 1991r ( nie rejestrowany od nowości przez poprzedniego właściciela). POSIADAM UMOWE KUPNA SPRZEDAZY Z POPRZEDNIM WŁASCICIELEM LECZ ZAPODZIAŁA SIE FAKTURA KUPNA CIAGNIKA PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA. WYDZIAŁ KOMUNIKACJI ODMAWIA REJESTRACJI BEZ TEJ FAKTURY . Wcześniej nie było potrzeby rejestrowania ciągnika bo chodził po gospodarstwie. Nie pomaga nawet przepisanie ciągnika na kolejnego właściciela  bo i tak nie ma całej historii.   jak TO OMINĄĆ ??
      Miał Ktoś podobny problem ??
    • Przez Dawid_Z
      Kupię miskę olejową do Perkinsa 3P z uszczelnieniem wału na simering. Proszę o kontakt pod nr 792-408-447 lub przez forum
    • Przez arasss2552
      Witam, 
      Jestem nowy i myślę ze dobrze założyłem temat.
      A konkretnie poszukuje całej kompletnej zabudowy kokpitu z zegarami do MF 390T lub podobnego jak na zdjęciu.
      Szukałem już wszędzie wiec postanowiłem zapytać tutaj czy może ktos posiada lub wie gdzie takie coś mogę dostać??
      Pytałem u Korbanków lecz tylko oryginał i wołają jak za zboże wiec na razie szukam dalej.
      Myślę ze choć ktoś pomoże.
      Pozdrawiam.

    • Przez adriian
      Witam. Mam pytanie posiada może ktoś z was części do New Holland 8670 - 1997rok, albo wie kto może mieć ? Interesują mnie tryby do skrzyni biegów.
    • Przez Raptus15
      Witam wszystkich. Może ktoś   posiada do sprzedania wał korbowy  oryginalny  do Ursusa c-385   najlepiej 1 albo 2 szlif ? 
×